Wie is de beste McLaren coureur !!!!

Gestart door The Iceman, 13 maart 2003 - 23:42:29

« vorige - volgende »

Wie is de beste McLaren coureur !!!

David
14 (35.9%)
Kimi
25 (64.1%)

Totaal aantal stemmen: 33

Poll gesloten: 13 maart 2003 - 23:42:29

The Iceman

Vraagje aan de forummers !!! Ik heb natuurlijk op David gestemd !!! Niet de snelste, maar heel constant vorig jaar ook al.  :D

Raicouli

Is eigenlijk een moeilijk vraag voor mij.Maar heb toch op DC gestemd.Kimi is nog wat te roekeloos en te jong om een wereldkampioen te worden denk ik.DC gebruikt dan weer zijn ervaring om punten te pakken en daar gaat het toch om.Velen vinden hem een fantasieloze rijder,geen echte racer dus zoals bijvoorbeeld een Villeneuve.Eigenlijk kan je ze niet vergelijken met elkaar.Nu toch nog niet.Mocht kimi dezelfde ervaring hebben als DC zou hij wel de betere zijn.Denk ook dat DC toch meer druk aankan dan de jonge Fin,wat ook belangrijk is in de F1(wat laatste race nog is gebleken)Kijk maar naar Monaco 2002,daar heeft hij toch een fantastische race gereden.Ik denk dat hij zeker goed gaat presteren in de tweede seizoenshelft,en zeker met de MP4-18 :wink:
F1REM G3g

Tim C

Kimi kan niet echt met druk om, is nog maar is gebleken tijdens de gp van australië. Hij is te jong en te roekeloos om de beste van het team te zijn...

Raicouli

Citaat van: Tim CKimi kan niet echt met druk om, is nog maar is gebleken tijdens de gp van australië. Hij is te jong en te roekeloos om de beste van het team te zijn...
Je hebt dus meerdere soorten van druk denk ik.Wanneer iemand constant achter je zit is die natuurlijk ook het grootst,maar denk niet dat andere rijders het niet zouden gekunnen hebben wat hij met MS gedaan heeft.DC had volgens mij net hetzelfde gedaan.Maar je hebt ook druk wanneer je alleen rijdt.We hebben het toch gezien dat kimi een foutje gemaakt heeft en even door het gras gereden heeft net na zijn drive-through.Denk niet dat hij dan geen druk zal gevoeld hebben om toch een goed resultaat neer te zetten.Al denk ik ook dat het misschien een klein concentratiefoutje was.Of misschien wat te roekeloos na de penalty en wilde hij wat teveel pushen.Heb je ook gezien dat kimi er toch beduidend vermoeider uitzag dan DC?MS heeft dat ook na een race.Het is net of dat die gasten soms passagier zijn van hun bolide.
F1REM G3g

Diablo Racing

Op dit moment heeft Dc nog wel de overhand. Hij heeft veel ervaring en kent dus veel situaties Daar Zal Kimi nog in moeten groeien. Maar Hoezo kan kimi niet met druk omgaan ? Bedoelen jullie de kwalificatie ?

Over Kimi word vaak gezegd dat hij alleen sneller was dan David in de kwalificatie. en neit in de races want kijk maar naar het aantal punten in het kampioenschap. Tuurlijk daar gaat het wel om maar Kimi heeft vorig jaar veel pech gehad in dat opzicht . Hij is 10x uitgevallen. 9x met pech  (vaak motor) en 1x in monaco is Barrichello achterop de wagen geknald ( resultaat achtervleugel + achterwielophanging naar de klote)

Ik zeg neit dat Kimi op dit moment beter is. Maar hij gaat nu beginnen met het inhalen van DC. Aan het einde van het seizoen kunnen denk ik echt zeggen wie er beter is. Hopelijk wordt de MP4-18 betrouwbaar en kunnen de Mac´s het seizoen het vuur aan dfe schenen leggen van Ferrari. En hopelijk slaat nei telkens de pech toe bij Kimi.
The road is ahead , never look back

Doefie

Kimi = Kimi en David = David. Simpel...

Mikacouli

Ik heb gekozen voor David vanwege de ervaring.Ik denk dat ik over een 2tal jaren zal zeggen dat het Kimi zal zijn.Het is eigenlijk en moeilijke vraag waar ik eigenlijk niet graag op antwoord.Voor mij zijn ze evengoed al is de ene wat sneller dan de andere en al is de andere meer constant in de race.

Magic Senna

Ik heb gekozen voor DC.Je kunt geen appelen met peren vergelijken, in mijn ogen.Kimi zal nog enkele jaren moeten leren tot hij tot het niveau van DC komt.Kimi heeft zeker talent, maar hij mist de onschatbare ervaring die DC wel heeft, en dat geeft de doorslag.

dj Peter

Kimi is volgens mij een toekomstig wereldkampioen.Het is best mogelijk dat,als je de vraag volgend jaar of over twee jaar nog eens steld,ik voor hem zou kiezen maar momenteel heeft DC toch het meest ervaring en inzicht.Ik koos dus David als de beste piloot (...van McLaren wel te verstaan :P  :P )

Sinister -D-

Meer als Doefie kan ik niet zeggen................


Ook al heb ik op Kimi gestemd, waarom weet ik ook niet. Ik denk gewoon dat Kimi een bepaalde uitstraling heeft om WK te worden en David niet............

FF

Citaat van: DoefieF1Kimi = Kimi en David = David. Simpel...

erg juist, maar coulthard is zeker beter.

die kerel heeft veel pech gehad en mika naar de wereldtitel geloodst in 98! faire rijder ook! moeilijk te zeggen of hij even goed is als schumacher, maar dat is hier de vraag niet.

in vergelijking met kimi  : veruit beter
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Jasper

En Räikkönen had vorig jaar zeker gee, pech! ;)

FF

Citaat van: JasperEn Räikkönen had vorig jaar zeker gee, pech! ;)

toch wel, maar coulthard evenveel denk ik zo (uit het hoofd, plus minus wel te verstaan)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

nancy

als je alle pech moet gaan opschrijven die DC gehad heefd in 2000 en 2001,zonder die pech zou hij zeker kans gemaakt hebben op de tittel in 2001.Dat was zijn beste seizoen
Mclaren for ever.

FF

ik vergeleek kimi en coulthard in 2002, het enige referentiejaar om hen te vergelijken, en denk dat ze beiden evenveel pech hadden...

@ nancy, ik weet het : nu nog de kimi fans overtuigen...
ik vind trouwens dat hij in 99 ook erg sterk was (de keren dat hij niet uitviel tenminste :roll: )
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA