Wie gaat Schumacher kloppen in Imola ????

Gestart door The Iceman, 17 april 2003 - 20:58:53

« vorige - volgende »

Wie gaat Schumacher van een eerste zege houden in Imola ???

Barrichello
1 (3.7%)
Raikkonen
4 (14.8%)
Coulthard
5 (18.5%)
Alonso
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Montoya
3 (11.1%)
R. Schumacher
1 (3.7%)
Iemand anders uit het pak :-)
0 (0%)
Schumacher gaat zelf de race winnen, geen twijfel mogelijk !!!
13 (48.1%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 17 april 2003 - 20:58:53

Flupke

Heb als McLaren-fan op Schumi gestemt. De F2002 heeft nooit zoveel problemen gekend. Wat is er gebeurd met die wagen die door God gemaakt werd (want dat was toch wat Williams erover zegde hé?)?

Al die pech die ze nu hebben kan niet blijven duren. Zeker niet met die wagen die nooit problemen kende. Dus ik denk dat het wel zal los lopen voor Ferrari dit weekend. Een dubbel zou mij niet verbazen.

FerrariMan

Citaat van: FlupkeHeb als McLaren-fan op Schumi gestemt. De F2002 heeft nooit zoveel problemen gekend. Wat is er gebeurd met die wagen die door God gemaakt werd (want dat was toch wat Williams erover zegde hé?)?

Al die pech die ze nu hebben kan niet blijven duren. Zeker niet met die wagen die nooit problemen kende. Dus ik denk dat het wel zal los lopen voor Ferrari dit weekend. Een dubbel zou mij niet verbazen.

De F2002 is toch alleen maar uitgevallen in Brazilië ?
En dan nog alleen bij Rubens...

"Nog nooit zoveel problemen gekend" ???  8)

Bjorn

Ja, het was enkel Barrichello. Natuurlijk wat verwarrend want het niet finishen van een Ferrari is nog altijd als 'vreemd' te beschouwen. Veel fouten van de coureurs zelf dit jaar... En fouten zullen ze wel niet blijven maken zeker?  :roll:
De Mens: In Het Gras![/color]

FerrariMan

Citaat van: BjornJa, het was enkel Barrichello. Natuurlijk wat verwarrend want het niet finishen van een Ferrari is nog altijd als 'vreemd' te beschouwen. Veel fouten van de coureurs zelf dit jaar... En fouten zullen ze wel niet blijven maken zeker?  :roll:

Er zijn ook pas 3 races geweest.

FF

ik heb voor coulthard gestemd, het is zijn stijl van circuit en vorig jaar heeft  hij een verkeerde pitstop strategie gekozen (te zware auto in de eerste stint, finishte zesde als ik me niet vergis) ; ik denk dat hij zijn strategie gaat aanpassen en voor de overwinning kan gaan.

sterkteverhoudingen zullen naar mijn mening zijn :
1) ferrari/mclaren
2) renault
3) williams/bar
4) jaguar/jordan
5) minardi

van toyota en sauber heb ik geen gedacht (drie of vier)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Sinister -D-

Denk dat Schumacher alles gaat geven, hij kan het niet veroorloven om nogmaals met een geslagen gezicht achter de podium ceremonie doorlopen ipv er op te staan, en al helemaal niet op Italiaans grondgebied.

Heb dus op Schumi gestemd.

Kenneth1265

Als Schumacher deze race niet wint gaat hij volledig afgemaakt worden door zijn 'fans', media. Hij moet wel winnen. Maar ik blijf toch bij Coulthard.

Jenne

Ik heb Montoya gestemd.. heb geen idee waarom eigenlijk, maar een voorgevoel dat dit wel eens een williams race kan worden..  :?
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Mikacouli

Heb op coulthard gestemd.Hij moetiets doen wil hij in de running blijven voor het kampioenschap.Maar als Schumie wint en David is tweede heb ik er geen problemen mee hoor. :wink:

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1Ik blijf voor Schumacher gaan, de aanhouder wint zeggen zeggen ze altijd :)
ik gok in de webstrijd nu ook al voor de 4de race op schumi, het moet er ooit toch eens van komen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Kenneth1265

Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: Schumi nr1Ik blijf voor Schumacher gaan, de aanhouder wint zeggen zeggen ze altijd :)
ik gok in de webstrijd nu ook al voor de 4de race op schumi, het moet er ooit toch eens van komen.
ik hoop het