Pronostiek voor Kuala Lumpur

Gestart door dj Peter, 14 maart 2003 - 21:08:37

« vorige - volgende »

Welk team haalt de meeste punten binnen in Maleisie?

McLaren
8 (22.9%)
Williams
6 (17.1%)
Ferrari
20 (57.1%)
Renault
0 (0%)
Sauber
0 (0%)
BAR
0 (0%)
Jordan
0 (0%)
Jaguar
0 (0%)
Minardi
1 (2.9%)
Toyota
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 22 maart 2003 - 21:08:37

dj Peter

Iemand een gokje wagen? Er wordt wel niet voor geld gespeeld hoor maar welke teams halen het podium in Maleisie denk je ?

Sinister -D-

Ik vermoed dat er weer twee McLarens in de top 4 staan (we pakken het ruim, en zo staat er tenminste een van de 2 rijders op 't podium, hopelijk Kimi op het hoogste schavotje want dat mag wel eens tijd worden  :roll: ).
Denk dat Barrichello wéér uitvalt om een of andere misterieuze reden  :cry: dus Ferrari kan al niet meer de meeste punten halen :roll: .
Williams gaat last krijgen van die kinderkwaaltjes wat ze nog moeten wegwerken, maar rijden wel alle twee in de punten  :o .

Allé mijn visie.................... :D

The Iceman

McLarens gaan beiden weer vooraan eindigen ( overwinning is misschien iets te hoog gegrepen ), maar een podiumplaats is mogelijk voor beide rijders. Wagen is snel en betrouwbaar geworden !

Denk dat Williams wel kans maakt op de overwinning met hun krachtige motor, en aangezien het circuit van Sepang toch twee lange rechte stukken heeft, kunnen ze hier misschien de kracht van hun BMW motor uitspelen. Als hij het uitzingt tot het einde van de race tenminste.

Ferrari ook niet onderschatten, aangezien zij toch elk jaar al heel goed hebben gepresteerd op dit circuit en die F2002 draait als een klok.

Toyota kan misschien voor de verrassing zorgen !!!

Dus, het is koffiedik kijken, hopelijk weer zo'n tropische regenbui zoals enkele jaren geleden, dat brengt wat spanning in de race. We kunnen alleen maar hopen dat het weer zo'n leuke race gaat worden als in Australië  :D

Doefie

CitaatWe kunnen alleen maar hopen dat het weer zo'n leuke race gaat worden als in Australië :D

Da hoop ik van elke race

FF

in gewone omstandigheden denk ik een ferrari als winnaar, maar geen een-twee.

aangevuld met twee mclarens
of een mclaren en een williams
of een mclaren en de tweede ferrari op stek 3

in ongewonen omstandigheden hoop ik op trulli en/of panis op het podium!!!  go jarno
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

fatal error

volgens mij wint een McLaren rijder en gaat BAR het ook heel goed doen.
I have to laugh out loud
I wish I didn't like this

tazpas

Waar ik aan moet wennen is het nieuwe puntensysteem. Als je vroeger 1ste was had je team minimaal het hoogste aantal punten, nu als je als enige van je team aankomt en wint, kunnen de andere nog 2de en 3de rijden wat 14 punten opbrengt. Barichello zal veel moeten aankomen wil Ferrari ook dit jaar wereldkampioen worden...

Ce

Citaat van: tazpasWaar ik aan moet wennen is het nieuwe puntensysteem. Als je vroeger 1ste was had je team minimaal het hoogste aantal punten, nu als je als enige van je team aankomt en wint, kunnen de andere nog 2de en 3de rijden wat 14 punten opbrengt. Barichello zal veel moeten aankomen wil Ferrari ook dit jaar wereldkampioen worden...

Daar heb je 100% gelijk, zo had ik het nog niet bekeken eigenlijk.
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

FerrariMan

Ferrari gaat niet winnen dit weekend. Ik gok op een 2de voor DC.

tazpas

Citaat van: FerrariManFerrari gaat niet winnen dit weekend. Ik gok op een 2de voor DC.

Das nogal durven!!  :lol:  :lol:

Eric

Citaat van: FerrariManFerrari gaat niet winnen dit weekend. Ik gok op een 2de voor DC.

Straks ga ik nog denken dat je aan het overlopen bent naar het McLaren-kamp...daarom dat je ons die vlaggen van Ferrari wil opdringen. :lol:  :lol:  :wink:

FerrariMan

Citaat van: eric
Citaat van: FerrariManFerrari gaat niet winnen dit weekend. Ik gok op een 2de voor DC.

Straks ga ik nog denken dat je aan het overlopen bent naar het McLaren-kamp...daarom dat je ons die vlaggen van Ferrari wil opdringen. :lol:  :lol:  :wink:

Maar nee, ik heb gewoon alle hoop gevestigd op de F2003-GA.
En dit seizoen is een ommekeer volgens mij.  8)

Rippie

Ferrari is nog altijd de sterkste, alleen door tegenslag verloren ze de race in Australië. Denk/vrees dat het weer een Ferrari overwinning gaat worden.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

dj Peter

Citaat van: MrF1Ferrari is nog altijd de sterkste, alleen door tegenslag verloren ze de race in Australië. Denk/vrees dat het weer een Ferrari overwinning gaat worden.
...en gezien de eerste kwali op vrijdag ziet het er vrij goed uit voor de scharlaken bolides. Al weet je nooit wat er tijdens de race en pitstops gebeurd.

Eric

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: eric
Citaat van: FerrariManFerrari gaat niet winnen dit weekend. Ik gok op een 2de voor DC.

Straks ga ik nog denken dat je aan het overlopen bent naar het McLaren-kamp...daarom dat je ons die vlaggen van Ferrari wil opdringen. :lol:  :lol:  :wink:

Maar nee, ik heb gewoon alle hoop gevestigd op de F2003-GA.
En dit seizoen is een ommekeer volgens mij.  8)

het begint er wel naar uit te zien dat de F2003-GA niet echt betrouwbaar zal zijn en volgens de laatste berichten zul je waarschijnlijk wat langer moeten wachten op jullie "droom" bolide. :wink: