Standbeeld voor Michael Schumacher

Gestart door dj Peter, 30 januari 2003 - 20:37:54

« vorige - volgende »

Verdient Michael Schumacher een standbeeld?

Ja
25 (49%)
Nee
26 (51%)

Totaal aantal stemmen: 43

Poll gesloten: 30 januari 2003 - 20:37:54

dj Peter

Net als enkele andere "grote" coureurs uit het verleden krijgt ook Schumi zijn standbeeld: namelijk een drie meter hoog bronzen beeld in Australie.

Sinister -D-

Ha, ik ben dus de eerste die NÉÉ heeft gestemd.

Maar vat dit niet persoonlijk op : SODEMIETER OP MET DAT BELACHELIJK IDEE!!!

Doe normaal, hij is dan misschien de beste coureur ter wereld op dit moment, maar 't is niet dat hij is omgekomen met een tragische crash, want dan was het een ander verhaal geweest.

Enne Schumi-fans, vat dait niet persoonlijk op, 't is gewoon een mening.

MZZLS.

Ooh, sorry SaffierFM, heb je nog gene warme welkom gegeven, dus bij deze  :wink:

The Iceman

Heb ook nee gestemd !!!! Schumacher is wel een goed coureur, maar kan voor mij nog niet tippen aan Ayrton Senna. Heeft voor zijn titels niet echt moeten vechten en toont zich steeds een slecht verliezer. In 1994 reed hij Damon Hill van de baan in Adelaide. In 1995 was hij de beste, in 1997 deed hij hetzelfde met Villeneuve. in 2000,2001 en 2002 had hij een watje van een teamgenoot die hem niet voorbij mocht steken. Schumacher heeft voor zijn drie laatste titels niet echt moeten vechten, akkoord hij had de beste wagen, maar met een teamgenoot die alleen maar mag volgen en met die belachelijke teamorders bij Ferrari is hij voor mij bijlange nog geen groot kampioen !!!!!

Sinister -D-

Citaat van: SnekuemHeb ook nee gestemd !!!! Schumacher is wel een goed coureur, maar kan voor mij nog niet tippen aan Ayrton Senna. Heeft voor zijn titels niet echt moeten vechten en toont zich steeds een slecht verliezer. In 1994 reed hij Damon Hill van de baan in Adelaide. In 1995 was hij de beste, in 1997 deed hij hetzelfde met Villeneuve. in 2000,2001 en 2002 had hij een watje van een teamgenoot die hem niet voorbij mocht steken. Schumacher heeft voor zijn drie laatste titels niet echt moeten vechten, akkoord hij had de beste wagen, maar met een teamgenoot die alleen maar mag volgen en met die belachelijke teamorders bij Ferrari is hij voor mij bijlange nog geen groot kampioen !!!!!

2 woorden :  Da's juust!!!!!!!

Eric

Ik als McLaren fan heb eens ja gestemd, als andere grootheden dat mogen hebben waarom hij dan niet?

Ik ben de eerste om toe te geven dat hij een unieke rijder is en dat hij op dit moment weinig of geen concurentie heeft in het hedendaags Formule 1.

Sinister -D-

Citaat van: ericIk als McLaren fan heb eens ja gestemd, als andere grootheden dat mogen hebben waarom hij dan niet?

Ik ben de eerste om toe te geven dat hij een unieke rijder is en dat hij op dit moment weinig of geen concurentie heeft in het hedendaags Formule 1.
Sorry Eric maar dan moet je toch ff Sneukum z'n argument lezen.

Eric

Citaat van: Sinister
Citaat van: ericIk als McLaren fan heb eens ja gestemd, als andere grootheden dat mogen hebben waarom hij dan niet?

Ik ben de eerste om toe te geven dat hij een unieke rijder is en dat hij op dit moment weinig of geen concurentie heeft in het hedendaags Formule 1.
Sorry Eric maar dan moet je toch ff Sneukum z'n argument lezen.

Heb het wel gelezen maar er zijn er die ook een standbeeld hebben gekregen die minder gepresteerd hebben he.

Eric

Wacht , ik zal het anders zeggen, mij stoort het niet, geven ze hem een standbeeld ->goed, geven ze hem geen-> ook goed. :wink:

unknown

Dus, stel, al zijt ge de beste rijder aller tijden, als ge geen concurrentie hebt, omdat de rest te zwak is, verdient ge geen standbeeld. Lulkoek. Die teamorders moet MS ook ondergaan, daar kan hij nie aan doen. Hij is een enorm goede rijder en verdient da beeld. En van slechte verliezer, nobody's perfect.

Sinister -D-

Citaat van: ericWacht , ik zal het anders zeggen, mij stoort het niet, geven ze hem een standbeeld ->goed, geven ze hem geen-> ook goed. :wink:
Mij maakt 't ook niet echt veel uit, maar vind het gewoon belachelijk om hem als een levende legende aan te zien (voor argument zie Snuekum weer). Wat dat is ie dus echt niet. En diegenewat minde hebben gepresteerd wat wel een standbeeld hebben gekregen, zullen dat ook niet voor niets hebben gekregen. Die zullen dan zoals ik al heb gezegd bv. een crash gehad waarbij ze om het leven kwamen ofzo.
Bedoel, geef Zanardi d'r een dan had ik direct ja gestemd.

Eric

Citaat van: SinisterEn diegenewat minde hebben gepresteerd wat wel een standbeeld hebben gekregen, zullen dat ook niet voor niets hebben gekregen. Die zullen dan zoals ik al heb gezegd bv. een crash gehad waarbij ze om het leven kwamen ofzo.
Bedoel, geef Zanardi d'r een dan had ik direct ja gestemd.

Ik had het niet zozeer over piloten alleen hoor, zie maar eens naar ons koningshuis... :x  :?

Sinister -D-

Citaat van: eric
Citaat van: SinisterEn diegenewat minde hebben gepresteerd wat wel een standbeeld hebben gekregen, zullen dat ook niet voor niets hebben gekregen. Die zullen dan zoals ik al heb gezegd bv. een crash gehad waarbij ze om het leven kwamen ofzo.
Bedoel, geef Zanardi d'r een dan had ik direct ja gestemd.

Ik had het niet zozeer over piloten alleen hoor, zie maar eens naar ons koningshuis... :x  :?
Ach zo. Ja oké, sommige van die dikke nekken hebben idd nix in het bronse op 'n betonnen blok verloren.

Ramses

Ik ben hier niet de grootste Schumacher fan die hier rondloopt, geef mij maar een Alesi...

Maar, je kan moeilijk rond de prestaties van Schumacher heen. 5 titels behaal je niet zomaar. Hij is misschien wel arrogant, lelijk, en weet ik wat nog allemaal, maar hij kan wel een potje sturen.

Dat hij niet heeft moeten vechten, daar moet ik niet van horen. Hij heeft eerst Benetton mee helpen groot maken, en begin alstublieft niet over die illegale tractiecontrole en ABS die op zijn wagen in 94 zaten.

Nadien trok hij naar Ferrari, de man houdt dus wel van een uitdaging, hij kon evengoed bij Benetton gebleven zijn, en met vingers in zijn neus de titels gehaald hebben.

Sommigen schijnen hier te vergeten hoe gedreven Schumacher wel bezig is, net zoals een Senna of een Prost overig. Maniakaal bijna, hoe Schumacher test en communiceert met zijn ingenieurs.

Ik ben absoluut geen Schumacher fan, maar dat hij zijn titels niet verdient, dat hij er niet voor moet vechten, of weet ik wat nog allemaal, dat is niet rechtvaardig.

Of hij daarvoor een standbeeld verdient, laat ik in het midden :roll:

dj Peter

Citaat van: RamsesIk ben hier niet de grootste Schumacher fan die hier rondloopt, geef mij maar een Alesi...

Maar, je kan moeilijk rond de prestaties van Schumacher heen. 5 titels behaal je niet zomaar. Hij is misschien wel arrogant, lelijk, en weet ik wat nog allemaal, maar hij kan wel een potje sturen.

Dat hij niet heeft moeten vechten, daar moet ik niet van horen. Hij heeft eerst Benetton mee helpen groot maken, en begin alstublieft niet over die illegale tractiecontrole en ABS die op zijn wagen in 94 zaten.

Nadien trok hij naar Ferrari, de man houdt dus wel van een uitdaging, hij kon evengoed bij Benetton gebleven zijn, en met vingers in zijn neus de titels gehaald hebben.

Sommigen schijnen hier te vergeten hoe gedreven Schumacher wel bezig is, net zoals een Senna of een Prost overig. Maniakaal bijna, hoe Schumacher test en communiceert met zijn ingenieurs.

Ik ben absoluut geen Schumacher fan, maar dat hij zijn titels niet verdient, dat hij er niet voor moet vechten, of weet ik wat nog allemaal, dat is niet rechtvaardig.

Of hij daarvoor een standbeeld verdient, laat ik in het midden :roll:
ik zou het niet beter kunnen verwoorden.

KVDracer

Citaat van: Sinister
Citaat van: ericWacht , ik zal het anders zeggen, mij stoort het niet, geven ze hem een standbeeld ->goed, geven ze hem geen-> ook goed. :wink:
Mij maakt 't ook niet echt veel uit, maar vind het gewoon belachelijk om hem als een levende legende aan te zien (voor argument zie Snuekum weer). Wat dat is ie dus echt niet. En diegenewat minde hebben gepresteerd wat wel een standbeeld hebben gekregen, zullen dat ook niet voor niets hebben gekregen. Die zullen dan zoals ik al heb gezegd bv. een crash gehad waarbij ze om het leven kwamen ofzo.
Bedoel, geef Zanardi d'r een dan had ik direct ja gestemd.

Achzo, dus voor u tellen niet de prestaties, maar hoe een mens aan zijn einde komt is belangrijker. Als MS het geluk heeft om tot zijn 70ste te leven, verdient hij geen. Maar als hij hem morgen dood rijft verdient hij plots wel één. Dat is de grootsten bull shit dat ik hier ooit al gelezen heb.
Wat zijn teammaatjes betreft heb je gelijk, maar heb je al eens nagedacht of ze wel wereldkampioen KONDEN worden. Zolang Irvine bij Ferrari gereden heeft, is MS zelf geen wereldkampioen geworden, dus Irvine ook niet. De laatste drie jaar is MS wereldkampioen geworden, maar Rubens kwam zelfs niet in de buurt om wereldkampioen te worden. Had hij Schumacher de overwinning niet geschonken in Oostenrijk, dan had Schumacher gewoon op de Nurburgring, Indianapolis, Italië en Hongarije gewonnen. En over de GP van Oostenrijk 2001 moet ge nie komen zeiken, want MS had toch genoeg punten voorsprong. Ik geef toe, ik heb ook sportmensen waar ik eerder een standbeeld zou voor oprichten, voor Zanardi bijvoorbeeld, maar in eigen land voor triatleet Marc Herremans, die alles blijft doen om aan de top te blijven. Maar dat eens mens eerst op een tragische wijze om zijn eind moet komen om dan pas een standbeeld te krijgen, gaat er bij mij niet in.