M. Schumacher

Gestart door Kenneth1265, 15 februari 2003 - 22:02:55

« vorige - volgende »

M. Schumacher beste ooit?

ja
16 (35.6%)
nee
29 (64.4%)

Totaal aantal stemmen: 40

Poll gesloten: 16 april 2003 - 23:02:55

dj Peter

Citaat van: Magic SennaOh nee,daar gaan we weer :roll:

Inderdaad,daar gaan we weer. De zoveelste discussie over MS.
Ik word het ook zo stilaan beu :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:

unknown

Citaat van: LucWant zijn carriere heeft één rode draad, controverse.
De hele tijd waren zijn overwinningen besmet met controverse, wat de wagen betreft, wat de teamorders betreft, wat zijn acties op de baan betreft....

De grootste aller tijden, neen dus, om die reden!
Als er geen controverses zijn bij ene piloot, bij zijn acties op de baan dan toch, is het geen grote.

Kenneth1265

Mensen deze vraag werd gesteld om gewoon te weten wat jullie ervan denken, maar schelden op Schumacher hooeft wel niet vind ik, iedereen heeft zijn mening maar zeg het op een deftige manier

JVA

Sport is en blijft GEEN wiskunde

Dus is het een subjectief gegeven.

Is Real Madrid de beste voebalploeg ooit? Of is het Manchester United?

Ieder zijn mening, met of zonder argumenten. Maar aanvaard de andere zijn mening. Gelukkkig mag in België (en Nederland uiteraard) ieder zijn eingen mening hebben, ook over Schumi.

En voor mij is trouwens Racing Mechelen de beste voetbalploeg ooit...  8)

Martin

Ik stem helemaal niet.
Geen ja, geen nee, ik heb sinds begin jaren '70 zoveel goede rijders gezien en meegemaakt dat je je niet kan spreken van 'hij is de beste'.
En ik ben al die jaren al Ferrari fan. Maar Schumacher fan!!!
Je hoort me ook niet zeggen dat hij niet goed is, met 5 titels op zak is hij gewoon heel goed. Maar de beste, geen ja, geen nee, misschien.
Daar wou ik het bij laten.

FerrariMan

Schumacher is niet de beste aller tijden. Waarom niet ? Je kan ze gewoon niet vergelijken ! Daarom dat ook Senna niet de beste aller tijden is.

(deze laatste reed nochtans ook wel regelmatig iemand van de baan...was dat niet een teamgenoot ???)

En de hele reden waarom Senna zijn gedoe met Prost begon, remember ?Senna was ook één van de meest arrogante personen volgens mij en ook hij dacht dat alles in het team rond hem moest draaien. Dus op dat gebied hoef je MS niks te verwijten.

Magic Senna

Citaat van: Kenneth1265Volgens sommige slechte verliezers is Michael niet de beste
Ik heb die discussie al dikwijls gevoerd, en heb er niet echt veel zin meer in moet ik zeggen  :roll:
Moet je iemand bestempelen als de beste ooit aan de hand van resultaten of niet :?:
Ik vind dus van niet,Schumi is volgens mij niet de beste ooit,en wie dat wel is dat is gewoon onmogelijk om uit te maken.Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wie de beste was en die mening niet proberen op te dringen aan anderen.
Het gaat niet op om iemand een slechte verliezer te noemen, omdat iemand een andere mening heeft als de jouwe :wink:
Voor mij is Senna de beste ooit en voor anderen Schumi,andere mensen zeggen dan weer Fangio,Prost,Stewart,Mansell,enz.....
Wie kan er in hemelsnaam bewijzen wie er de beste was :?:

Niemand dus :wink:

unknown

Citaat van: Magic SennaWie kan er in hemelsnaam bewijzen wie er de beste was :?:
Niemand kan da, maar iedereen heeft wel een gedacht wie het voor hen is.

tazpas

Allee, ik ga ook mijn best doen om daar eens commentaar op te geven:
niet te vergelijken zeggen jullie, ik denk dat schumacher in elk opzicht de beste is:
Hij is al altijd beter geweest dan z'n team maats
Hij heeft nooit de beste auto gehad ( ah ja? zullen jullie zeggen, wel als dat het geval was zou Barichello altijd net bij Schumi moeten staan of er net voor. Anders is Barichello geen F1 waardig maar dat is weer een andere discussie)
Hij heeft nooit iemand opzettelijk eruit gereden (Prost en Senna hebben dat wel gedaan)
Hij gaat er altijd voor en is altijd vanaf z'n 3e jaar titelkandidaat geweest en dat kan er geen een andere piloot zeggen, GEEN EEN !!!
En over tegenstand gesproken: in Fangio z'n tijd zouden er weinig auto's binnen de 107% regel vallen, die zijn auto was gewoon 2 keer zo rap als sommige anderen! Dus dat kan je zeker niet als maatstaaf voor beste allertijden gebruiken, Senna kon ook niets doen als hij niet de beste auto had dus die valt ook uit de boot
Iedereen die beweert dat Schumi de beste allertijden is heeft gelijk! :lol:
En als er iemand moet lopen met de prijs voor beste "racer" allertijden dan moet dat Mansell zijn, hij kon racen als geen een over de limiet!

Magic Senna

Citaat van: tazpasHij is al altijd beter geweest dan z'n team maats
Dat zullen we nooit weten want hij werd en word altijd bevoordeeld binnen het team en daar kun je zijn capaciteiten dus niet op afmeten.
Maar dat hij uitzonderlijk snel is, dat denk ik wel :wink:

Citaat van: tazpasHij heeft nooit iemand opzettelijk eruit gereden (Prost en Senna hebben dat wel gedaan)  
Ik dacht nochtans dat hij Hill en Villeneuve express van de baan had geramd.Met als gevolg 1 wereldtitel en 1 bijna wereldtitel.
Senna heeft de reden daaromtrend toegegeven en die was begrijpelijk, want hij was het beu dat prost constant werd bevoordeeld door zijn vriendjes bij de FIA.Schumi daartegen heb ik daarover nog niks horen zeggen.

Citaat van: tazpasHij heeft nooit de beste auto gehad
Als ik mij niet vergis was de Benetton in 1994 en 1995 even goed als de Williams, en nu is de Ferrari ook niet mis zou ik zeggen :wink:

Citaat van: tazpasHij gaat er altijd voor en is altijd vanaf z'n 3e jaar titelkandidaat geweest en dat kan er geen een andere piloot zeggen, GEEN EEN !!!
Villeneuve in 2 jaar,hij kwam de F1 binnen in 1996 en was het jaar erop in 1997 wereldkampioen :wink:

Citaat van: tazpas
En als er iemand moet lopen met de prijs voor beste "racer" allertijden dan moet dat Mansell zijn, hij kon racen als geen een over de limiet!
Hierin geef ik je gelijk,konden ze die maar een paar keer klonen :lol:

tazpas

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: tazpasHij is al altijd beter geweest dan z'n team maats
Dat zullen we nooit weten want hij werd en word altijd bevoordeeld binnen het team en daar kun je zijn capaciteiten dus niet op afmeten.
Maar dat hij uitzonderlijk snel is, dat denk ik wel :wink:

Citaat van: tazpasHij heeft nooit iemand opzettelijk eruit gereden (Prost en Senna hebben dat wel gedaan)  
Ik dacht nochtans dat hij Hill en Villeneuve express van de baan had geramd.Met als gevolg 1 wereldtitel en 1 bijna wereldtitel.
Senna heeft de reden daaromtrend toegegeven en die was begrijpelijk, want hij was het beu dat prost constant werd bevoordeeld door zijn vriendjes bij de FIA.Schumi daartegen heb ik daarover nog niks horen zeggen.

Citaat van: tazpasHij heeft nooit de beste auto gehad
Als ik mij niet vergis was de Benetton in 1994 en 1995 even goed als de Williams, en nu is de Ferrari ook niet mis zou ik zeggen :wink:

Citaat van: tazpasHij gaat er altijd voor en is altijd vanaf z'n 3e jaar titelkandidaat geweest en dat kan er geen een andere piloot zeggen, GEEN EEN !!!
Villeneuve in 2 jaar,hij kwam de F1 binnen in 1996 en was het jaar erop in 1997 wereldkampioen :wink:

Citaat van: tazpas
En als er iemand moet lopen met de prijs voor beste "racer" allertijden dan moet dat Mansell zijn, hij kon racen als geen een over de limiet!
Hierin geef ik je gelijk,konden ze die maar een paar keer klonen :lol:

Tja, wat ik wil zeggen: waar is Villeneuve nu? Ik wou zeggen dat Shumi nog altijd meedoet voor de titel he, en dat zoveel jaar na elkaar. En dat de Benetton een goeie auto was, amai! Wijnigen konden daar mee rijden, misschien was die Benetton een goeie auto voor Schumacher?
En Schumacher heeft Hill er nie afgereden he, het was Hill die Shumi ramde, Hill zag een gaatje die er nie was...en Vileneuve ging nooit die bocht gehaald hebben als shumi hem niet op de baan gehouden had met zijn wiel! :lol:
En dat Senna iemand eruit is omdat hij benadeeld werd door de FIA, dat bewijst ook dat hij zeker niet in aanmerking komt voor grootste allertijden!
Dat zijn weer mijn bescheiden meningen natuurlijk!

Magic Senna

Citaat van: tazpasEn Schumacher heeft Hill er nie afgereden he, het was Hill die Shumi ramde, Hill zag een gaatje die er nie was...en Vileneuve ging nooit die bocht gehaald hebben als shumi hem niet op de baan gehouden had met zijn wiel! :lol:
Dat kan enkel uit de gedachten van een Schumacherfan komen :lol:  :lol:
Al goed dat je er zelf mee kan lachen :lol:  :lol:

*edit* Villeneuve zal Schumi dan toch wel bedankt hebben om hem op de baan te houden :lol:  *edit*

tazpas

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: tazpasEn Schumacher heeft Hill er nie afgereden he, het was Hill die Shumi ramde, Hill zag een gaatje die er nie was...en Vileneuve ging nooit die bocht gehaald hebben als shumi hem niet op de baan gehouden had met zijn wiel! :lol:
Dat kan enkel uit de gedachten van een Schumacherfan komen :lol:  :lol:
Al goed dat je er zelf mee kan lachen :lol:  :lol:

*edit* Villeneuve zal Schumi dan toch wel bedankt hebben om hem op de baan te houden :lol:  *edit*

Heeft ie dat niet gedaan? Schandalig!!!  :twisted:

FerrariMan

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: tazpasHij is al altijd beter geweest dan z'n team maats
Dat zullen we nooit weten want hij werd en word altijd bevoordeeld binnen het team en daar kun je zijn capaciteiten dus niet op afmeten.
Maar dat hij uitzonderlijk snel is, dat denk ik wel :wink:

En waarom wordt Schumi dan altijd bevoordeeld in zijn team ? vanwege zijn toffe persoonlijkheid ofzo ? Rarara...waarom zou dat toch zijn  8)

Citaat van: tazpasHij heeft nooit iemand opzettelijk eruit gereden (Prost en Senna hebben dat wel gedaan)  
Ik dacht nochtans dat hij Hill en Villeneuve express van de baan had geramd.Met als gevolg 1 wereldtitel en 1 bijna wereldtitel.
Senna heeft de reden daaromtrend toegegeven en die was begrijpelijk, want hij was het beu dat prost constant werd bevoordeeld door zijn vriendjes bij de FIA.Schumi daartegen heb ik daarover nog niks horen zeggen.

Citaat van: tazpasHij heeft nooit de beste auto gehad
Als ik mij niet vergis was de Benetton in 1994 en 1995 even goed als de Williams, en nu is de Ferrari ook niet mis zou ik zeggen :wink:

De benetton van 94 kon je vergelijken met een traktor, heeft Berger zelfs toegegeven toen hij in '95 bij het team kwam in plaats van MS.

Citaat van: tazpasHij gaat er altijd voor en is altijd vanaf z'n 3e jaar titelkandidaat geweest en dat kan er geen een andere piloot zeggen, GEEN EEN !!!
Villeneuve in 2 jaar,hij kwam de F1 binnen in 1996 en was het jaar erop in 1997 wereldkampioen :wink:

Das waar, alleen was die williams wel retesnel.

Doefie

1. Schumacher heeft (net als Senna) altijd het team naar zich toe getrokken, wou altijd als eerste het beste materiaal.
Het beste bewijs is dit seizoen.

2. Schumacher (en ook Villeneuve trouwens) was niet de enige die zo kort op een titel moest wachten. Denk maar 's aan een Ascari of zo. Als ge 4 jaar neemt als vroeg, kome ook nog Stewart en Senna erbij.

CitaatTja, wat ik wil zeggen: waar is Villeneuve nu?

Ahum, de BAR is nu ook ni den beste wage van allemaal, hé. Zet hem in ne Ferrari of ne McLaren en hij is ook kampioen. Wa hij de afgelope jare gepresteerd heeft met die ***** BAR zulle der toch ni veel nadoen. Hou maar eens een Williams of een McLaren achter met ne wage van 2 niveau's verschil.

CitaatEn de hele reden waarom Senna zijn gedoe met Prost begon, remember ?Senna was ook één van de meest arrogante personen volgens mij en ook hij dacht dat alles in het team rond hem moest draaien.

Waarom begon Prost tege Senna ? Waarom begon Senna tege Prost ?
Omwille van dat idiote incident op Imola 1989, hun befaamde "niet-aanvalspact" dat Häkkinen en Coulthard in 1998 (vooral de eerste races) hadden.

CitaatIn Fangio z'n tijd zouden er weinig auto's binnen de 107% regel vallen, die zijn auto was gewoon 2 keer zo rap als sommige anderen!

In Fangio zijnen tijd verongelukte der ook gemiddeld 1 op de 4 coureurs.
Komaan, leef in het heden en niet in het verleden.

Ik stel voor om deze discussie zo snel mogelijk te beëindige. We doen toch niks anders dan andere mense of coureurs af te krake.

Of begin dezelfde topic over Raikkönen: kwam hij te vroeg in de
Formule 1 of niet ? Of over Yoong: wat deed die in de Formule 1 ?