eerste niet-ferrari coureur in de stand is ...

Gestart door FF, 22 februari 2003 - 10:15:03

« vorige - volgende »

Wie wordt de eerste niet-ferrari piloot in de stand?

Juan Pablo Montoya
3 (11.5%)
Ralf Schumacher
2 (7.7%)
David Coulthard
4 (15.4%)
Kimi Raikkonen
17 (65.4%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 22 februari 2003 - 10:15:03

FF

ik stem op david coulthard, hij zal wreed consistent rijden.
ralf zeker niet.
montoya zal een mindere wagen krijgen dan de mclaren.
raikkonen is de eerste bedreiging voor dc, maar zal toch de duimen moeten leggen (ik weet dat er velen hier het omgekeerde denken, maar coulthard is echt wel consistenter)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA


Mikacouli

Op David gestemd.Van Williams ben ik niet zo bang omdat ze zelf zeggen dat ze niet goed zijn.Het zal gaan tussen David en Kimi en David zal de overwinnaar worden.Kimi zal veelal sneller zijn in de quali maar Divid zal net als vorig jaar rijden met zijn ervaring die Kimi niet geeft.En als ze en betje een goede McLaren MP4/18 gebouwd hebben dan zie ik hem zelfs vechten met Schumacher.(soms)

Doefie

Kimi, zeker wete.  :wink:
Hij is veelal sneller dan Coulthard, hij had vorig jaar een "overgangsjaar" bij McLaren (wat hij uitstekend heeft gedaan) en hij heeft al beweze dat hij onder druk kan racen. Alleen heeft een olievlek dat toen verknalt 5 ronde voor 't einde...  :x

unknown

Raikkonen of Montoya, wie van de twee da weet ik nog nie.

FerrariMan

Ik voorspel dat het wk gaat gaan tussen Schumacher (M) en Kimi.
De derde zal of Rubens of DC gaan zijn.

Schumivill

Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Bart VD

This space for rent

McChouffe

Raikkonen. Na zijn overgangsjaar bij McLaren zal de jonge Fin sterk uit de hoek komen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

The Iceman

Vind dit wel een grappig onderwerp, wie zegt dat Ferrari weeral zo dominant gaat zijn als vorig seizoen ??? Blijkbaar gaan sommige Ferrari fans er nu al van uit dat Schumacher zijn zesde titel gaat binnenhalen in 2003 !!!  Denk dat Mc.Laren dit seizoen serieus voor den dag gaat komen na enkele mindere seizoenen en dat David en Kimi Ferrari ( lees Schumacher ) serieus het vuur aan de schenen zullen leggen. Wat Williams betreft, ik vrees dat dit team nog niet het achterste van hun tong heeft laten zien, en dat ze beter zullen presteren dan van hen werd verwacht.  :D  :D  :D  Trouwens ik heb in de poll voor David gekozen.[/b]

FerrariMan

Citaat van: SnekuemVind dit wel een grappig onderwerp, wie zegt dat Ferrari weeral zo dominant gaat zijn als vorig seizoen ??? Blijkbaar gaan de Ferrari fans er nu al van uit dat Schumacher zijn zesde titel gaat binnenhalen in 2003 !!!  Denk dat Mc.Laren dit seizoen serieus voor den dag gaat komen na enkele mindere seizoenen en dat David en Kimi Ferrari ( lees Schumacher ) serieus het vuur aan de schenen zullen leggen. Wat Williams betreft, ik vrees dat dit team nog niet het achterste van hun tong heeft laten zien, en dat ze beter zullen presteren dan van hen werd verwacht.  :D  :D  :D  Trouwens ik heb in de poll voor David gekozen.

Ten eerste: stop met het veralgemenen ivm Ferrari-fans. Ik heb dit al vaak gezien en dat stoort me enorm. Ik ben er in elk geval nie zeker van dat  Ferrai de titel zal binnenhalen aangezien F1 een snel veranderende sport is. Kijk maar naar de neergang van McLaren op een jaar tijd.
Ten 2de: Mc.Laren ? McLaren  :wink:  :lol:

FF

ik zeg niet dat ferrari opnieuw wereldkampioen zal worden, he.
ik wil gewoon weten wat jullie denken zonder nodeloze ferrari discussies. (dat is moeilijk blijkbaar)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

dj Peter

Citaat van: FFik zeg niet dat ferrari opnieuw wereldkampioen zal worden, he.
ik wil gewoon weten wat jullie denken zonder nodeloze ferrari discussies. (dat is moeilijk blijkbaar)
Helemaal mee eens.
Blijkbaar kan er geen onderwerp aangesneden worden zonder dat het ontaardt in een Ferrari-aanval  :evil:

FerrariMan

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: FFik zeg niet dat ferrari opnieuw wereldkampioen zal worden, he.
ik wil gewoon weten wat jullie denken zonder nodeloze ferrari discussies. (dat is moeilijk blijkbaar)
Helemaal mee eens.
Blijkbaar kan er geen onderwerp aangesneden worden zonder dat het ontaardt in een Ferrari-aanval  :evil:

Ik denk gewoon dat veel mensen licht paniekerig zijn ivm het feit dat Ferrari MISSCHIEN de titels weer zou binnenhalen en daarom beginnen ze nu zichzelf in te dekken door constant Ferrari af te breken.  :lol:

Maar ik vind het raar, waarom doen Ferrari-fans nooit de moeite om een ander team zodanig lang blijven af te breken ? Al ooit over nagedacht ?  :P

dj Peter

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: SaffierFM
Citaat van: FFik zeg niet dat ferrari opnieuw wereldkampioen zal worden, he.
ik wil gewoon weten wat jullie denken zonder nodeloze ferrari discussies. (dat is moeilijk blijkbaar)
Helemaal mee eens.
Blijkbaar kan er geen onderwerp aangesneden worden zonder dat het ontaardt in een Ferrari-aanval  :evil:

Ik denk gewoon dat veel mensen licht paniekerig zijn ivm het feit dat Ferrari MISSCHIEN de titels weer zou binnenhalen en daarom beginnen ze nu zichzelf in te dekken door constant Ferrari af te breken.  :lol:

Maar ik vind het raar, waarom doen Ferrari-fans nooit de moeite om een ander team zodanig lang blijven af te breken ? Al ooit over nagedacht ?  :P

Al wel eens van plan geweest,maar dat ligt eerlijk gezegd niet in mijn aard  :roll:  Maar,om toch even repliek te geven: Dennis is een zeurpiet!  :P