Wie word brokkenpiloot van het jaar ?

Gestart door Falcon, 23 januari 2003 - 20:53:31

« vorige - volgende »

Wie word brokkenpiloot dit jaar ?

Antonio Pizzonia
9 (28.1%)
Justin Wilson
4 (12.5%)
Cristiano Da Matta
14 (43.8%)
Felipe Massa (indien hij bij jordan rijd)
5 (15.6%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 23 januari 2003 - 20:53:31

Kedu

Als we de geschiedenis ingaan krijgen we natuurlijk andere resultaten hé!

Laat maar komen die handel , we weten allemaal al de afloop.

Een laatste vraagje aan alle FANATIEKE jos fans (als belg moet er voor mij momenteel geen belg meerijden enkel om de hoop te vergroten,er is er geen 1 f1 waardig en sorry net zo min een nederlander)

Is Jos echt f1 waardig? Er zijn er zeker betere , laat ons dat niet ontkennen , maar om hoog van de toren te blazen omdat hij nu in een minardi rijd ,................ nou nee.

Liever 1 belg om de 20 jaar in een Ferrari dan elk jaar een belg in een minardi .

Wil nu echt geen ruzie stoken maar zie liever 22 aan elkaar gewaagde rijders racen dan een landgenoot.

Eric

Citaat van: KeduIs Jos echt f1 waardig? Er zijn er zeker betere , laat ons dat niet ontkennen , maar om hoog van de toren te blazen omdat hij nu in een minardi rijd ,................ nou nee.

Niet echt mee eens, het is de dag van vandaag al een hele prestatie als je in het Formule 1 een zitje kan bemachtigen, Jos Verstappen heeft het toch geklaard om er eentje te bemachtigen.
Wij Belgen zullen waarschijnlijk nog een hele tijd moeten wachten vooraleer we een Belg zullen mogen toejuichen.

Wij Belgen mogen Jos Verstappen ook een beetje Belg noemen hé, hij heeft hier toch ook gewoond he.

Zelf ben ik niet zo een fan van Verstappen maar hij kan best een stukje rijden.

jw83

Citaat van: eric
Citaat van: KeduIs Jos echt f1 waardig? Er zijn er zeker betere , laat ons dat niet ontkennen , maar om hoog van de toren te blazen omdat hij nu in een minardi rijd ,................ nou nee.

Niet echt mee eens, het is de dag van vandaag al een hele prestatie als je in het Formule 1 een zitje kan bemachtigen, Jos Verstappen heeft het toch geklaard om er eentje te bemachtigen.
Wij Belgen zullen waarschijnlijk nog een hele tijd moeten wachten vooraleer we een Belg zullen mogen toejuichen.

Wij Belgen mogen Jos Verstappen ook een beetje Belg noemen hé, hij heeft hier toch ook gewoond he.

Zelf ben ik niet zo een fan van Verstappen maar hij kan best een stukje rijden.

ik wil jullie echt niet beledigen hoor, maar soms zie ik het uit dat oogpunt wel  ik hoop voor jullie echt dat bas leinders of wie dan ook na de F1 komt.

oja jos is getrouwd met een belgische Shopie en woon nog steeds in belgie

dj Peter

Voilà,brokkenpiloot dus  :P  :P




Grapje hé!    :D  :D

DerMika

Citaat van: SaffierFMVoilà,brokkenpiloot dus  :P  :P

Grapje hé!    :D  :D
En als ik me nie vergis is die foto uit 1994 :p
The Dude abides

dj Peter

Citaat van: DerMika
Citaat van: SaffierFMVoilà,brokkenpiloot dus  :P  :P

Grapje hé!    :D  :D
En als ik me nie vergis is die foto uit 1994 :p

inderdaad,ge vergist u niet ,maar onderstaande foto is wel iets recenter,namelijk de eerste kwalificatie van 2003