eerste niet-ferrari coureur in de stand is ...

Gestart door FF, 22 februari 2003 - 10:15:03

« vorige - volgende »

Wie wordt de eerste niet-ferrari piloot in de stand?

Juan Pablo Montoya
3 (11.5%)
Ralf Schumacher
2 (7.7%)
David Coulthard
4 (15.4%)
Kimi Raikkonen
17 (65.4%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 22 februari 2003 - 10:15:03

The Iceman

Citaat van: FerrariManNogmaals, stop aub met veralgemenen. Is geen voetbal hé.

Mr. Green Day, ik heb mijn berichtje aangepast !!! Hopelijk is het nu beter ?????  :lol:

dj Peter

Citaat van: Schumi's grootste fanJongens toch, wat kunnen die 'niet-Ferrari-fans' een stukske jammeren.

Het is gewoon een feit waarvan wij, hard core Schumacher fans, helemaal van overtuigd zijn.
Namelijk Schumacher weer wereldkampioen en Barichello tweede

Wel een beetje dom om nu nog te geloven, nadat de GA het ene record na het andere breekt, dat 'jullie' nog iets kunnen maken aan de titelstrijd.

Tssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, amai, amai, amai.
Kom,stop even met dromen en vertel uw verhaal nog eens over een maand of 8. Dacht je nu echt dat de andere topteams met hun duimen zitten te draaien? Ik ben ook Ferrari-fan in hart en nieren en ik verwacht toch wel meer tegenstand dit jaar.Ik HOOP het tenminste.

FerrariMan

Citaat van: Snekuem
Citaat van: FerrariManNogmaals, stop aub met veralgemenen. Is geen voetbal hé.

Mr. Green Day, ik heb mijn berichtje aangepast !!! Hopelijk is het nu beter ?????  :lol:

Zeker da !  :D
En wanneer gaan we nu eens allemaal samen op stap ?  8)

Off-topic, ik weet het...moet kunnen he.

unknown

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: Schumi's grootste fanJongens toch, wat kunnen die 'niet-Ferrari-fans' een stukske jammeren.

Het is gewoon een feit waarvan wij, hard core Schumacher fans, helemaal van overtuigd zijn.
Namelijk Schumacher weer wereldkampioen en Barichello tweede

Wel een beetje dom om nu nog te geloven, nadat de GA het ene record na het andere breekt, dat 'jullie' nog iets kunnen maken aan de titelstrijd.

Tssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, amai, amai, amai.
Kom,stop even met dromen en vertel uw verhaal nog eens over een maand of 8. Dacht je nu echt dat de andere topteams met hun duimen zitten te draaien? Ik ben ook Ferrari-fan in hart en nieren en ik verwacht toch wel meer tegenstand dit jaar.Ik HOOP het tenminste.
Idem voor mij.