Wie wordt wereldkampioen in 2003

Gestart door Kenneth1265, 15 februari 2003 - 22:15:41

« vorige - volgende »

Wie wint?

Schumacher M
19 (55.9%)
Barichello R
3 (8.8%)
Coulthard D
4 (11.8%)
Raikonen K
3 (8.8%)
Schumacher R
0 (0%)
Montoya JP
5 (14.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 15 februari 2003 - 22:15:41

Kenneth1265

Wie gaat er dit jaar mee vandoor is het 'weer' schumacher of dit jaar misschien montoya??

Doefie

Vrees ervoor, maar verwacht dat het weer Ferrarien Michaël Schumacher zulle worden. Als het zo is, laat ons dan hope dat het in de alleslaatste seconde van de allerlaatste ronde in Japan gebeurt, laat ons zegge met 0"020 voorsprong, of zoiets. Als het niet Ferrari is, geef ik McLaren en eerder Raikkönen dan Coulthard de kans (sorry voor de Coulthard-fans).

Magic Senna

Ik mis Verstappen in die poll :roll:

Eric

Citaat van: Magic SennaIk mis Verstappen in die poll :roll:

En ik mis Sato... :lol:  :lol:

Ik denk dat het weer Herr Schumacher zal worden, hij heeft gewoon de beste auto onder zijn kont op dit moment, reken daar nog bij dat zijn "negertje" niet mag meespelen voor de knikkers.

Flupke

Verwacht ook wel dat het MS zal zijn die als nummer 1 zal eindigen!
Maar hopelijk wordt het geen klein beetje spannender, maar VEEL spannender!

Want anders begin ik nu al te vrezen voor de reglementen die ze voor het seizoen nadien gaan uitvinden!

dj Peter

Volgens mij wordt het Michael.Als hij geen been breekt tenminste :P
Al twijfel ik er niet aan - en ik hoop het ook- dat de tegenstand wel sterker zal zijn t.o.v. vorig jaar.De veranderingen in de regels vind ik in elk geval héél postief.

unknown

MS, zeer zeker als er niks misgaat.

tazpas

Ik heb het nieuws gelezen dat Rubigno misschien wereldkampioen gaat worden dit jaar, er stond ook dat hij vorig jaar niet mocht meestrijden voor de titel. Ik moet vorig jaar iets gemist hebben want volgens mij heeft hij nooit de kans gehad om mee te strijden of de gelegenheid hoe je het ook mag noemen...

Eric

Citaat van: tazpasIk heb het nieuws gelezen dat Rubigno misschien wereldkampioen gaat worden dit jaar, er stond ook dat hij vorig jaar niet mocht meestrijden voor de titel. Ik moet vorig jaar iets gemist hebben want volgens mij heeft hij nooit de kans gehad om mee te strijden of de gelegenheid hoe je het ook mag noemen...

Verleden jaar kon hij de strijd met Schumi aan, voordien kon hij niet echt de tred van Schumi volgen hé.
Ik betwijfel het sterk dat Rubens dit jaar mag strijden voor de titel, Schumi wil die zesde titel en het team zal alles in het werk stellen om dat te bekomen.

tazpas

Citaat van: eric
Citaat van: tazpasIk heb het nieuws gelezen dat Rubigno misschien wereldkampioen gaat worden dit jaar, er stond ook dat hij vorig jaar niet mocht meestrijden voor de titel. Ik moet vorig jaar iets gemist hebben want volgens mij heeft hij nooit de kans gehad om mee te strijden of de gelegenheid hoe je het ook mag noemen...

Verleden jaar kon hij de strijd met Schumi aan, voordien kon hij niet echt de tred van Schumi volgen hé.
Ik betwijfel het sterk dat Rubens dit jaar mag strijden voor de titel, Schumi wil die zesde titel en het team zal alles in het werk stellen om dat te bekomen.

Vorig jaar kon Rubens in een paar races de tred volgen, in de rest was hij totaal overklast (wat geen schande is natuurlijk tov Schumacher)
Dat is natuurlijk weer mijn nederige mening :lol:

Magic Senna

Hebben jullie die nieuwe regels al eens goed bekeken :roll:

Volgens mij gaat dit seizoen één grote klucht worden.
Het is niet alleen dat foutje in de quali dat je zuur kan opbreken, en een slechte startpositie kan bezorgen.Nee,nee, ook een foutje in de vrijdagssessie kan je slecht opbreken, want dat bepaald wanneer je start in de quali, ze moeten dus niet 1 perfect rondje rijden maar 2 .
Zoals we allemaal weten, is er een groot verschil tussen als 1ste je quali rijden of als laatste.Dus als je vrijdag een foutje maakt kan je als 1ste vertrekken in de quali met alle nadelige gevolgen.  
Wie 1 foutje maakt in de quali staat ook al direkt achteraan op de grid, en iedereen weet hoe moeilijk het is om in te halen in de F1, zelfs al heb je een wagen die 1 sec sneller is dan dan de anderen.  
Ik denk dat die nieuwe qualiregel voor enorme verassingen gaat zorgen, want er gaan enorme blunders gemaakt worden door alle rijders.
Stel je maar eens voor onder welke druk ze nu komen te staan, nu ze nog maar 2 rondjes krijgen om hun plaats op de grid te bepalen.
Nee,dit seizoen gaat heel plezant worden voor ons fans(voor sommigen toch dan) en een grote nachtmerrie voor de rijders en de teams.
Als sommigen denken dat Schumi met 2 vingers in de neus naar de overwinning gaat rijden elke race, die kan wel eens voor grote verrassingen komen te staan :lol:

Wie gaat er wereldkampioen worden :?: Dat zou wel eens de grootste verrassing van allemaal kunnen zijn :lol:

Mikacouli

Heb op DC gestemd.Ik weet dat het niet kan maar ik zou het toch maar erg vinden mocht ik niet kunnen geloven in hem.Ik zal er altijd in geloven maar daarom zal het niet altijd waar ijn.Jammer genoeg....

tazpas

Citaat van: MikacouliHeb op DC gestemd.Ik weet dat het niet kan maar ik zou het toch maar erg vinden mocht ik niet kunnen geloven in hem.Ik zal er altijd in geloven maar daarom zal het niet altijd waar ijn.Jammer genoeg....

Hoe meer ik aan die regels denk hoe meer ik er van overtuigt geraak dat er dit jaar wel eens een verassing zou kunnen vallen, en waarom niet DC?
Ervaring en "raceritme" zat!!! Hij mist wel de agressiviteit om in normale omstandigheden kampioen te worden, maar dit zijn geen normale omstandigheden niet meer hé!!!

Ce

Ik heb op Montoya gestemd.
Reden : Mr. Pole vorig jaar en is zeker in staat om in 1 enkel rondje een sterke tijd neer te zetten denk ik.
(Met een beetje meer zelfbeheersing kan hij misschien tijdens de races zijn concurrenten achter zich houden)
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

tazpas

Citaat van: CeIk heb op Montoya gestemd.
Reden : Mr. Pole vorig jaar en is zeker in staat om in 1 enkel rondje een sterke tijd neer te zetten denk ik.
(Met een beetje meer zelfbeheersing kan hij misschien tijdens de races zijn concurrenten achter zich houden)

Mja maar ik vond dat Montaya niet de man is om direct een snelle ronde te zetten, eerder altijd maar rapper en rapper te gaan, zo heeft ie een paar keer in de laatste seconden een pole gepakt vorig jaar! Maar laat ons hopen dat we elke keer een andere polesitter hebben!