De nieuwe Ferrari

Gestart door rubinho, 30 april 2003 - 10:47:21

« vorige - volgende »

De nieuwe Ferrari zal ...

ons terug saaie races geven!
14 (33.3%)
ons samen met de nieuwe McLaren leuke races voorschotelen!
28 (66.7%)

Totaal aantal stemmen: 38

Poll gesloten: 30 april 2003 - 10:47:21

rubinho

Wat denk je? Krijgen we terug een saai seizoen voorgeschoteld of zal de komst van de nieuwe McLaren spektakel brengen? Feit is dat de nieuwe Ferrari de concurrentie weer te snel zal af zijn!

Raicouli

Als McLarenfan geloof ik natuurlijk in de kansen van de MP4/18.De nieuwe Ferrari blijkt snel en betrouwbaar te zijn, dus zal McLaren met hun nieuwe bolide het minstens even goed moeten doen willen ze eindelijk nog eens kampioen worden.
Ik ben er bijna zeker van dat wanneer de nieuwe McLaren er zal komen we spannende races zullen zien.Voorlopig met de oude zullen ze enkel podiums kunnen pakken,of met een beetje geluk en een goede strategie de overwinning.
We zullen zien.Hopelijk wordt het in spanje een spetterende race.
F1REM G3g

Alan Blues

Ik denk dat we met de nieuwe reglementen sowieso spannende races zullen krijgen. En ik denk niet dat het enkel tussen Ferrari en McLaren zal gaan. Williams, Renault, Jaguar en Toyota zullen ook nog iets tonen dit seizoen. Allé, ik hoop het toch. ;)

MisterY

Ik denk en ik hoop het laatste. McLaren heeft een paar slechte jaren achter de rug en McLaren/Mercedes kan het zich niet permiteren om bij de pakken te blijven zitten. We zien nu al hoe goed de MP4/17D geëvolueerd is en blijkbaar is er ook geen haast om de MP4/18 in te zetten. Dat bewijst denk ik dat McLaren van deze nieuwe wagen een echte topper wil maken, liefst een die het niveau van de Ferrari overstijgt! :wink:

Racegirl

Citaat van: Alan BluesIk denk dat we met de nieuwe reglementen sowieso spannende races zullen krijgen. En ik denk niet dat het enkel tussen Ferrari en McLaren zal gaan. Williams, Renault, Jaguar en Toyota zullen ook nog iets tonen dit seizoen. Allé, ik hoop het toch. ;)

Ben ik het volledig mee eens  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Alan Blues

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Alan BluesIk denk dat we met de nieuwe reglementen sowieso spannende races zullen krijgen. En ik denk niet dat het enkel tussen Ferrari en McLaren zal gaan. Williams, Renault, Jaguar en Toyota zullen ook nog iets tonen dit seizoen. Allé, ik hoop het toch. ;)

Ben ik het volledig mee eens  :wink:

We zijn het wéér eens!!! ;)

Jasper

Citaat van: rubinhoWat denk je? Krijgen we terug een saai seizoen voorgeschoteld of zal de komst van de nieuwe McLaren spektakel brengen? Feit is dat de nieuwe Ferrari de concurrentie weer te snel zal af zijn!
Noem je dat nu een feit?
Jongen, ik denk dat je in een woordenboek eens de woorden 'vooroordeel' en 'feit' moet opzoeken, en dan zien wat je hier typt. :roll:

The Iceman

Als je nu al weet dat Ferrari een snellere auto zal hebben dan de concurrentie, moet je dringend op de lotto gaan spelen  :D  :D  :D  Snelheid is niet het belangrijkste, er is ook nog zoiets als "betrouwbaarheid". Denk dat we nog een mooie strijd gaan te zien krijgen tussen de F2003 GA en de nieuwe MP4/18. Hopelijk is de 18 snel betrouwbaar zodat we niet tot Canada moeten wachten om deze bolide aan het werk te kunnen zien. Kijk al uit naar zondag om te zien wat de "oude" 17D nog in zijn mars heeft !!!

Eric

Het wil misschien nog niet veel zeggen, maar de tijden van de eerste training zijn wel teleurstellend.
Toch voor een wagen die zooooo snel ging zijn.. :wink:

Afwachten wat het later zal geven zeker? :lol:

Bart VD

7 tienden.  Ouch.  Heel ouch.  Da McLaren maar rap hun nieuw bakske uit de kast haalt.
This space for rent

Mikacouli

Citaat van: Bart VD7 tienden.  Ouch.  Heel ouch.  Da McLaren maar rap hun nieuw bakske uit de kast haalt.


Ik zie het op een andere manier.Volgens mij waren de banden de sleutel van de kwalificatie.Kimi en David moesten de baan op.Geen warme temp voor Michelin is niet goed.Voor Bridgestone daarentegen niet.Ik denk dat het ongeveer maar een verschil van 5 tienden zou zijn tussen de McLaren en Ferrari.Dat het aan de banden lag was ik nog niet zeker tot Jarno de 2de tijd pakte.Het kan niet dat Jarno een sec voor Alonso zou staan.Een feit,het was warmer geworden en dat hebben de Michelinbanden graag.En de bevestiging kwam wanneer Button,Webber,Da Matta en Panis voor de McLarens kwamen te staan.

Een beetje mijn eigen visie natuurlijk maar denk dat ik niet ver van de waarheid zit.

The Iceman

Toch een rare eerste kwalificatiesessie, buiten het feit dat Schumacher snelste was. Toyota's beiden in de top 6, Button, Webber en vooral Trulli heel snel !!! Tegenvallende resultaten van McLaren en Williams. Denk dat het moeilijk gaat worden om de Ferrari van pole te houden morgen, maar de F2003 GA moet het ook nog kunnen uitzingen tot het einde van de race. En wat met de banden, indien het zondag zonnig weer is in Barcelona met hoge temperaturen, zijn de Michelin runners toch in het voordeel en zie ik Ferrari nog niet als eerste en tweede finishen !!!  :D  :D  :D

Tim C

Sorry, maar ik denk echt wel dat heel dat nat weer / warm weer verhaal van Bridgestone en Michelin al lang achterhaald is. Mocht het niet zo zijn moeten ze hun prijzen inperken imho.

Heeft iemand trouwens de extra koaling opgemerkt op de Ferrari? De "haaivinnen" zoals ze er worden genoemd? (Was een reportage op ARD, net voor de kwalificaties)

Eric



deze dus, vond het een beetje een raar zicht :lol:

dj Peter

Citaat van: eric

deze dus, vond het een beetje een raar zicht :lol:
Heb ook nog eentje gevonden,met nog méér haaievinnen.Prachtig,nietwaar?