Hoeveel overwinningen behaalt McLaren?

Gestart door Mikacouli, 03 maart 2003 - 13:42:28

« vorige - volgende »

Hoeveel overwinningen behaalt McLaren?

0-2
13 (29.5%)
3-4
17 (38.6%)
5-6
9 (20.5%)
meer
5 (11.4%)

Totaal aantal stemmen: 41

Poll gesloten: 03 maart 2003 - 13:42:28

Jasper

Citaat van: MikacouliIk denk dat de MP4/18 en goede wagen zal zijn.Want ze kunnen de wagen al beginnen maken voor Silverstone.Zonder die TC en zoverder.Dat kan veel schelen want die ander auto's van de andere teams zijn toch gemaakt om nog met die hulpmiddelen te rijden.De McLaren is nog niet af dus dat kan goed zijn dat ze hem zo afstellen(!) om zonder die hulpmiddelen te rijden.En met die motordesigner van Williams zie in de McLaren ook veel meer PK hebben.En ze hebben toch genoeg tijd om ermee te testen dus zie ik hem ook al betrouwbaar zijn.Das mijn mening.
Ik dacht dat McLaren hun MP4/18 'al' ging gebruiken in Barcelona. En ze gaan het zich echt niet veroorloven om die race(s) zonder TC en zeker LC te rijden, hoor. ;)

Kimi

Ik heb gestemd op "meer" om er de goede moed er een beetje in te houden.
Maar dat zal toch een beetje te hoog gegrepen zijn zeker. :(
Al weet je natuurlijk nooit...

Mikacouli

Citaat van: Jasper
Citaat van: MikacouliIk denk dat de MP4/18 en goede wagen zal zijn.Want ze kunnen de wagen al beginnen maken voor Silverstone.Zonder die TC en zoverder.Dat kan veel schelen want die ander auto's van de andere teams zijn toch gemaakt om nog met die hulpmiddelen te rijden.De McLaren is nog niet af dus dat kan goed zijn dat ze hem zo afstellen(!) om zonder die hulpmiddelen te rijden.En met die motordesigner van Williams zie in de McLaren ook veel meer PK hebben.En ze hebben toch genoeg tijd om ermee te testen dus zie ik hem ook al betrouwbaar zijn.Das mijn mening.
Ik dacht dat McLaren hun MP4/18 'al' ging gebruiken in Barcelona. En ze gaan het zich echt niet veroorloven om die race(s) zonder TC en zeker LC te rijden, hoor. ;)

Nee,maar ze kunnen wel een wagen maken dat beter zal rijden als ie zonder TC en zo zal rijden he.Dat was toch wat Coulthard zei.

Sinister -D-

Citaat van: ericZo te zien volg ik hier de meerderheid, dus 3-4.
Het mogen er gerust meer zijn maar ja, we mogen niet te hoog van de toren blazen hé... :wink:

D'n stalker gaat met uw mee................... :wink:  :D

Kenneth1265

Ik denk dat MClaren 2 overwinningen zal halen, want ferrari zal weer goed zijn en barrichello zal Schumacher niets mogen doen. En coulthard zal met Raikonen moeten afrekenen of omgekeerd. Williams zal dit jaar niet veel doen want montoya zal weer iedereen van de baan rijden en zelf crashen ook!

nancy

dju,had ik mijne glazen bol nu maar niet laten vallen gisteren !!!!
gewoon afwachten.
Mclaren for ever.

Magic Senna

Ik denk een stuk of 4.
3 voor Coulthard en 1 voor Raikkonen.

redasian

ik vrees dat ze op gelukstreffers moeten wachten, en dan vechten tegen toyota/renault.
0-2 dus

dj Peter

Bij deze zitten ze nu dus al aan 1 zege,dubbel en dik verdiend.



flaske

Ik denk Mc Laren 3 :oops:
Ferrari 9 8)
Williams 4 :wink:
De sportieve groetjes van Freddy.
Supporter Renault en A.A.Gent

Raicouli

McLaren 5
Ferrari 8
BMW 3

Andere teams halen er geen.
F1REM G3g

DerMika

Set MuggenziftMode = true
Ahum, ik ken geen team genaamd BMW...
Set MuggenziftMode = false
The Dude abides