Wie is je favoriete team

Gestart door Kenneth1265, 18 april 2003 - 13:30:36

« vorige - volgende »

Favoriete team?

Williams
3 (8.8%)
Mclaren
11 (32.4%)
Renault
5 (14.7%)
Bar
0 (0%)
Jaguar
0 (0%)
Sauber
0 (0%)
Minardi
0 (0%)
Toyota
0 (0%)
Jordan
1 (2.9%)
Ferrari
14 (41.2%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 18 april 2003 - 13:30:36

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Bart VDMaar McLaren zijn de betere ;)

Ferrari is nog net dat ietske beter.  :lol:

(een heel klein beetje maar hoor)  :lol:  :lol:  :lol:


VOORLOPIG toch..... :wink:

Sinister -D-

Citaat van: nodisch18ik heb op Renault gestemd, maar om eerlijk te zijn houd ik gewoon van een goeie pot racen en boeit het me werkelijk waar niet zoveel wie er wint. Zolang er maar een mooie strijd aan vooraf is gegaan!

Weer ene met 'n goeie visie op de F1  :D  :wink:

Ce

Ik heb voor Williams gekozen, al sinds Mansell er wereldkampioen werd, al heb ik altijd ook wel een grote sympathie gehad voor Jordan (getuige de Jordan vlag boven mijn bed  :D ).
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

The Iceman

McLaren natuurlijk  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:

McChouffe

Scuderia Ferrari Marlboro  8)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Citaat van: CeIk heb voor Williams gekozen, al sinds Mansell er wereldkampioen werd, al heb ik altijd ook wel een grote sympathie gehad voor Jordan (getuige de Jordan vlag boven mijn bed  :D ).
Is één vlag niet koud als deken? :lol: :lol: ;) ;)

En bij mij is het natuurlijk McLaren wat de pot schaft. Ben daarnet nog langs een Mercedes-dealer gereden, ik wou een klakje gaan kopen maar mocht niet. :cry: :roll:

Ce

Ik heb ook nog een van Williams, maar die gebruik ik enkel tijdens de winter  :wink:
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Jenne

Net zoals Ce fan van Williams vanaf de periode met de Rothmans reclame (die herinner ik me nog alsof het gisteren was :)).
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Ce

Magic N°5  8)


Trouwens, een vraag die mij hier ineens te binnen schiet ...
Weet iemand waarom Mansell een rode 5 op zijn wagen had ipv de "casual" witte?
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Ce

Heb het al gevonden  8)



Citaat"Can you tell us why Nigel Mansell raced with the "Red 5"

Mansell's connection with the red 5 is indeed as legendary as Gilles Villeneuve's connection with the number 27 Ferrari. However, Mansell's five wasn't always colored red. The first four races of 1985, both Williams cars carried white numbers. From a distance, the 5 and 6 looked quite alike, so it was decided to give the numbers different colors. Apparently BBC commentator Murray Walker made some remarks about this in his enthusiastic commentary, and thus the 'Red 5' name stuck.
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Eric

En hier nog een West Mclaren Mercedes fanaat.

heb ook sympathie voor Minardi en Jordan.

nancy

Mclaren natuurlijk.
Ben gelukkig ver genoeg aangesterkt dat ik toch 17 juni met mijn dochter het vliegtuig neem en de testdag van woensdag zal bijwonen.
Mclaren for ever.

The Iceman

Citaat van: nancyMclaren natuurlijk.
Ben gelukkig ver genoeg aangesterkt dat ik toch 17 juni met mijn dochter het vliegtuig neem en de testdag van woensdag zal bijwonen.

Is fantastisch nieuws voor je Nancy, een dag waar je zolang naar uitkijkt en waar je zoveel van geniet. Je ziet het wel, na regen komt zonneschijn en het ongeluk blijft niet duren. Veel plezier daar in Engeland met Ina, het zal je deugd doen nog eens een klapke met David te kunnen doen !!!  :D  :D  :D

FF

Citaat van: nancyMclaren natuurlijk.
Ben gelukkig ver genoeg aangesterkt dat ik toch 17 juni met mijn dochter het vliegtuig neem en de testdag van woensdag zal bijwonen.

sorry, voor mijn povere kennis van de mclaren renstal, maar testen ze in silverstone dan??
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

MisterY

Op en top McLaren :!:  :!:  :!:  :D  :D  :D

@Jasper: prachtige avatar!!!  :wink: