McLaren in 2003

Gestart door FerrariMan, 09 april 2003 - 11:00:47

« vorige - volgende »

Als McLaren dit jaar zo goed als alle races wint, moeten de regels dan opnieuw veranderen ?

Ja
12 (32.4%)
Neen
25 (67.6%)

Totaal aantal stemmen: 30

Poll gesloten: 09 april 2003 - 11:00:47

FerrariMan

Stem nu ! (met dank voor het idee aan een persoon op een ander forum)

sledge

Nee, we hebben nu spannende races nu, als Mclaren ze zo goed als allemaal wint, maar het zijn mooie races, dan zal ik daar als ferrari-fan geen traan voor laten.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

FerrariMan

Citaat van: sledgeNee, we hebben nu spannende races nu, als Mclaren ze zo goed als allemaal wint, maar het zijn mooie races, dan zal ik daar als ferrari-fan geen traan voor laten.

Ook al zijn ze spannend, het zal de mensen dan toch gaan vervelen. Vooral al die Ferrari-fans. En naar mijn weten zijn er dat toch nog steeds heel wat. (gelieve nu hier geen discussie over te beginnen, over het wel of niet hebben van veel fans)

Eric

Ik heb ook nee gestemd, we zijn nu drie grote Prijzen verder en we hebben nu al meer spanning gezien dan het hele afgelopen seizoen samen.

misschien is het ook nog wat te vroeg om te zeggen of de regels daar voor iets tussenzitten. :?:

Jasper

Ik had me voorgenomen om even niets op het F1-forum te zetten.
Maar ik wil toch even mijn reactie op deze belachelijke poll schrijven.
Je kan namelijk niet weten of dan al die races spannend zijn of niet. Tot nu toe hebben we spannende races gezien. Als het allemaal races als deze worden: nee.
Als het races worden als vorig jaar: ja.

Je hebt te weinig gegeven in de poll om een juist antwoord te geven.

FerrariMan

Jullie zien het belachelijk van de poll toch al in, das een pluspunt.

Maar het geeft alleen maar aan dat het vorig jaar saai was voor de niet Ferrari-fans. En dat als nu McLaren alles zou winnen, het zowiezo ook saai zou worden voor Ferrari-fans, ongeacht de spanning van een race.

Zo zie je maar...

BTW; welkom terug jasper  8)

Alan Blues

Citaat van: FerrariManJullie zien het belachelijk van de poll toch al in, das een pluspunt.

Maar het geeft alleen maar aan dat het vorig jaar saai was voor de niet Ferrari-fans. En dat als nu McLaren alles zou winnen, het zowiezo ook saai zou worden voor Ferrari-fans, ongeacht de spanning van een race.

Zo zie je maar...

BTW; welkom terug jasper  8)

Ik zou er inderdaad niet tegen kunnen mocht het even saai worden als vorig seizoen. Hou het maar zoals het nu is. McLaren heeft nu wel wat gewonnen, maar ik denk dat Ferrari en Williams nog hard kunnen terugslaan. En zij niet alleen!

MisterY

Het is inderdaad nog te vroeg om nu al conclusies te trekken, we hebben nog maar drie races achter de rug en bovendien moeten Ferrari en McLaren hun nieuwe wagen nog inzetten. Benieuwd wat dat zal geven. :wink:

Juan

langs ene kant heb je gelijk met je poll omdat mclaren nu ook alle races gewonnen heeft, Maar op een andere manier dan ferrari

ferrari was te oppermachtig en niemand kon hen bedreigen en na 1 ronde waren ze al uit het zicht van de volgers en dat is nu niet het geval, dus je kan dit jaar niet met vorig jaar vergelijken. :wink:
Juan

FerrariMan

Citaat van: Juanlangs ene kant heb je gelijk met je poll omdat mclaren nu ook alle races gewonnen heeft, Maar op een andere manier dan ferrari

ferrari was te oppermachtig en niemand kon hen bedreigen en na 1 ronde waren ze al uit het zicht van de volgers en dat is nu niet het geval, dus je kan dit jaar niet met vorig jaar vergelijken. :wink:

En dat is net wat ik bedoel.
Het is niet Ferrari's fout dat het vorige jaar zo saai was, maar de fout van de anderen die niet kunnen volgen.

En ALS de anderen dit jaar McLaren niet "zouden" kunnen volgen, dan moeten er daar ook nieuwe regels voor komen.

Maar ik denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoel.

Alan Blues

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Juanlangs ene kant heb je gelijk met je poll omdat mclaren nu ook alle races gewonnen heeft, Maar op een andere manier dan ferrari

ferrari was te oppermachtig en niemand kon hen bedreigen en na 1 ronde waren ze al uit het zicht van de volgers en dat is nu niet het geval, dus je kan dit jaar niet met vorig jaar vergelijken. :wink:

En dat is net wat ik bedoel.
Het is niet Ferrari's fout dat het vorige jaar zo saai was, maar de fout van de anderen die niet kunnen volgen.

En ALS de anderen dit jaar McLaren niet "zouden" kunnen volgen, dan moeten er daar ook nieuwe regels voor komen.

Maar ik denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoel.

100 % gelijk! ;)

tazpas


nancy

persoonlijk vind ik dat ze beter met deze wagen het seizoen uitrijden en ja,elk team heefd zijn jaren van ups en downs
Mclaren for ever.

DerMika

Ja, maar niet omdat McLaren dan ongeveer alles zou winnen maar omdat de huidige regels vol met gaten zitten en meer gericht zijn op sensatie dan op racen!
The Dude abides

Geert

Het is toch de bedoeling dat racen sensatie is? Ik vind dat er nu meer geraced wordt dan anders (de regenbotsingen in Braz niet meegerekend)...