Wie word brokkenpiloot van het jaar ?

Gestart door Falcon, 23 januari 2003 - 20:53:31

« vorige - volgende »

Wie word brokkenpiloot dit jaar ?

Antonio Pizzonia
9 (28.1%)
Justin Wilson
4 (12.5%)
Cristiano Da Matta
14 (43.8%)
Felipe Massa (indien hij bij jordan rijd)
5 (15.6%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 23 januari 2003 - 20:53:31

fatal error

Citaatik bedoel maar mee te zeggen nederlanders die hebben geen hekel aan belgen etc maar als die belgen zo beginnen over iets wat midden jaren 90 voor het laatst was nog mee door gaan dat is triest te noemen

en veel buitenlanders hebben geen hekel aan jos

en dan met name de 2 jaar dat jos bij arrows reed en 1999 testen bij honda
en nu met een ouwe wagen met een 5 jaar ouwe motor en F3000 banden die veel minder grip bieden.

nederlanders zijn fair belgen zijn....  doen niet voor niets hun naam eer aan

als je nu alweer leest dat een belgisch echtpaar banden heeft met

leuk dat je het op alle belgen bedoeld dan, ik heb jos anders al veel verdedigd in vele discussies (ook op andere forums) tegen mensen die denken dat Jos meer in het grind staat dan op de baan zelf.
en om nederlanders fair te noemen,er zijn ook veel nederlanders die niet zoveel moeten weten van Jos hoor...
I have to laugh out loud
I wish I didn't like this

Bjorn

Ja, dat een Belgisch echtpaar banden heeft met Bin Laden, etc... doet hier eigenlijk NIETS ter zake...daarbij, lees het nieuws eerst eens goed want er zijn nog geen échte bewijzen tegen hen...
Laten we het bij F1 houden...
Persoonlijk vind ik ook dat Jos het goed doet. Meestal wel vertrokken met lichte tank maar toch, hij zorgt voor spectakel en doet altijd zijn uiterste best. Een fout zals met JP in Brazilië is jammer te noemen maar zoiets gebeurd nu eenmaal. Een goed coureur, maar vind hem toch een beetje een dikkenek...
Ik gun hem punten dit jaar, wie weet...
De Mens: In Het Gras![/color]

jw83

ok mischien had ik die belgisch echtpaar niet moeten noemen

maar het feit blijft wel dat nederlanders hopen dat leinders of welke belg er dan ook in de Formule1 komt maar als een nederlander dat lukt gaan jullie gelijk negatief over jos doen  :evil:

fatal error

I have to laugh out loud
I wish I didn't like this

pablo

Citaat van: janwillemnu ik nog iets zie ik mis nog een aantal belgen op de lijst staan

 Bas leinders jeffry van hooidonk

welke kút belg hebben we nog meer

Citaat van: janwillemmaar het feit blijft wel dat nederlanders hopen dat leinders of welke belg er dan ook in de Formule1 komt maar als een nederlander dat lukt gaan jullie gelijk negatief over jos doen  :evil:

deze belgen zitten nog niet in de f1 en jij doet er al negatief over,
ik gun het hem echt wel, maar heb wel een paar leuke wendingen in gp's gezien met mischien een kleine inbreng van onze noorderbuur, en wie kennen we nu op de poll echt vanuit de f1 buiten massa?
bij mij heeft dit nix te maken met belg, nederlander, turk of afgaan...

Jenne

Op zich heb ik als Belg ook niets tegen Jos Verstappen, maar had toch liever iemand anders in de Minardi gezien.. een jeugdig talentje ipv een ouudere coureur die aan het einde van zijn carrière is en eigenlijk niets meer te zoeken heeft bij Minardi.. maar de voorgaande jaren zag ik hem wel leuke dingen doen met de arrows, daar niet van.

Verder heeft dit niets meer met het topic te maken, maar dat doen de laatste 15 posts ook al niet meer  :roll: . Gewoon om ff te zeggen dat niet alle belgen tegen Jos zijn zoals ene jan-willem het wel heel cru zegt  :roll:
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Mikacouli

Ik wou eigenijk ook Verstappen zeggen maar die stond er nie tussen dus heb ik Wilson genomen.Ik denk dat die Minardi bijna niet te besturen zal vallen en natuurlijk als je zo onervaren bent...
Tis moeilijk om te zeggen vind ik.

Jasper

Ik heb op Christiano Da Matta gestemd. Die heeft echt weinig ervaring, en ik heb een vooroordeel dat hij zoals Massa (ook een Braziliaan) zeer impulsief en agressief is. ;)

Over Jos verstappen: blijkbaar is dat een zwakke plek van de meeste Nederlanders (GEEN veralgemening, want ik gebruik meeste ;)). Hier wordt roch ook veel gezeurd over MS, over FM, over DC, over Jacques Villeneuve... Komaan zeg, dit moet een open forum blijven.
Ik denk dat de oorzaak van het 'haten' van Jos is dat hij een opvliegend karakter naast de baan heeft. En, hoe lang heeft hij niet gereden?
Hij zei zelf ook dat hij niet van plan was te betalen om te rijden. Nu ja, ik denk dat dat juist is wat hij doet bij Minardi. :roll: Maar beweren dat hij alles in de prak rijdt, is de grootste onzin.
Ik blijf onverschillig over hem, maar ergens kan ik hem ook niet echt hebben. :(

fatal error

Citaat van: MikacouliIk wou eigenijk ook Verstappen zeggen maar die stond er nie tussen dus heb ik Wilson genomen.Ik denk dat die Minardi bijna niet te besturen zal vallen en natuurlijk als je zo onervaren bent...
Tis moeilijk om te zeggen vind ik.

geloof je eigenlijk zelf wat je zegt... :roll:
I have to laugh out loud
I wish I didn't like this

Magic Senna

Citaat van: janwillemwelke kút belg hebben we nog meer
Ik heb over het algemeen ook geen hekel aan Verstappen en al zeker niet aan Nederlanders,maar ik begin wel een hekel te krijgen aan jouw opmerkingen.
Dat is nu al de zoveelste keer dat ik lees dat jij ons Belgen beledigd en het begint zo stilaan op mijn zenuwen te werken om eerlijk te zijn.Volgens mij ben jij gewoon een Belgenhater,het is niet alleen op dit forum dat ik dat al heb gelezen maar ook op dat andere forum waar je op zit.Telkens als je het niet meer kan halen met woorden of als er iemand iets zegt wat je niet gaat begin je te schelden en mensen te beledigen. Zie jij hier andere mensen dat doen :?:  
GROW UP

Sinister -D-

Hmmzz, strax wordt ´t hier nog rossen  :shock:

VS.


:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Is natuurlijk maar een grapje :!:

pablo

Citaat van: SinisterHmmzz, strax wordt ´t hier nog rossen  :shock:

VS.


:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Is natuurlijk maar een grapje :!:

wat heeft de vs er nu in godsnaam weer mee te maken??  :lol:

Ramses

Citaat van: pablowat heeft de vs er nu in godsnaam weer mee te maken??  :lol:

vs. = versus = tegen :wink:

pablo

Citaat van: Ramses
vs. = versus = tegen :wink:

weet ik wel, maar ik kom graag dommer over dan ik ben,
kwestie van de domme belgen clichés een beetje in ere te houden,   :wink:
graptje hé

jw83

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: janwillemwelke kút belg hebben we nog meer
Ik heb over het algemeen ook geen hekel aan Verstappen en al zeker niet aan Nederlanders,maar ik begin wel een hekel te krijgen aan jouw opmerkingen.
Dat is nu al de zoveelste keer dat ik lees dat jij ons Belgen beledigd en het begint zo stilaan op mijn zenuwen te werken om eerlijk te zijn.Volgens mij ben jij gewoon een Belgenhater,het is niet alleen op dit forum dat ik dat al heb gelezen maar ook op dat andere forum waar je op zit.Telkens als je het niet meer kan halen met woorden of als er iemand iets zegt wat je niet gaat begin je te schelden en mensen te beledigen. Zie jij hier andere mensen dat doen :?:  
GROW UP

ik wil jullie niet beledigen, maar soms denken mensen wel heel anders terwijl anderen gewoon fair tenopzichte van hun mede mens wel steunen en dat is wat ik hier niet zie