Gaat er nog iemand "live" dit seizoen ?????

Gestart door The Iceman, 25 maart 2003 - 21:34:52

« vorige - volgende »

Ga je nog races "live" bijwonen dit jaar

Ja, maar alleen een Europese grand prix
10 (26.3%)
Ja, zowel in Europa als daarbuiten
2 (5.3%)
Ja, alleen buiten Europa
1 (2.6%)
Nee, ik zal het met "live" televisie moeten doen
25 (65.8%)

Totaal aantal stemmen: 34

Poll gesloten: 25 maart 2003 - 21:34:52

Mikacouli

Ja,een race live meemaken is echt iets magisch.Ik ga liever live kijken of op tv.Die extra uren wachten heb ik er zeker voor over.Toen ze voor de eerste keer voor m'n neus reden kon ik m'n ogen niet geloven.Je zou anders praten als je eens een live race zag.Jammer dat er dit jaar geen Spa is. :cry:  :cry:

Eric

Citaat van: molHet interesseert me niet om live een race bij te wonen, er is volgens mij niks te beleven op een circuit. Vele uren niks te zien en dan tijdens de race nog maar een klein stukje van het circuit.

Ik snap niet dat mensen zo veel geld willen uitgeven om iets minder goed te kunnen zien dan thuis op de tv. :oops:

Dat het veel geld kost is juist.

Zoals hier al gezegd is heeft een race live meemaken iets "magisch", het geluid van de wagens is totaal anders dan op TV, de sfeer die je op een live race hebt is gewoon niet te omschrijven.

Mikacouli

Citaat van: eric
Citaat van: molHet interesseert me niet om live een race bij te wonen, er is volgens mij niks te beleven op een circuit. Vele uren niks te zien en dan tijdens de race nog maar een klein stukje van het circuit.

Ik snap niet dat mensen zo veel geld willen uitgeven om iets minder goed te kunnen zien dan thuis op de tv. :oops:

Dat het veel geld kost is juist.

Zoals hier al gezegd is heeft een race live meemaken iets "magisch", het geluid van de wagens is totaal anders dan op TV, de sfeer die je op een live race hebt is gewoon niet te omschrijven.

En dan de geur van het rubber en de remmen.Heeeeeerlijk gewoon.En ik verschoot al toen ik voor het eerst die Porchen zag. :shock:

Doefie

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: eric
Citaat van: molHet interesseert me niet om live een race bij te wonen, er is volgens mij niks te beleven op een circuit. Vele uren niks te zien en dan tijdens de race nog maar een klein stukje van het circuit.

Ik snap niet dat mensen zo veel geld willen uitgeven om iets minder goed te kunnen zien dan thuis op de tv. :oops:

Dat het veel geld kost is juist.

Zoals hier al gezegd is heeft een race live meemaken iets "magisch", het geluid van de wagens is totaal anders dan op TV, de sfeer die je op een live race hebt is gewoon niet te omschrijven.

En dan de geur van het rubber en de remmen.Heeeeeerlijk gewoon.En ik verschoot al toen ik voor het eerst die Porchen zag. :shock:

Ni alleen da, gewoon de sfeer op de tribune's als ze voorbijkome. Als ge op 1 weekend (vrijdag-zaterdag-zondag) 5 wages voor u spinne en 1 just op de rand is, is al plezant.
Oftewel als ze een staande ovatie geve voor nen stoeme tractor gelijk in Francorchamps... :lol:

snoopy


Schumivill

Ik versta dat sommige mensen er het niet voor over hebben om zoveel geld neer te tellen om eens F1 te gaan kijken,dan liever op tv natuurlijk,maar aan de andere kant zijn er echte freaks,zoals ik,die het er wel voor over hebben om een 10.000 oude befkes te geven voor een ticket,tenslotte is het maar één a twéé keer per jaar dat je de sfeer kan gaan proeven,als je naar school gaat hang je natuurlijk af van wat je ouders erover denken,de meeste verklaren je waarschijnlijk zot,maar enfin,het is mijn passie,de sfeer,het geluid,de snelheid,de mooie dames,de braadworsten,de kraampjes,de andere fans,het kost misschien geld ja,maar ik geef het met plezier aan zoiets uit!
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Doefie

Ik ook, alleen moete we 't geld hebbe, natuurlijk...

Luc

Zelf ben ik een fervent aanhanger van live races.
Ik ben dan ook redelijk zeker dat ons molleke nog nooit live een Grand Prix heeft bijgewoond. Hij zou dan anders praten.

Ik ken niemand die de televisie verkiest voor de live races, hé Bruno!
Dat we het nog eens geraken over iets!  :wink:

Maar het is niet alleen de geur, de sfeer, het geluid... gewoon het feit 'er bij te zijn' is al genoeg.

Ik ga dit jaar nog wel een paar races live doen en als het een beetje mee zit, nog meer dan verwacht. Maar dat doet niet terzake.

Mol, jammer dat je niet mee naar Oostenrijk gaat, je zou heel anders klinken!
Trouwens, altijd welkom, mol, want ik denk dat je best zou aarden in ons McLaren kampje?!
mijn gedacht op www.eze.be