M. Schumacher

Gestart door Kenneth1265, 15 februari 2003 - 22:02:55

« vorige - volgende »

M. Schumacher beste ooit?

ja
16 (35.6%)
nee
29 (64.4%)

Totaal aantal stemmen: 40

Poll gesloten: 16 april 2003 - 23:02:55

kritikus

Het blijft grappig om te zien dat Schumacher fans het wereldkampioen worden van 'een ander' rijder wijten aan de betere auto terwijl Schumacher altijd wereldkampioen wordt met een 'slechte auto'.

Wat die Benetton van 94 betreft, hmmmmmmmmmmmm, was dat niet die auto met verborgen tractiecontrole?

Wat die niet zo goede Ferrari betreft? Is dat niet die auto die al bijna twee seizoenen niet uitvalt? En is dat niet diezelfde auto waar zoveel controverse rond is. (vleugels, versnellingsbak, bodem, 'bevroren' benzine, de voordelen tijdens de testen, de voorkeursbehandeling van Bridgestone.......enzovoort)

Hmmmmmmmmmmmmmmm, McLaren's beryllium werd door de FIA enorm snel verboden nadat Ferrari er geen blijf mee wist.
Terwijl het metalmatrix, nu gebruikt door Ferrari, duurder en minstens even schadelijk (lees ongezond in Todt woorden) nog altijd gemonteerd blijft. En de FIA blijft vaag in zijn omschrijving van 'te verbieden' materialen.......


De controverse, zoals mijn 'vriend luc' (hoe ziet die er eigenlijk uit?) al zei, blijft de carriere van Schumacher doorkruisen en dat werpt een smet op zijn carriere.
Al ben ik overtuigd dat diezelfde Schumacher op een eerlijke manier (en ik wil hiermee niet beweren dat de andere keren niet eerlijk waren ;)) ook wel een aantal keer wereldkampioen was geworden.

Want dat moge gezegd, zijn inzet is onvergelijkbaar. Zelfs met een 90 % auto zal Schumacher dusdanig presteren dat de auto de 100 zal benaderen. Dat terwijl anderen; Häkkinen bijvoorbeeld, met een 90% auto de moeite niet kon opbrengen om met zijn minstens even groot talent als Schumacher het verschil te maken.


Maar over controversen.....hmmmmmmmmmmmmm te veel, veel te veel om in de lijst van de 'echte' groten te worden opgenomen!

FerrariMan

Daar is het beryllium verhaal weer. Kritikus, ik vind dat er teveel wordt veralgemeend. Ik vind het ook grappig om te zien hoe anti-MS fans zoveel moeite doen om alles te weerleggen. Dus staan we allemaal gelijk.

tazpas

Citaat van: kritikusHet blijft grappig om te zien dat Schumacher fans het wereldkampioen worden van 'een ander' rijder wijten aan de betere auto terwijl Schumacher altijd wereldkampioen wordt met een 'slechte auto'.

Wat die Benetton van 94 betreft, hmmmmmmmmmmmm, was dat niet die auto met verborgen tractiecontrole?

Wat die niet zo goede Ferrari betreft? Is dat niet die auto die al bijna twee seizoenen niet uitvalt? En is dat niet diezelfde auto waar zoveel controverse rond is. (vleugels, versnellingsbak, bodem, 'bevroren' benzine, de voordelen tijdens de testen, de voorkeursbehandeling van Bridgestone.......enzovoort)

Hmmmmmmmmmmmmmmm, McLaren's beryllium werd door de FIA enorm snel verboden nadat Ferrari er geen blijf mee wist.
Terwijl het metalmatrix, nu gebruikt door Ferrari, duurder en minstens even schadelijk (lees ongezond in Todt woorden) nog altijd gemonteerd blijft. En de FIA blijft vaag in zijn omschrijving van 'te verbieden' materialen.......


De controverse, zoals mijn 'vriend luc' (hoe ziet die er eigenlijk uit?) al zei, blijft de carriere van Schumacher doorkruisen en dat werpt een smet op zijn carriere.
Al ben ik overtuigd dat diezelfde Schumacher op een eerlijke manier (en ik wil hiermee niet beweren dat de andere keren niet eerlijk waren ;)) ook wel een aantal keer wereldkampioen was geworden.

Want dat moge gezegd, zijn inzet is onvergelijkbaar. Zelfs met een 90 % auto zal Schumacher dusdanig presteren dat de auto de 100 zal benaderen. Dat terwijl anderen; Häkkinen bijvoorbeeld, met een 90% auto de moeite niet kon opbrengen om met zijn minstens even groot talent als Schumacher het verschil te maken.


Maar over controversen.....hmmmmmmmmmmmmm te veel, veel te veel om in de lijst van de 'echte' groten te worden opgenomen!

Ik weet ook niet hoe Luc er uit ziet maar ik ben bezig met me voor te stellen hoe jij daar voor je pc moet zitten, met je kin tussen je duim en en wijsvinger op de elleboog steunend en luid "hmmmmmmmmmmm" te zitten kreunen, en dan in je sikje strelen en dan weer "hmmmmmmmmmmm", ik zie het echt voor me en als je een vrouw hebt zit die jou waarschijnlijk dan met argus ogen aan te kijken vanuit de luie zetel en in zichzelf te mompelen: "pfffffff, t gaat weer over Schumacher zeker?" en dan kijk jij haar vernietigend aan en roept: "Moei u met uw eigen zaken!!!" waarop zij een glazen asbak gooit die jij net kan ontwijken maar vol in jouw pc-scherm vliegt waarop die met een luide knal ontploft...Jullie zitten elkaar stil, maar met van haat gloeiende ogen aan te kijken...dan sta jij recht, neemt je sleutels en rijdt naar het dichtsbijzijnde internetcafee om jou kritiek te uiten op de F1 pits.net site en begint weer van "hmmmmmmmmmmmmmm", jij hebt niet gezien dat er een boom van een vent ( een schumacherfan toevallig ) nieuwsgierig wordt en hij wel eens zou willen zien waarom jij zoveel "hmmmmmmmmmmm" mompelt..................
Dit volledig terzijde maar ik vind niet dat Hakinnen vergeleken mag worden met Schumacher qua talent
Mijn schrijftalent daarintegen...

MisterY

Citaat van: tazpas
Citaat van: kritikusHet blijft grappig om te zien dat Schumacher fans het wereldkampioen worden van 'een ander' rijder wijten aan de betere auto terwijl Schumacher altijd wereldkampioen wordt met een 'slechte auto'.

Wat die Benetton van 94 betreft, hmmmmmmmmmmmm, was dat niet die auto met verborgen tractiecontrole?

Wat die niet zo goede Ferrari betreft? Is dat niet die auto die al bijna twee seizoenen niet uitvalt? En is dat niet diezelfde auto waar zoveel controverse rond is. (vleugels, versnellingsbak, bodem, 'bevroren' benzine, de voordelen tijdens de testen, de voorkeursbehandeling van Bridgestone.......enzovoort)

Hmmmmmmmmmmmmmmm, McLaren's beryllium werd door de FIA enorm snel verboden nadat Ferrari er geen blijf mee wist.
Terwijl het metalmatrix, nu gebruikt door Ferrari, duurder en minstens even schadelijk (lees ongezond in Todt woorden) nog altijd gemonteerd blijft. En de FIA blijft vaag in zijn omschrijving van 'te verbieden' materialen.......


De controverse, zoals mijn 'vriend luc' (hoe ziet die er eigenlijk uit?) al zei, blijft de carriere van Schumacher doorkruisen en dat werpt een smet op zijn carriere.
Al ben ik overtuigd dat diezelfde Schumacher op een eerlijke manier (en ik wil hiermee niet beweren dat de andere keren niet eerlijk waren ;)) ook wel een aantal keer wereldkampioen was geworden.

Want dat moge gezegd, zijn inzet is onvergelijkbaar. Zelfs met een 90 % auto zal Schumacher dusdanig presteren dat de auto de 100 zal benaderen. Dat terwijl anderen; Häkkinen bijvoorbeeld, met een 90% auto de moeite niet kon opbrengen om met zijn minstens even groot talent als Schumacher het verschil te maken.


Maar over controversen.....hmmmmmmmmmmmmm te veel, veel te veel om in de lijst van de 'echte' groten te worden opgenomen!

Ik weet ook niet hoe Luc er uit ziet maar ik ben bezig met me voor te stellen hoe jij daar voor je pc moet zitten, met je kin tussen je duim en en wijsvinger op de elleboog steunend en luid "hmmmmmmmmmmm" te zitten kreunen, en dan in je sikje strelen en dan weer "hmmmmmmmmmmm", ik zie het echt voor me en als je een vrouw hebt zit die jou waarschijnlijk dan met argus ogen aan te kijken vanuit de luie zetel en in zichzelf te mompelen: "pfffffff, t gaat weer over Schumacher zeker?" en dan kijk jij haar vernietigend aan en roept: "Moei u met uw eigen zaken!!!" waarop zij een glazen asbak gooit die jij net kan ontwijken maar vol in jouw pc-scherm vliegt waarop die met een luide knal ontploft...Jullie zitten elkaar stil, maar met van haat gloeiende ogen aan te kijken...dan sta jij recht, neemt je sleutels en rijdt naar het dichtsbijzijnde internetcafee om jou kritiek te uiten op de F1 pits.net site en begint weer van "hmmmmmmmmmmmmmm", jij hebt niet gezien dat er een boom van een vent ( een schumacherfan toevallig ) nieuwsgierig wordt en hij wel eens zou willen zien waarom jij zoveel "hmmmmmmmmmmm" mompelt..................
Dit volledig terzijde maar ik vind niet dat Hakinnen vergeleken mag worden met Schumacher qua talent
Mijn schrijftalent daarintegen...

Persoonlijke aanvallen? Het laagste wat er is...  :roll:

Opnieuw een topic over de "grote" ( :?: ) Schumacher, gestart door een Schumi-fan. Zij willen onze mening horen of we Schumacher de grootste vinden of niet. Tot we onze mening zeggen. Mijn mening vind ik volledig terug in deze van kritikus. Maar dan gaan de Schumi-fans opnieuw gaan steigeren (net zoals het paard in het Ferrari-logo). Onze mening aanvaarden zij niet en we worden dan maar afgemaakt als anti-Schumacher! :?
Zielig...  :|

tazpas

Jongens toch, dit was geen persoonlijke aanval! Ik word hier weer eens misbegrepen, ik wou mijn schrijverstalent eens demonstreren...nogal een geluk dat Schumacher zijn talent wel door de meeste erkend wordt.

FerrariMan

Citaat van: MisterY
Citaat van: tazpas
Citaat van: kritikusHet blijft grappig om te zien dat Schumacher fans het wereldkampioen worden van 'een ander' rijder wijten aan de betere auto terwijl Schumacher altijd wereldkampioen wordt met een 'slechte auto'.

Wat die Benetton van 94 betreft, hmmmmmmmmmmmm, was dat niet die auto met verborgen tractiecontrole?

Wat die niet zo goede Ferrari betreft? Is dat niet die auto die al bijna twee seizoenen niet uitvalt? En is dat niet diezelfde auto waar zoveel controverse rond is. (vleugels, versnellingsbak, bodem, 'bevroren' benzine, de voordelen tijdens de testen, de voorkeursbehandeling van Bridgestone.......enzovoort)

Hmmmmmmmmmmmmmmm, McLaren's beryllium werd door de FIA enorm snel verboden nadat Ferrari er geen blijf mee wist.
Terwijl het metalmatrix, nu gebruikt door Ferrari, duurder en minstens even schadelijk (lees ongezond in Todt woorden) nog altijd gemonteerd blijft. En de FIA blijft vaag in zijn omschrijving van 'te verbieden' materialen.......


De controverse, zoals mijn 'vriend luc' (hoe ziet die er eigenlijk uit?) al zei, blijft de carriere van Schumacher doorkruisen en dat werpt een smet op zijn carriere.
Al ben ik overtuigd dat diezelfde Schumacher op een eerlijke manier (en ik wil hiermee niet beweren dat de andere keren niet eerlijk waren ;)) ook wel een aantal keer wereldkampioen was geworden.

Want dat moge gezegd, zijn inzet is onvergelijkbaar. Zelfs met een 90 % auto zal Schumacher dusdanig presteren dat de auto de 100 zal benaderen. Dat terwijl anderen; Häkkinen bijvoorbeeld, met een 90% auto de moeite niet kon opbrengen om met zijn minstens even groot talent als Schumacher het verschil te maken.


Maar over controversen.....hmmmmmmmmmmmmm te veel, veel te veel om in de lijst van de 'echte' groten te worden opgenomen!

Ik weet ook niet hoe Luc er uit ziet maar ik ben bezig met me voor te stellen hoe jij daar voor je pc moet zitten, met je kin tussen je duim en en wijsvinger op de elleboog steunend en luid "hmmmmmmmmmmm" te zitten kreunen, en dan in je sikje strelen en dan weer "hmmmmmmmmmmm", ik zie het echt voor me en als je een vrouw hebt zit die jou waarschijnlijk dan met argus ogen aan te kijken vanuit de luie zetel en in zichzelf te mompelen: "pfffffff, t gaat weer over Schumacher zeker?" en dan kijk jij haar vernietigend aan en roept: "Moei u met uw eigen zaken!!!" waarop zij een glazen asbak gooit die jij net kan ontwijken maar vol in jouw pc-scherm vliegt waarop die met een luide knal ontploft...Jullie zitten elkaar stil, maar met van haat gloeiende ogen aan te kijken...dan sta jij recht, neemt je sleutels en rijdt naar het dichtsbijzijnde internetcafee om jou kritiek te uiten op de F1 pits.net site en begint weer van "hmmmmmmmmmmmmmm", jij hebt niet gezien dat er een boom van een vent ( een schumacherfan toevallig ) nieuwsgierig wordt en hij wel eens zou willen zien waarom jij zoveel "hmmmmmmmmmmm" mompelt..................
Dit volledig terzijde maar ik vind niet dat Hakinnen vergeleken mag worden met Schumacher qua talent
Mijn schrijftalent daarintegen...

Persoonlijke aanvallen? Het laagste wat er is...  :roll:

Opnieuw een topic over de "grote" ( :?: ) Schumacher, gestart door een Schumi-fan. Zij willen onze mening horen of we Schumacher de grootste vinden of niet. Tot we onze mening zeggen. Mijn mening vind ik volledig terug in deze van kritikus. Maar dan gaan de Schumi-fans opnieuw gaan steigeren (net zoals het paard in het Ferrari-logo). Onze mening aanvaarden zij niet en we worden dan maar afgemaakt als anti-Schumacher! :?
Zielig...  :|

Veralgemenen...is dat ook niet één van de laagste dingen ?

Met vriendelijke groet.

kritikus

Is nog erger!

Want de eerlijkheid gebiedt me om toch wel te zeggen dat de kritiek op Schumacher niet enkel op hem valt maar veeleer op zijn entourage; Brawn en Todt.

Dat het toevallig wel diezelfde mensen zijn die zijn hele carriere doorkruisen, dat werpt een smet op zijn uitstekende prestaties.

En wat talent betreft, ik denk dat er velen rondrijden met evenveel talent als de heiligheid zelve maar dat ze vaak de moeite niet kunnen nemen om met iets minder materiaal te presteren. Häkkinen was zo iemand waarvan Schumacher zelf vertelde dat hij minstens even snel is, alleen moet het een beetje meezitten om die 'luie' Fin op dreef te krijgen.

Maar het blijft altijd hetzelfde, de Schumacher fans vinden hun ster DE ster.
Terwijl zijn niet fans, of de mensen die iets meer zien dan de dorpspastoor vertelt,  hun mening geven. Vervolgens worden afgekraakt en als 'onkenners' worden uitgemaakt.

The same old story, over and over again.

Maar wel leuk om zien dat er toch maar even twee derde van de stemmers vinden dan hij NIET de allergrootste is. ;)

Luc

Je begeeft je op gevaarlijk ijs, kritikus.
Ooit, in een ver verleden, kwam ik ook vaak aandraven met 'facts and figures' en dat is nu net iets wat de verheerlijkende Schumachter niet kan beantwoorden.
Er komen nooit 'facts and figures' als antwoord maar ontwijkende, ontkennende antwoorden die meestal steunen op de innerlijke verheerlijking of nog erger, verhaaltjes (mooi geschreven trouwens, op naar de boekenbeurs!) over de persoon die de feiten aanbracht.

En uiteindelijk zal je moeten verdwijnen, de facts en figures horen niet thuis in een Schumacher huis.

PS. stuur me maar een berichtje, misschien in Oostenrijk, ben je welkom op onze boerderij voor een drankje.
PS wat het metalmatrix betreft, recht in de roos, zoals het is!
mijn gedacht op www.eze.be

Schumi's grootste fan

:roll:  :roll:  :roll:  :roll:

De anti Schumacher armada is weer in optocht!

:?  :?  :?  :?  :?  :?  :?  :?

in 2003 zullen we zien wie de sterkste is, zonder gefoefel want de FIA kijkt heel aandachtig toe!
Benieuwd of die andere heiligen zo heilig zullen zijn?

:twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

tazpas

Citaat van: Lucverhaaltjes (mooi geschreven trouwens, op naar de boekenbeurs!) over de persoon die de feiten aanbracht.

En uiteindelijk zal je moeten verdwijnen, de facts en figures horen niet thuis in een Schumacher huis.


Is het onze echte Luc die daar een sarcastisch complimentje heeft voor tazpas? Thanx!
"facts en figures" zijn nu net de dingen die WEL in een Schumacher huis horen, zie aantal overwinningen, poles, titels, etc, etc,etc...DAT zijn facts en figures!!!

FerrariMan

Tja Luc & Kritikus, tegen u 2 is natuurlijk niemand opgewassen qua commentaar...'but at the end of the day' heeft MS er wel 5. Dus heb ik geen reden tot klagen. Jullie daarentegen...zitten volgens mij met een enorm complex  8)  :lol:

No effence he  :wink:

PS: heb trouwens ook 'neen' gestemd.

Luc

Je hebt wel gelijk, Tazpas, de figures zijn er wel degelijk.
Een beetje fout van mij.

Maar de facts, daar is geen ontkomen aan. Ze zijn er gewoon.
En die worden nooit weerlegd, nooit op een normale manier, maar des te meer ontwijkend en persoonlijk.

PS Trouwens, ik meen het wel, een leuk stukje schrijfsel, misschien elke veertien dagen zo eentje op de site? Maar probeer dan wel een beetje dieper te kijken dan alleen maar wie er eerst over de lijn kwam, misschien ook eens kijken waarom die weer als eerste over de lijn kwam?
mijn gedacht op www.eze.be

BugsBunny

Citaat van: Schumi's grootste fan:roll:  :roll:  :roll:  :roll:

De anti Schumacher armada is weer in optocht!

:?  :?  :?  :?  :?  :?  :?  :?

in 2003 zullen we zien wie de sterkste is, zonder gefoefel want de FIA kijkt heel aandachtig toe!
Benieuwd of die andere heiligen zo heilig zullen zijn?

:twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Even randopmerking die niets met de topicc te maken heeft:

Je hebt leren schrijven!!! (opnemen als compliment eh  :wink: )
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Schumi's grootste fan

Die andere Schumi 2002 is niet dezelfde als ik hé, DE grootste Schumi fan!

Ik ben tenminste niet geband!

BugsBunny

Ahzo is da puberke geband :D

Goe nieuws dus!

Sorry, ik dacht dat jij die brulaap was.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!