M. Schumacher

Gestart door Kenneth1265, 15 februari 2003 - 22:02:55

« vorige - volgende »

M. Schumacher beste ooit?

ja
16 (35.6%)
nee
29 (64.4%)

Totaal aantal stemmen: 40

Poll gesloten: 16 april 2003 - 23:02:55

Kenneth1265

Volgens sommige slechte verliezers is Michael niet de beste, volgens mij wel en daarom deze simpele vraag. Ik stem als eerste ja

Bart VD

Volgens sommige slechte verliezers is Michael wel de beste, volgens mij niet en daarom dit simpel antwoord. Ik stem als eerste nee.
This space for rent

Magic Senna

Oh nee,daar gaan we weer :roll:

Kenneth1265

Citaat van: Bart VDVolgens sommige slechte verliezers is Michael wel de beste, volgens mij niet en daarom dit simpel antwoord. Ik stem als eerste nee.
Hij heeft veel meer gedaan dan alle coureurs samen, behalve senna hij was even goed. maar de rest???? Montoya zeker, ik denk het niet!

KVDracer

Ondanks dat ik een hevige MS fan ben, heb ik nee gestemd. Simpelweg omdat hij niet de beste ooit is, maar hij is voor mij wel de beste rijder van de jaren '90. Ik denk dat Fangio, Lauda, Senna, ... zeker even goed waren als hem, als ze zelfs niet beter zijn. Maar je kunt de wagens toch moeilijk met elkaar vergelijken en die tijden van vroeger en nu. Het zou hetzelfde zijn alsof je een geit, een VW en een Ferrari met elkaar gaat vergelijken.

Doefie

CitaatOh nee,daar gaan we weer  :roll:  
Ik denk dat je gelijk hebt... :roll:  :(
Aan Kenneth1265 en Bart VD: is het omdat je pro- of contra-Schumacher bent dat de andere verliezers zijn ?

Schumacher is voor mij niet de grootste, voor anderen wel. Simpel.

Schumacher heeft de laatste 2 jaar enorm weinig tegenstand gehad, daardoor kon hij veel records evenaren of verbreken. Is Schumacher te vergelijken met een Lauda, een Fangio, een Clark, een Moss, ... en ga zo maar door. Antwoord is simpel: nee. Je kan je niet enkel baseren op statistieken. (Dit is denk ik wat KVDracer probeert te zeggen, of ben ik mis ?)

Bart VD

Volledig akkoord met "Daar gaan we weer..." :)

Maar mensen die mij al langer kennen op deze fora weten dat ik wel eens graag tegen de schenen van blinde Schumacher-aanbidders stamp :)
This space for rent

Bart VD

Citaat van: Kenneth1265Hij heeft veel meer gedaan dan alle coureurs samen

Inderdaad.  Anderen van de baan (proberen te) rammen, zijn ploegmaat herleiden tot slaafje, zijn eigen broer bijna de betonnen muur inrammen, ...  En dan enkele keren gelijk een echte toppiloot komen zagen of de anderen tijdens de eerste bocht van de komende race alstublief niet willen voorsteken.  Een goede piloot?  Zeker.  Een grote piloot? Verre van.

Sorry, effe stoken ;)
This space for rent

MisterY

Citaat van: Bart VD
Citaat van: Kenneth1265Hij heeft veel meer gedaan dan alle coureurs samen

Inderdaad.  Anderen van de baan (proberen te) rammen, zijn ploegmaat herleiden tot slaafje, zijn eigen broer bijna de betonnen muur inrammen, ...  En dan enkele keren gelijk een echte toppiloot komen zagen of de anderen tijdens de eerste bocht van de komende race alstublief niet willen voorsteken.  Een goede piloot?  Zeker.  Een grote piloot? Verre van.

Sorry, effe stoken ;)

Maar de waarheid mag gezegd worden :!:
En inderdaad, daar gaan we weer... :wink:

Eric

Zoals gezegd: "daar gaan we weer"

Ik zal misschien direct al waarschuwen, HOU HET DEFTIG of deze topic zal ook verdwijnen. :wink:

Deze topic zal in mineur eindigen vrees ik... :(  :?

Magic Senna

Citaat van: ericDeze topic zal in mineur eindigen vrees ik... :(  :?

Altijd positief denken Eric, dat zegt E.Ratelband ook altijd :wink:

phil69

ikzeg eerder of liever
de beste van zn generatie
zoals senna,prost,lauda stewart ,clark ,fangio
ook
de beste van hun generatie waren!

en allen hadden ze waardige tegenstanders! (piloten & teams)
gewoon de één wat meer dan de andere

schumacher vind ik niet de grootsteallertijden
zijn cijfertjes zijn wel mooi maar de omstandigheden zijn niet te vergelijken met die van vroeger
en over records ,al die piloten braken records
(records zijn trouwens om te breken)
schumacher heeft de lat nu wel heel hoog gezet,
maar racen is nie enkel records
ieder seizoen begint weer op nul
en ieder seizoen word er opnieuw gestreden,wie de beste is

Schumivill

Ik heb ja gestemd,want volgens mij is hij het ook,Senna was ook een grote,maar het feit dat hij gestorven is maakt hem nog groter,voor de duidelijkheid,ik ga hier af op de resultaten en manier van racen,ik heb de tijd Senna gekend,en hij was nu ook geen zo een gemakkelijke,moest Michael nu verongelukken in Australie gaan ze hem de grootste aller tijden noemen,belachelijk,Fangio was de beste van zijn generatie,daarna Clark,Stewart,Lauda,Prost,Senna en dan schumi,en zoals ik zei,ik ga af op de resultaten,weet je,schumi heeft in Monza een paar jaar geleden gereden in de '83 Ferrari van Tambay,ongelooflijk maar waar,na drie ronden stond hij alweer binnen,hij kreeg krampen in zijn armen,zo zwaar te besturen,ik kan een Senna niet vergelijken met een Stewart of Schumi,dat gaat niet,de discussie is ook zinloos,het is niet omdat ik ja heb gestemd dat ik Senna niet respecteer,of Prost,of al de rest van de kampioenen.Einbesluit,ieder was de beste van zijn generatie,punt.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Luc

Want zijn carriere heeft één rode draad, controverse.
De hele tijd waren zijn overwinningen besmet met controverse, wat de wagen betreft, wat de teamorders betreft, wat zijn acties op de baan betreft....

De grootste aller tijden, neen dus, om die reden!
mijn gedacht op www.eze.be

Flupke

Of het de grootste aller tijden is kan je niet zeggen. Andere wagens, andere circuits, andere reglementen... Zeker met de laatste nieuwe reglementen kan je wel alle vergelijkingen in de vuilbak gooien.

Het feit dat schumi geen waardige concurrentie heeft kan je hem niet verwijten, dat is zijn schuld niet, of misschien juist wel!

De grootste aller tijden? Ik zou het niet weten!
De beste van zijn generatie? Kan dat iemand ontkennen?

Aan Kimi R. om hem van zijn troon de duwen zeker?