Hoeveel overwinningen behaalt McLaren?

Gestart door Mikacouli, 03 maart 2003 - 13:42:28

« vorige - volgende »

Hoeveel overwinningen behaalt McLaren?

0-2
13 (29.5%)
3-4
17 (38.6%)
5-6
9 (20.5%)
meer
5 (11.4%)

Totaal aantal stemmen: 41

Poll gesloten: 03 maart 2003 - 13:42:28

Mikacouli

Nadat we deze hebben gehad van Ferrari is het nu eens de toer aan McLaren.Hoeveel overwinningen denk je dat McLaren dit jaar zal winnen.

Alan Blues

Ik denk 6. Ferrari zal dit seizoen ook nog wel zeer sterk zijn. Williams zal er ook enkele winnen...

Doefie

5-6. Raikkönen zal denk 'k 't meeste behale

BugsBunny

Ik denk een 2-tal.

Net zoals altijd zal hun betrouwbaarheid niet optimaal zijn, in het begin van het jaar zla hun auto niet snel genoeg blijken.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

MS Fan

Ik heb 3-4 gestemd. En ik denk dat BMW Williams der ook 3-4 zal halen. De rest gaat volgens mij naar Ferrari.
A sick mind is a true delight ...

Rippie

Ik ga ook voor 3-4. Het zal ook dit seizoen weer moeilijk worden Ferrari te verslaan vrees ik. Maar met wat geluk kunnen ze wel wat races winnen. Denk dat DC nog steeds de betere zal zijn...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

JVA

Ik vrees maar een tweetal...  :roll:

Bjorn

Denk dus ook tussen 3-4. Ferrari blijft sterk, Williams sterk in kwali maar onbetrouwbaar. Kimi zal na al zijn pech vorig seizoen enkele overwinningen behalen, David overklassen dus...
De Mens: In Het Gras![/color]

Scuderia Ferrari

Ik denk dat ze blij mogen zijn als ze er 1 of 2 halen, vergeet niet dat niet alleen Ferrari erg sterk zal zijn, maar dat ook Williams en Renault staan te popelen om de kruimels van Ferrari op te pikken. Het wordt een moeilijk jaar voor McLaren...

Tim C

slechts 2 aangezien ze het jaar starten met de geweldige auto die vorig jaar o zo betrouwbaar en snel bleek te zijn.


Eric

Zo te zien volg ik hier de meerderheid, dus 3-4.
Het mogen er gerust meer zijn maar ja, we mogen niet te hoog van de toren blazen hé... :wink:

Flupke

Ze hebben er vorig jaar ook eentje kunnen meepikken met hun schildpad, met hun nieuw beest zal het dus wel een stuk beter zijn zeker? 3-4 of VEEEEEEL meer... wie weet! Het is te hopen!

The Iceman

Denk vijf overwinningen, 3 voor David en 2 voor Kimi !!!! :D  :D  :D maar ik hoop natuurlijk op meer. Dat record van 1988 zullen ze niet meer evenaren vrees ik !!!  :lol:

Mikacouli

Ik denk dat de MP4/18 en goede wagen zal zijn.Want ze kunnen de wagen al beginnen maken voor Silverstone.Zonder die TC en zoverder.Dat kan veel schelen want die ander auto's van de andere teams zijn toch gemaakt om nog met die hulpmiddelen te rijden.De McLaren is nog niet af dus dat kan goed zijn dat ze hem zo afstellen(!) om zonder die hulpmiddelen te rijden.En met die motordesigner van Williams zie in de McLaren ook veel meer PK hebben.En ze hebben toch genoeg tijd om ermee te testen dus zie ik hem ook al betrouwbaar zijn.Das mijn mening.