Gaat er nog iemand "live" dit seizoen ?????

Gestart door The Iceman, 25 maart 2003 - 21:34:52

« vorige - volgende »

Ga je nog races "live" bijwonen dit jaar

Ja, maar alleen een Europese grand prix
10 (26.3%)
Ja, zowel in Europa als daarbuiten
2 (5.3%)
Ja, alleen buiten Europa
1 (2.6%)
Nee, ik zal het met "live" televisie moeten doen
25 (65.8%)

Totaal aantal stemmen: 34

Poll gesloten: 25 maart 2003 - 21:34:52

The Iceman

Ga alleen proberen de races "live" te volgen op televisie.   :D  :D  :D Voor mij geen "live" grandprix dit jaar jammer genoeg na 17 jaar opeenvolgend de Belgisch grand prix te hebben bijgewoond  :cry:  :cry:  :cry: Ga het wel moeilijk hebben het laatste weekend van Augustus vrees ik !!!

Eric

Ik heb verleden jaar mijn eerste GP live gezien en heb nu de smaak te pakken. 8)
Verleden jaar dus Francorchamps en dit jaar zal het de Nürburgring worden, volgend jaar misschien terug Francorchamps? :?:

Diablo Racing

Ik ga naar de Gp van Frankrijk , tis overigens wel mijn eerste GP bezoek
The road is ahead , never look back

sledge

Nee, ik moet het met de televisie doen. Ik vind het gewoon te duur voor een student.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Olav18

Ik heb nog niks geboekt, maar ik ben wel van plan nog ergens naartoe te gaan. Vorig jaar ben ik voor het eerst naar een GP geweest, nl naar die van Spanje, en erg goed bevallen.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Olav18

Heeft iemand trouwens nog tips voor de GP van Frankrijk qua tribune?
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

FerrariMan


erwin

Voor mij wordt het Oostenrijk.  Het wordt de derde keer dat ik de A1 Ring bezoek, en waarschijnlijk ook de laatste keer, want ook Oostenrijk zal zijn GP zien verdwijnen door de duivelse ban op tabaksreclame.

Spijtig genoeg blijft het bij één GP, twee ware leuker, maar ja, de groenen hebben er anders over beslist.  De hypocrieten.
Jarno Trulli, the most underestimated f1 driver, will win his first race in 2003,... maybe ?

Alan Blues

Bij mij zal het zoals steeds van uit mijn zetel zijn dat ik de GP's volg.  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

ooit ben ik enkele keren naar Zolder en Spa geweest, maar het is me allemaal te duur geworden.  :?  :?

Doefie

Citaat van: Olav18Heeft iemand trouwens nog tips voor de GP van Frankrijk qua tribune?

De start-finish  :wink: , Adelaide hairpin (alhoewel dat ik denk da 't daar staanplaatse zijn, kan me missen), Estoril, 180°

Wij dachte naar Francorchamps te gaan, maar door die idiote regering gaat 't ni. Vorig jaar ben 'k voor den 1ste keer geweest en zag er zo naar uit om terug te gaan...  :cry:

Alan Blues

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: Olav18Heeft iemand trouwens nog tips voor de GP van Frankrijk qua tribune?

De start-finish  :wink: , Adelaide hairpin (alhoewel dat ik denk da 't daar staanplaatse zijn, kan me missen), Estoril, 180°

Wij dachte naar Francorchamps te gaan, maar door die idiote regering gaat 't ni. Vorig jaar ben 'k voor den 1ste keer geweest en zag er zo naar uit om terug te gaan...  :cry:

't Is toch iets, hé, die groenen in de regering.... ;)

Bjorn

Net zoals (samen met) Erwin, ga ik naar Oostenrijk. Prachtig circuit, zie je héél veel actie. We zitten altijd op de tribune in de eerste bocht na de rechte lijn. Helaas de laatste maal, hopelijk komt hij in 2005 terug want dat zou wel eens het geval kunnen zijn volgens de 'uitbaters'...
En verder ook nog Nurburgring, racedag dan wel.
De Mens: In Het Gras![/color]

Schumivill

Ik ga dit jaar naar Hockenheim,ik wou daar altijd al naartoe(intussen hebben ze het circuit verkracht,maar kom),maar ik ga mij daar uiteraard ferm gaan amuseren,Spa niet op de kalender,geen probleem,ga wel erges anders mijn geld gaan verdoen,ze gaan mij nie hebben ze die klotegroenen.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

mol

Het interesseert me niet om live een race bij te wonen, er is volgens mij niks te beleven op een circuit. Vele uren niks te zien en dan tijdens de race nog maar een klein stukje van het circuit.

Ik snap niet dat mensen zo veel geld willen uitgeven om iets minder goed te kunnen zien dan thuis op de tv. :oops:

Bruno

Citaat van: molHet interesseert me niet om live een race bij te wonen, er is volgens mij niks te beleven op een circuit. Vele uren niks te zien en dan tijdens de race nog maar een klein stukje van het circuit.

Ik snap niet dat mensen zo veel geld willen uitgeven om iets minder goed te kunnen zien dan thuis op de tv. :oops:

Sorry Mol, ik geef je gelijk dat je de F1 race beter en directer op (het juiste) TV-kanaal kan zien.

Maar: er gaat niks boven de race "live" te volgen en als het ff kan niet naast het circuit maar bij 1 of ander team of toeleveringsbedrijf dat een plaats voorzien heeft in de buurt van de pits. Er zijn trouwens in de dagen voor de race en op de race dag zelf op de meeste locaties nog een hele hoop nevenacticiteiten te zien, waaronder races uit andere reeksen natuurlijk.

Wat ik wel zielig vind is het soort mensen dat je daar tegenkomt waaraan je ziet dat die hun "VIP" behandeling gekregen hebben door 1 of andere reden en wat doen die tijdens de race? in de Mezzanine zitten met hun rug naar het circuit, ja soms zelfs naar het scherm waar de race op te volgen is!!! en dan achteraf tegen iedereen pochen dat ze naar een f1 race geweest zijn...  :!:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno