ZAL VOLGENDE WEDSTRIJD FERRARI MET HUN NIEUWE MODEL STARTEN?

Gestart door ddr, 20 april 2003 - 21:28:56

« vorige - volgende »

Zal FERRARI VOLGENDE WEDSTRIJD MET HUN NIEUWE MODEL STARTEN????

Ja
14 (63.6%)
Nee
8 (36.4%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 03 mei 2003 - 21:28:56

ddr

Ik denk het niet,   het model van VORIG JAAR IS NOG GOED? ZELFS HEEL  COMPETIEF? EN IK DENK DAT ZE ZICH EERST WAT COMFORTABELDER IN HET KLASSEMENT WILLEN ZETTEN VOORALEER ZE UITPAKKEN MET HUN NIEUWE MODEL... Zekerheid voor alles bij Ferrari..
Barrichello is the best

Mikacouli

Ik denk ook van niet.Dat motorprobleem van verleden week maak je niet op en top in 2 weken.

Jasper

Wederom belachelijk: je kunt dit nog helemaal niet weten. Wij hebben niet alle info over het probleem en de ernst van het probleem. Moeilijk om je er over uit te spreken of dat probleem opgelost zal zijn en of ze de F2003-GA zullen inzetten in Barcelona...

ddr

Zo te lezen ben je een echte fan,,

Kan je me de voor-en nadelen eens opnoemen van het oude  en nieuwe model,     hierdoor leren we misschien allemaal een beetje bij wat die verschillen in modellen nu inhouden,..... Hopelijk kan je helpen,  of indien er andere lezers zijn graag reactie, een leek op deze materie dankt jullie.
Barrichello is the best

Mikacouli

Citaat van: JasperWederom belachelijk: je kunt dit nog helemaal niet weten. Wij hebben niet alle info over het probleem en de ernst van het probleem. Moeilijk om je er over uit te spreken of dat probleem opgelost zal zijn en of ze de F2003-GA zullen inzetten in Barcelona...
Zelfs als het probleem weg is dan zal die ongerustheid er nog altijd blijven denk ik.

Jasper

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JasperWederom belachelijk: je kunt dit nog helemaal niet weten. Wij hebben niet alle info over het probleem en de ernst van het probleem. Moeilijk om je er over uit te spreken of dat probleem opgelost zal zijn en of ze de F2003-GA zullen inzetten in Barcelona...
Zelfs als het probleem weg is dan zal die ongerustheid er nog altijd blijven denk ik.
Dat is dus wat ik bedoel.
- Het zou kunnen dat ze hem inzetten ondanks dat het probleem niet opgelost is, gewoon om de fans te sussen.
- Het zou kunnen dat het probleem niet opgelost is, en men hem niet inzet.
- Het zou kunnen dat het probleem opgelost is, maar de ongerustheid hen er toe aanzet om hem nog niet in te zetten.
- Het zou kunnen dat ze het probleem opgelost hebben, en dat ze hem bijgevolg ook inzetten.


@ddr: voor- en nadelen van de nieuwe auto? Mhm, dat is denk ik een moeilijke vraag. Voordeel is zeker de snelheid. Nadeel is de eventuele onbetrouwbaarheid. Voordeel is dat sommige fans blij zullen zijn. Nadeel is dat andere fans ongerust zullen zijn.

The Iceman

Dacht dat Ferrari toch bevestigd had dat ze in Barcelona met de F2003GA zouden debuteren en dat Imola de laatste race met de F2002 zou zijn.  :D

Ce

Anders zou Jean Todt op de persconferentie na de race nooit zeggen dat dit de laatste overwinning was van de F2002..

Ik heb dus ja gestemd.
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Schumi nr1

Ik durf niet echt een oordeel vellen. Voor het ogenblik, voor zover we de persberichten mogen geloven (no offence redactie ;)) is de nieuwe Ferrari  nog niet echt betrouwbaar en ik weet zeker dat ze geen onbetrouwbare wagen zullen inzetten, ze hebben al te veel punten verloren dit seizoen.

Maar omdat ik een optimist ben heb ik "ja" gestemd :)

Kenneth1265

Citaat van: Schumi nr1Ik durf niet echt een oordeel vellen. Voor het ogenblik, voor zover we de persberichten mogen geloven (no offence redactie ;)) is de nieuwe Ferrari  nog niet echt betrouwbaar en ik weet zeker dat ze geen onbetrouwbare wagen zullen inzetten, ze hebben al te veel punten verloren dit seizoen.

Maar omdat ik een optimist ben heb ik "ja" gestemd :)

Ik denk dat ze hem zullen inzetten omdat de problemen opgelost zijn, heb ik ergens gelezen. Maar wat moet je van de pers geloven?

:cry:  :shock:  :cry:  :shock:  :cry:  :shock:  :cry:  :shock:  :cry:

Schumi nr1

Citaat van: Kenneth1265
Ik denk dat ze hem zullen inzetten omdat de problemen opgelost zijn, heb ik ergens gelezen. Maar wat moet je van de pers geloven?

Idd, ze kunnen ons vanalles wijs maken :)  :oops:

Jasper

Citaat van: f1.racing-live.comFerrari President pays tribute
As the F2002 goes into retirement

The President of the Ferrari Maserati Group, Luca di Montezemolo, telephoned to congratulate the team immediately after the San Marino Grand Prix. As he was suffering from 'flu, he could not be at the track itself, but still made the following announcement:

'I want to pay tribute to Schumacher as a driver and a man, to Rubens Barrichello, who had an excellent race, and to the F2002, the best-performing car in our history. I would also like to take the opportunity to state that this win proves that talk of 'crisis' after the first three races was entirely without substance.'

Meanwhile, after taking victory for the very last time, the F2002 should be placed into retirement this week to make way for Ferrari's 2003 contender, the F2003-GA.

According to the Italian squad's sporting director, Jean Todt, the new car will be put through the testing mill at the Mugello circuit this week and if it proves to be reliable by the end of the session, completing race distances etc, then it will be made available for Michael Schumacher and Rubens Barrichello at the Spanish Grand Prix in two weeks time.

"The GA is not far from what we want to achieve in terms of reliability. It has a better potential," Todt explained. "Next week we plan a lot of testing at Mugello."

Verschillende meningen. Di Montezemolo zegt dat ze de F2002 niet meer zullen gebruiken, Todt zegt dat het nog steeds niet zeker is. We zullen zien... :roll: