FIA spioneerd

Gestart door dj Peter, 08 februari 2003 - 01:19:57

« vorige - volgende »

Is het een goeie zaak om op deze manier de software te controleren?

Ja
23 (74.2%)
Nee
3 (9.7%)
Maakt mij niet uit,als er maat geracet wordt
5 (16.1%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 08 februari 2003 - 01:19:57

fatal error

CitaatHet is volgens mij echter wel zoals M.Schumacher zei: schaf al de electronica af en er zullen meer ongelukken gebeuren.

geloof jij maar je grote god dan...
krijgt hij al schrik dat hij de concurrentie niet meer zal aankunnen zonder al die snufjes?
I have to laugh out loud
I wish I didn't like this

dj Peter

Citaat van: fatal error
CitaatHet is volgens mij echter wel zoals M.Schumacher zei: schaf al de electronica af en er zullen meer ongelukken gebeuren.

geloof jij maar je grote god dan...
krijgt hij al schrik dat hij de concurrentie niet meer zal aankunnen zonder al die snufjes?

Ik wil maar zeggen dat er piloten rondrijden die het toch knap lastig zouden krijgen als ze de electronica moesten missen.

fatal error

als ze genoeg ervaring hebben opgedaan in lagere klasses en testwerk en genoeg talent hebben zullen ze hun wagen zonder al die elektronica wel onder controle krijgen,zo niet horen ze niet thuis in de F1
I have to laugh out loud
I wish I didn't like this

Eric

Formule 1 is de enige tak van de motorsport waar er zoveel hulpmiddeltjes zijn, iedere F1 piloot is wel ergens begonnen in de motorsport en zonder die hulpjes, dus waarom zouden ze daar nu zo een last van hebben?

fatal error

Citaat van: ericFormule 1 is de enige tak van de motorsport waar er zoveel hulpmiddeltjes zijn, iedere F1 piloot is wel ergens begonnen in de motorsport en zonder die hulpjes, dus waarom zouden ze daar nu zo een last van hebben?

omdat ze met 850PK niet de baan opdurven zonder TC en dergelijke :roll:
waar is de tijd dat coureurs met 1000+ PK de baan opscheurden zonder al die middeltjes :(
I have to laugh out loud
I wish I didn't like this

MisterY

Het is juist door die afschaffing van de hulpmiddeltjes dat we de echte coureurs zullen kunnen onderscheiden van de brokkenmakers! Zo'n uitspraak van een 5-voudig wereldkampioen vind ik dan ook niet gepast.

BugsBunny

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: BugsBunnyPro!

Het is echt niet moeilijk om iedereen een standaardpakket elektronica te geven en alles te verzegelen hoor.

Weg met al die elektronica! Zelfs een aap kan ermee rijden.

Denk je echt dat het zo simpel is? Probeer eens hé....
Het is volgens mij echter wel zoals M.Schumacher zei: schaf al de electronica af en er zullen meer ongelukken gebeuren.

Het is niet mijn beroep dus waarom zou ik het moeten kunnen?
Trouwens, een Yoong, wat zou die zonder TC utgevreten hebben?
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

unknown

Citaat van: ericFormule 1 is de enige tak van de motorsport waar er zoveel hulpmiddeltjes zijn, iedere F1 piloot is wel ergens begonnen in de motorsport en zonder die hulpjes, dus waarom zouden ze daar nu zo een last van hebben?
Een f3 of f300of whatever zonder TC is nie t zelfde als een f1 zonder TC. Ze konden het vroeger wel, maar een pak PK's minder onder hun gat.

fatal error

ofwel begrijp ik je verkeerd,ofwel heb je niet of totaal geen kennis van de techniek van de F1 vroeger
denk je dat de turbo wagens met 1000+ Pk TC hadden?
ik dacht het niet...
I have to laugh out loud
I wish I didn't like this

Eric

Citaat van: unknown
Citaat van: ericFormule 1 is de enige tak van de motorsport waar er zoveel hulpmiddeltjes zijn, iedere F1 piloot is wel ergens begonnen in de motorsport en zonder die hulpjes, dus waarom zouden ze daar nu zo een last van hebben?
Een f3 of f300of whatever zonder TC is nie t zelfde als een f1 zonder TC. Ze konden het vroeger wel, maar een pak PK's minder onder hun gat.

Inderdaad er is een verschil maar voor de jonge generatie piloten zal het niet zo een groot probleem geven hoor.
Ze hebben vroeger zonder elektronica gereden in een andere klasse en zijn dan ook al wat gewend he.

unknown

Citaat van: fatal errorofwel begrijp ik je verkeerd,ofwel heb je niet of totaal geen kennis van de techniek van de F1 vroeger
denk je dat de turbo wagens met 1000+ Pk TC hadden?
ik dacht het niet...
Duh. Ik heb t over nu hé.

fatal error

CitaatEen f3 of f300of whatever zonder TC is nie t zelfde als een f1 zonder TC. Ze konden het vroeger wel, maar een pak PK's minder onder hun gat.

:?:
I have to laugh out loud
I wish I didn't like this

DerMika

Citaat van: unknown
Citaat van: ericFormule 1 is de enige tak van de motorsport waar er zoveel hulpmiddeltjes zijn, iedere F1 piloot is wel ergens begonnen in de motorsport en zonder die hulpjes, dus waarom zouden ze daar nu zo een last van hebben?
Een f3 of f300of whatever zonder TC is nie t zelfde als een f1 zonder TC. Ze konden het vroeger wel, maar een pak PK's minder onder hun gat.
En een F3000 heeft meer PK dan een F3, en een F3 heeft meer PK dan een Formule Ford, en een Formule Ford heeft meer PK dan een kart,...

You get used to it. Waarom zou dat zo'n onoverkomelijke hinderpaal zijn? Ik denk dat het onder controle houden van de wagen zelf (smal, gegroefde banden) veel moeilijker is dan het onder controle houden van de PK's.

Inderdaad, er zullen wat mensen opnieuw moeten aan wennen, maar als je in de F1 rijdt moet je toch al tegen een zekere aanpassing kunnen: je rijdt als het ware iedere race met een andere auto, zo snel evolueren ze!
The Dude abides

dj Peter

:arrow:  :arrow:  nog een weekje,dan gaan we misschien al de gevolgen zien van "the spy"  :)  :)