Is coulthard slecht of niet?

Gestart door Kenneth1265, 04 maart 2003 - 19:19:21

« vorige - volgende »

Iedereen zit altijd op Schumachers kap, nu is het tijd om op iemand anders kap te zitten. Is coulthard slecht of niet?

Heel slecht
4 (40%)
Minder slecht
0 (0%)
Gewoon slecht
0 (0%)
Matig
6 (60%)

Totaal aantal stemmen: 9

Poll gesloten: 05 april 2003 - 20:19:21

Kenneth1265


The Iceman

Heb niet kunnen stemmen want kon mijn keuze er niet tussen vinden !!!  :?  :D  :D  :D

Eric

Ik heb dan maar matig gekozen, hij is zeker niet slecht maar echt goed kan ik hem ook niet noemen.

Mikacouli

Waar staat
Goed?
fantastisch?
subliem?
veruit de beste?

Als je een pol opstart maak dan eens alstublieft eens dat we nog een goede keuze kunnen maken!!!!!!! :roll:

Schumi's grootste fan

Dergelijke fans als jij met je nummer scheppen een hoop onbegrip onder de niet-schumacher fans.

Een poll als deze getuigt enkel van een miniem verstand van F1 en eigenlijk zou dit een slot verdienen want niet iedereen kan zijn keuze vinden in de mogelijkheden.

Zelfs antischumacher fans hebben nog nooit een dergelijke poll geplaatst maar misschien heeft het met de leeftijd van de pollmaker te maken, het is weer vakantie, hé.

Maar jammer dat wij je moeten verdragen onder ons midden, tussen de ware Ferrari en Schumacher fans.

Hou alsjeblief op met die onzin, collega :oops:  :oops:  :oops:

The Iceman

Citaat van: MikacouliWaar staat
Goed?
fantastisch?
subliem?
veruit de beste?

Als je een pol opstart maak dan eens alstublieft eens dat we nog een goede keuze kunnen maken!!!!!!! :roll:

Hier valt niets meer aan toe te voegen !!!!  :D  :D  :D

Mikacouli

Citaat van: Snekuem
Citaat van: MikacouliWaar staat
Goed?
fantastisch?
subliem?
veruit de beste?

Als je een pol opstart maak dan eens alstublieft eens dat we nog een goede keuze kunnen maken!!!!!!! :roll:

Hier valt niets meer aan toe te voegen !!!!  :D  :D  :D

Vind ik ook niet.Denk dat ik dat laatste zou nemen.Samen met den Kimi. :wink:

Mikacouli

Ik heb er 2 woorden voor gevonden.PURE FRUSTRATIE.Weet niet hoe hij eraan komt maar het is alles behalve gezond. :lol:

The Iceman

Citaat van: Mikacouli
Vind ik ook niet.Denk dat ik dat laatste zou nemen.Samen met den Kimi. :wink:

Ze gaan nog verschieten van onze jongens uit Woking dit seizoen !!!!  :)

KVDracer


FF

ik wil voor stemmen voor heel goed, maar tstaat er niet tussen  :|

your life burns faster
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Kedu

Citaat van: KVDracerIs Manatwork verrezen?
Maak er geen heilige van hé  :lol:


on topic : vond altijd van DC dat hij een betere 2e rijder was dan RB , maar als 1e rijder maakt hij ,naar mijn mening, soms net een paar kleine foutjes teveel.

tazpas

wat voor een onnozele poll is da nu?

phil69

Citaat van: tazpaswat voor een onnozele poll is da nu?
ne slechten :mrgreen:

Magic Senna

Citaat van: Schumi's grootste fanEen poll als deze getuigt enkel van een miniem verstand van F1 en eigenlijk zou dit een slot verdienen want niet iedereen kan zijn keuze vinden in de mogelijkheden.

Hier sluit ik me bij aan, als je een poll wil openen doe dat dan op een serieuze manier en niet op deze manier.Als je je frustraties wil kwijtraken ga dan boksen of zo :wink: