Wie gaat Schumacher kloppen in Imola ????

Gestart door The Iceman, 17 april 2003 - 20:58:53

« vorige - volgende »

Wie gaat Schumacher van een eerste zege houden in Imola ???

Barrichello
1 (3.7%)
Raikkonen
4 (14.8%)
Coulthard
5 (18.5%)
Alonso
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Montoya
3 (11.1%)
R. Schumacher
1 (3.7%)
Iemand anders uit het pak :-)
0 (0%)
Schumacher gaat zelf de race winnen, geen twijfel mogelijk !!!
13 (48.1%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 17 april 2003 - 20:58:53

The Iceman

Grote Prijs van San Marino dit weekend in Ferrariland. Gaat Schumacher met zijn Ferrari voor de eerste keer dit seizoen met de overwinning aan de haal, of gaan ze weer geklopt worden door de zilveren ? Of hebben Williams en Renault nog wat achter de hand. Is Fisichella misschien na zijn eerste overwinning nog steeds in een winnersroes en kan hij de tifosi een echte overwinning gunnen.

The Iceman

Zal zelf de spits afbijten. Denk als Coulthard fan toch dat DC een grote kans maakt op een overwinning hier.  Behaalde hier steeds goede resultaten en won race in 1998.  Denk dat het meeste gaat afhangen van het weer, en als je de mensen van het nieuws op f1 pits mag geloven is de kans op regen weer groot op zondag, dus bij harde regen zie ik de Michelin rijders in het voordeel, bij een beetje regen de Bridgestone rijders. Maar bij droog weer gok ik zeker op Coulthard !!!  :D  :D  :D

Jasper

Ow my God, ik ruik onweer. :roll: :cry:

Rippie

Ik geloof nog steeds dat Ferrari de betere wagen heeft maar door pech nog niks gewonnen heeft. Ik zet mijn kaarten daarom toch op Schumi, al zou ik liever hebben dat Rubinho zou winnen.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

sledge

Ik heb mijn geld op Barrichello gezet. Hij is al het volledige seizoen de evenknie van Schumacher, dus zie ik niet in waarom dit zondag anders zou zijn.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Scuderia Ferrari

Niemand, Schumacher zal er alles aan doen in Italie zo goed mogelijk voor de dag te komen, ook al is hij niet in vorm, voor hem begint het seizoen nu pas

Eric

Citaat van: Scuderia FerrariNiemand, Schumacher zal er alles aan doen in Italie zo goed mogelijk voor de dag te komen, ook al is hij niet in vorm, voor hem begint het seizoen nu pas

ik hoop eigenlijk (als McLaren fan) dat Schumi hier een goed resultaat kan neerzetten, anders denk ik dat de Italiaanse pers met de grond gelijk zal maken. :?  :?
Ze noemen hem daar nu al een baviaan. :shock:  :?

***edit***
ik heb wel op kimi gestemd :lol:

JVA

Ik geef het voordeel van de twijfel aan Schumi.

FerrariMan

Denk dat er hier iemand aan grootheidswaanzin leid...

(waarschijnlijk spelfout)

Ferrari zal terugslaan, en ik hoop heel erg hard.

Schumi nr1

Ik blijf voor Schumacher gaan, de aanhouder wint zeggen zeggen ze altijd :)

BugsBunny

Michael denk ik, zonder pech.

PS: wat doet Walfje in die lijst?  :wink:
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

The Iceman

Citaat van: BugsBunny
PS: wat doet Walfje in die lijst?  :wink:

Had de rijders van de vier grootste teams in de poll vermeld ( McLaren, Ferrari, Williams en Renault en aangezien Ralfie nog altijd bij Williams aan de slag is, moest ik hem toch vermelden in die poll !!! Hoeveel % hij gaat scoren ??? Misschien een nieuwe poll haha  :lol:  :lol:  :lol:

Tim C

Zonder blunders, Schumacher, met blunders, Barrichello.

1 ding is zeker:
Er zal hoe dan ook een Ferrari op het hoogste schavotje komen, in Ferrariland kunnen ze zich niet veroorloven een race weg te schenken...

Bjorn

Mja, veel zal terug afhangen van de gridposities. Staat Ferrari op 1 of/en 2 dan winnen ze. Zoniet dan verknoeit Michael het wel weer en als Barrichello dan aan de leiding rijdt trekken ze de 'stekker' uit het stopcontact zodat Rubens uitvalt...want hij is nummer 2 hé!  :wink:  :oops:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

Kenneth1265

Ik denk dat Coulthard weer met de zege gaat lopen, want ferrari is te veel aan het knoeien. En Mclaren is goed bezig.