Magny Cours

Gestart door tommY saN, 23 april 2003 - 22:46:47

« vorige - volgende »

tommY saN

Het schijnt een mooi kijk-circuit te zijn.....
Met een beetje mazzel zit (of liever gezegd: staat) tommY er ook!

Nog meer geluksvogels op dit forum????
gelukkige donderdag!!!
Word lid van de Neerisclub

nodisch18

Het is inderdaad een prachtig kijk cicuit! Weet je al waar je waarschijnlijk zal zitten/staan? Het einde van het rechte stuk is een echte aanrader!!

En ik heb van veel mensen gehoord dat tribune A (dat is de tribune die wat teruggetrokken bij de ingang van de pits staat, tenminste als ik het me goed herriner) absoluut geen aanrader is!

tommY saN

Citaat van: nodisch18Het is inderdaad een prachtig kijk cicuit! Weet je al waar je waarschijnlijk zal zitten/staan? Het einde van het rechte stuk is een echte aanrader!!

En ik heb van veel mensen gehoord dat tribune A (dat is de tribune die wat teruggetrokken bij de ingang van de pits staat, tenminste als ik het me goed herriner) absoluut geen aanrader is!

als ik er heen ga, dan sta ik vlak langs de baan (als official dus), weet nog niet waar.
gelukkige donderdag!!!
Word lid van de Neerisclub

Diablo Racing

Ik ga dit jaar ook naar Magny Cours. Dus tommY als je bij de Adelaide hairpin staat..... Wel ff zwaaien he ;)
The road is ahead , never look back

tommY saN

maar natuurlijk diablo! alleen is het nog steeds niet zeker of het definitief doorgaat. hopelijk hoor ik volgende week op le mans meer...
gelukkige donderdag!!!
Word lid van de Neerisclub