Canal+ zendt geen F1 meer uit?

Gestart door schumi2002, 09 februari 2003 - 18:20:48

« vorige - volgende »

Waar F1 kijken

Canvas
10 (52.6%)
Canal+ mss toch?
1 (5.3%)
RTL
0 (0%)
RTL5
6 (31.6%)
of rechtstreeks aftappen van bernie zijne kabel :P
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: 09 februari 2003 - 18:20:48

schumi2002

Stel als dit waar is.... hoe gaan jullie dan alles bekijken ?



toch niet op canvas waar ze maar minder dan den helft van de qualifyings uitzenden....en persoonlijk kan ik nog geen 2 sec. naar die commentaar luisteren op canvas :( ik krijg er gewoon stress van  :x


een satteliet nemen ? en via RTL5 kijken ???? mmmm héél frn tijd over JOS te moeten zitten aanhoren waar hij is enz en rijd en zijn tijden :(

of RTL den deutche :p das goed want veel over MS :P ma alleen ik denk nie dat ik een heel jaar naar dat duits kan horen  :twisted:


dus wat gaan jullie gasten doen?

Mikacouli

Het is alvast waar.Ik weet nog niet naar wat ik zal kijken.Ik zal dat zien op de eerste dag.Dan ga ik eens de posten van mijn sateliet doorlopen en kijken wat het beste is.Ik denk dat het RTL 5 zal worden tenzij MOTORSTV de F1 zal uitzenden.Of een of andere Engelse zender maar weet nog niet welke.ik heb in elk geval keuze genoeg. :wink:

schumi2002

dus ook ne satteliet pour vous  :P

Eric

Ik heb Canvas gekozen, ik geef hun nog wat krediet maar over het algemeen kijk ik naar ITV. :P

KVDracer

Voor de races zie ik naar de warm-up op RTBF en de race zelf volg ik op Canvas, met steeds betere commentaren. En voor de kwalificaties zie ik naar RTBF. Hoewel ik dan 2-3 kwalificaties per jaar mis. Zo mis ik die van de GP van Australië, Canada en nog ene, ma die ben ik vergeten.
Naar Hollandse zenders kijken kan ik nie, daar ik niet tegen de grens woon en een schotelantenne, dat is misschien iets voor volgend jaar als ik ga werken. Maar is het dan niet zo dat je ook ergens een abonnement moet op nemen om de F1 te kunnen volgen?

Sinister -D-

Alle, heb maar gestemd op RTL 5. Ondanks dat als ik bij m'n vriendin blijf slapen dat ik moét kijken naar Canvas, neem ik de F1 toch op van RTL5. Veel uitgebreide info voor en na de race. Enige nadeel is dat je ogen blauw worden van zolang naar Verstappen te moeten kijken .

Mikacouli

Citaat van: SinisterEnige nadeel is dat je ogen blauw worden van zolang naar Verstappen te moeten kijken .

Is het dan zo erg?Pffff,dat verandert de zaak natuurlijk volledig.Ik zal het eerst eens proberen en we zien wel wat het word. :?

schumi2002


cookie

Ik ga kijken op RTL5, tijdens de reclame canvas of rtl duitsland. En als eurosport de F1 terug krijgt (de geruchten doen de ronde dat dit waar is) kijk ik daar de trainingen op.

Mikacouli

Citaat van: cookieIk ga kijken op RTL5, tijdens de reclame canvas of rtl duitsland. En als eurosport de F1 terug krijgt (de geruchten doen de ronde dat dit waar is) kijk ik daar de trainingen op.
Is er al eens Formule 1 op Eurosport geweest.Die kosten zijn toch wel heel groot.Zou eurosport die kosten wel aan kunnen? :wink:
Mja,anders zou ik op eurosport kijken voor de vrije trainingen.

Sinister -D-

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: SinisterEnige nadeel is dat je ogen blauw worden van zolang naar Verstappen te moeten kijken .

Is het dan zo erg?Pffff,dat verandert de zaak natuurlijk volledig.Ik zal het eerst eens proberen en we zien wel wat het word. :?
't is misschiens niet zo erg als ik 't beschrijf.
Maar je hoort de naam Verstappen vaker vallen, dan dat je in je hele leven de trap op en af bent gelopen (wazige zinsopbouw  :?, als jullie brgrijpen wat ik bedoel)

unknown

Citaat van: KVDracerVoor de races zie ik naar de warm-up op RTBF en de race zelf volg ik op Canvas, met steeds betere commentaren. En voor de kwalificaties zie ik naar RTBF. Hoewel ik dan 2-3 kwalificaties per jaar mis. Zo mis ik die van de GP van Australië, Canada en nog ene, ma die ben ik vergeten.
Da die ik ook zo. En als de race nie live op canvas gegeven wordt, gewoon RTBF, goe commentaar, toch al veel beter dan canvas.

Schumivill

Ik kijk ITV,en tijdens de reclame zap ik naar Canvas.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

schumi2002


KVDracer

Citaat van: schumi2002is de warm up te zien RTBF?????

Neen, deze was enkel tijdens de GP van België te zien.