wie is de revelatie tot nu toe

Gestart door FF, 18 april 2003 - 20:23:06

« vorige - volgende »

Wie is de revelatie tot nu toe van het seizoen?

Button (kan een vroegere wereldkampioen aan)
2 (6.3%)
Webber (behalve in maleisiƫ overal erg sterk)
11 (34.4%)
Frentzen (bewijst de meesten dat hij toch nog niet 'over the top' is)
0 (0%)
Alonso (heeft het ritme goed te pakken, kan Trulli aan)
19 (59.4%)
Wilson (als rookie kan hij het niveau van oude rot Verstappen al bijna aan)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 18 april 2003 - 20:23:06

FF

ik stem voor Webber, hij heeft me vorig jaar niet doen schrikken (maar dat kwam hoofdzakelijk door zijn minderwaardige minardi) en vandaar in mijn ogen de revelatie tot nut toe. ofwel is het pizzonia die met een goede jaguar niets aanvangt, maar ik denk echt dat het webber zijn verdienste is.
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

KVDracer

Voor mij is het tot nu toe Alonso. Hij heeft mij echt al  :shock:  Ik moet zeggen dat ik er een toekeomstig wereldkampioen inzie. Net als in Button trouwens.

Juan

ik heb ook alonso gepakt, hij heeft echt al getoond wat hij in zijn mars heeft: al 2 podia, een pole
Juan

Sinister -D-

Ik hoor bij de meerderheid tot nu toe. Alonso, voor mij.

Ben stillekes aan fan te worden  :D




:lol:  :wink:

FF

niet verliefd worden he, sinister. Wendy zou dat niet graag zien!
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

The Iceman

Alonso !! Staat niet voor niets derde in het WK. Is volgens mij toch beter dan Jarno Trulli.

Kenneth1265

Citaat van: SnekuemAlonso !! Staat niet voor niets derde in het WK. Is volgens mij toch beter dan Jarno Trulli.

Ik denk toch Button, zet hem in een renault en hij doet minstens even goed, denk ik.

Bart VD

Webber.  Van die jongen gaan we nog veel zien.  Alonso doet het ook bijzonder goed, maar ergens lag dat toch min of meer in de verwachtingen, zeker met een relatief sterke renault.
This space for rent

The Iceman

Citaat van: Kenneth1265
Citaat van: SnekuemAlonso !! Staat niet voor niets derde in het WK. Is volgens mij toch beter dan Jarno Trulli.

Ik denk toch Button, zet hem in een renault en hij doet minstens even goed, denk ik.

Heeft vorig jaar de kans laten liggen, maar toen was die Renault natuurlijk nog niet zo goed als dit seizoen. Jammer voor Jenson dat hij plaats moest maken voor Alonso, daar hij toch beter presteerde dan Trulli.  Had liever Alonso en Button bij Renault gezien dan Alonso en Trulli.  ( Sorry voor de Trulli fans ).

Rippie

Alonso, wat goed is komt snel. Reed zeer goede races en vrij constant. Toekomstige WK? Schat hem hoger dan Kimi
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper


Schumivill

Sinds ik hem zien winnen heb in spa 2000 in de F3000 wist ik,mits een degelijke wagen,deze kerel menig zou doen versteld staan,Alonso dus :wink:
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Mikacouli

Webber.Van mijn part mag ie voor Ferrari gaan rijden.Is echt een hele goede racer.Pizzonia kan zijn tempo nooit volgen.In de oefensessie daarstraks heeft hij dat weer bevestigd.

Scuderia Ferrari


Sinister -D-

Citaat van: FFniet verliefd worden he, sinister. Wendy zou dat niet graag zien!

Huh  :? , hoe weet jij de naam van mijn lief????? :?  :?: