Wie wordt wereldkampioen in 2003

Gestart door Kenneth1265, 15 februari 2003 - 22:15:41

« vorige - volgende »

Wie wint?

Schumacher M
19 (55.9%)
Barichello R
3 (8.8%)
Coulthard D
4 (11.8%)
Raikonen K
3 (8.8%)
Schumacher R
0 (0%)
Montoya JP
5 (14.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 15 februari 2003 - 22:15:41

BugsBunny

Mij maakt het niet echt uit wie wereldkampioen wordt

MAAR aub niet meer zoals vorig jaar.

Dat was geen F1 meer, dat was een grote klucht.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Rippie

Denk dat het ondanks de nieuwe regels toch weer Schumi wordt. Hij heeft nog altijd de beste wagen en kan goed 1 snel rondje neerzetten. Toch denk (en hoop) ik dat het voor hem moeilijker wordt dit jaar, van mij mag ie wel een aantal maal achteraan starten. Zijn grootste concurrenten: Barrichello (zal dicht achter Schumi kunnen eindigen, maar nooit voor hem vrees ik) en Montoya (mits hij niet teveel fouten maakt en de Williams redelijk goed is).
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Mikacouli

Citaat van: MrF1Denk dat het ondanks de nieuwe regels toch weer Schumi wordt. Hij heeft nog altijd de beste wagen en kan goed 1 snel rondje neerzetten. Toch denk (en hoop) ik dat het voor hem moeilijker wordt dit jaar, van mij mag ie wel een aantal maal achteraan starten. Zijn grootste concurrenten: Barrichello (zal dicht achter Schumi kunnen eindigen, maar nooit voor hem vrees ik) en Montoya (mits hij niet teveel fouten maakt en de Williams redelijk goed is).

Ja,maar het is niet de eerste ker dat de F2003 GA problemen kent.De F2002 had dat niet in de wintertesten.Nuja,we zin wel he.
En van Williams denk ik niet dat ze weer teveel poles zullen pakken.Vorig jaar hadden ze een goede kwalificatiemotor en dit jaar mogen ze dat niet mer gebruiken.We zien wel binnen 3 weken. :wink:

The Iceman

David Coulthard natuurlijk  :D  :D  :D  :D  :D

Kimi mag dan wel de snellere zijn van David vorig jaar, maar ik ben er zeker van dat David met zijn ervaring toch weer beter gaat scoren dan Kimi. Geef Kimi nog wat jaren de tijd om ervaring op te doen bij Mc.Laren. Want hij is een toekomstig wereldkampioen, zonder twijfel, die jonge Fin barst van het talent dat heeft hij al bij zijn eerste Sauber jaar laten zien.

The Iceman

Citaat van: MikacouliHeb op DC gestemd.Ik weet dat het niet kan maar ik zou het toch maar erg vinden mocht ik niet kunnen geloven in hem.Ik zal er altijd in geloven maar daarom zal het niet altijd waar ijn.Jammer genoeg....

DC heeft de laatste jaren toch goed gepresteerd ondanks die mindere Mc.Laren waarmee een vijfde of zesde plek het hoogst haalbare was. Heeft zo goed als geen enkele fout gemaakt tijdens races vorig jaar en in 2001. Blijf in hem geloven en ben er zeker van dat hij met zijn jaren ervaring bij het team van Mc.Laren wereldkampioen kan worden en hopelijk al in 2003 !!!!

pablo

geen fout?!? en op de nurburgring dan, toen hij onze juan van de baan had gereden,
graptje hé mannen,  :lol:
ik mag er toch eens ff den draak mee steken hé  :wink:

The Iceman

Zag dat drie forum leden Barrichello als kandidaat wereldkampioen hadden getipt. Zijn deze mensen helderziend en zien zij dat Schumacher weer een been gaat breken dit jaar ?????? Denk dat Barrichello alleen wereldkampioen "mag" worden als er met Schumacher iets gebeurd, anders zal hij zoals vorig jaar af en toe eens mogen winnen van Herr Schumacher !!!  :D

The Iceman

Citaat van: pablogeen fout?!? en op de nurburgring dan, toen hij onze juan van de baan had gereden,
graptje hé mannen,  :lol:
ik mag er toch eens ff den draak mee steken hé  :wink:

Natuurlijk !!!! Daar is een forum voor hé om af en toe eens te discussiëren over alles wat F1 betreft !!!!

BugsBunny

Citaat van: SnekuemZag dat drie forum leden Barrichello als kandidaat wereldkampioen hadden getipt. Zijn deze mensen helderziend en zien zij dat Schumacher weer een been gaat breken dit jaar ?????? Denk dat Barrichello alleen wereldkampioen "mag" worden als er met Schumacher iets gebeurd, anders zal hij zoals vorig jaar af en toe eens mogen winnen van Herr Schumacher !!!  :D

Ik zie dat er 4 mensen op DC hebben gestemd. Zijn deze mensen helderziend en zien zij dat Michael Schumacher, Rubens Barichello, Ralf Schumacher, Juan Montoya EN Kimi Raikonnen hun benen gaa breken dit jaar? Ik denk dat DC enkel wereldkampioen kan worden in deze situatie.  :lol:  :lol:  :lol:
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

dj Peter

Citaat van: BugsBunny
Citaat van: SnekuemZag dat drie forum leden Barrichello als kandidaat wereldkampioen hadden getipt. Zijn deze mensen helderziend en zien zij dat Schumacher weer een been gaat breken dit jaar ?????? Denk dat Barrichello alleen wereldkampioen "mag" worden als er met Schumacher iets gebeurd, anders zal hij zoals vorig jaar af en toe eens mogen winnen van Herr Schumacher !!!  :D

Ik zie dat er 4 mensen op DC hebben gestemd. Zijn deze mensen helderziend en zien zij dat Michael Schumacher, Rubens Barichello, Ralf Schumacher, Juan Montoya EN Kimi Raikonnen hun benen gaa breken dit jaar? Ik denk dat DC enkel wereldkampioen kan worden in deze situatie.  :lol:  :lol:  :lol:
tss... :P  :P  :P  :P  da's een goeie!

pablo

Citaat van: BugsBunnyIk zie dat er 4 mensen op DC hebben gestemd. Zijn deze mensen helderziend en zien zij dat Michael Schumacher, Rubens Barichello, Ralf Schumacher, Juan Montoya EN Kimi Raikonnen hun benen gaa breken dit jaar? Ik denk dat DC enkel wereldkampioen kan worden in deze situatie.  :lol:  :lol:  :lol:
oh, wat een belediging, montoya bijna helemaal vanachteren in uw lijstje, terwijl hij degene is die iets moet bleseren wil iemand anders world juanpion worden  :wink:

sledge

Citaat van: SnekuemZag dat drie forum leden Barrichello als kandidaat wereldkampioen hadden getipt. Zijn deze mensen helderziend en zien zij dat Schumacher weer een been gaat breken dit jaar ?????? Denk dat Barrichello alleen wereldkampioen "mag" worden als er met Schumacher iets gebeurd, anders zal hij zoals vorig jaar af en toe eens mogen winnen van Herr Schumacher !!!  :D

Ik heb op Rubens gestemd. Waarom? Enkel de ferrari-rijders maken een kans, en ik ben het beu om altijd op Schumacher te moeten stemmen  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

The Iceman

Citaat van: BugsBunny
Citaat van: SnekuemZag dat drie forum leden Barrichello als kandidaat wereldkampioen hadden getipt. Zijn deze mensen helderziend en zien zij dat Schumacher weer een been gaat breken dit jaar ?????? Denk dat Barrichello alleen wereldkampioen "mag" worden als er met Schumacher iets gebeurd, anders zal hij zoals vorig jaar af en toe eens mogen winnen van Herr Schumacher !!!  :D

Ik zie dat er 4 mensen op DC hebben gestemd. Zijn deze mensen helderziend en zien zij dat Michael Schumacher, Rubens Barichello, Ralf Schumacher, Juan Montoya EN Kimi Raikonnen hun benen gaa breken dit jaar? Ik denk dat DC enkel wereldkampioen kan worden in deze situatie.  :lol:  :lol:  :lol:

Bedoelde hiermee dat er bij Ferrari teamorders zullen blijven bestaan en zolang Schumacher niks overkomt Barrichello alleen maar mag luisteren. Gelukkig zijn er bij Mc.Laren geen teamorders en kan David ervoor gaan. Zoals ik in andere topics reeds zei, ik blijf in David geloven !!!! :D