F1 RACE

Gestart door Kenneth1265, 08 maart 2003 - 21:33:48

« vorige - volgende »

Sta je op om zondag naar de race te kijken op canvas (of andere zenders)

ja
25 (92.6%)
nee
2 (7.4%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 09 maart 2003 - 21:33:48

flaske

Dit was een mooi begin van de formuleI nu nog wat slapen. :P
De sportieve groetjes van Freddy.
Supporter Renault en A.A.Gent

DerMika

Blijkbaar is er toch nog iets goeds aan die nieuwe regels! Dat we nog maar zo'n races mogen zien dit seizoen!!

En nu: slaapwel allemaal  :wink:
The Dude abides

Eric

Ik ga er ook eens inkruipen zie, de eerste dag dit weekend dat ik mijn bed ga zien. :oops:

Schumi nr1

Citaat van: DerMikaBlijkbaar is er toch nog iets goeds aan die nieuwe regels! Dat we nog maar zo'n races mogen zien dit seizoen!!

En nu: slaapwel allemaal  :wink:


Volgens mij hebben die nieuwe regels niets te maken met de pech die sommigen vandaag gehad hebben. De regels moeten hun nut nog bewijzen al zijn ze volgens mij nu al kompleet nutteloos, wat ze ook uitvinden, de besten zullen de besten blijven.

FF

Citaat van: Schumi nr1De regels moeten hun nut nog bewijzen al zijn ze volgens mij nu al kompleet nutteloos, wat ze ook uitvinden, de besten zullen de besten blijven.

inderdaad : de foutloze man heeft gewonnen dit keer, maar de regels maken het erg spannend!  :P

on topic : ik heb het (als enige hier blijkbaar) niet live gevolgd maar opgenomen en gekeken toen ik heb opgestaan
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Sinister -D-

Citaat van: CeHuh ? Waarom in het rood?  :?
Uw reactie dat je niet op stap gaat, en dan mijn reactie dat ik wel op stap ben gegaan........

Ce

Supporting K.S.T.V.V. since 1982