Wie word brokkenpiloot van het jaar ?

Gestart door Falcon, 23 januari 2003 - 20:53:31

« vorige - volgende »

Wie word brokkenpiloot dit jaar ?

Antonio Pizzonia
9 (28.1%)
Justin Wilson
4 (12.5%)
Cristiano Da Matta
14 (43.8%)
Felipe Massa (indien hij bij jordan rijd)
5 (15.6%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 23 januari 2003 - 20:53:31

DerMika

Dat begrijp ik dus niet hé, sledge en alle anderen. Hebben jullie niet opgelet sinds 1998? Je moet eens gaan opzoeken hoeveel dnf's verstappen heeft gepresteerd door eigen fout sinds hij in 1998 voor Stewart reed. Bij Stewart en tijdens zijn 2 Arrows jaren heeft hij zeer consistent gereden: met als jammere uitzondering het torpederen van Montoya in Brazilië en ergens een spin in een zware regenrace is er volgens mij geen één dnf aan hemzelf te wijten!!

Integendeel, jullie blijken nooit Canada 2000, Italië 2000, USA 2000, Maleisie 2001, Oostenrijk 2001, enz te hebben gezien???
The Dude abides

pablo

Citaat van: DerMikaDat begrijp ik dus niet hé, sledge en alle anderen. Hebben jullie niet opgelet sinds 1998? Je moet eens gaan opzoeken hoeveel dnf's verstappen heeft gepresteerd door eigen fout sinds hij in 1998 voor Stewart reed. Bij Stewart en tijdens zijn 2 Arrows jaren heeft hij zeer consistent gereden: met als jammere uitzondering het torpederen van Montoya in Brazilië en ergens een spin in een zware regenrace is er volgens mij geen één dnf aan hemzelf te wijten!!

Integendeel, jullie blijken nooit Canada 2000, Italië 2000, USA 2000, Maleisie 2001, Oostenrijk 2001, enz te hebben gezien???


ik zou ook verstappen gekozen hebben, maar dit gewoon omdat hij voor mij een gemakkelijk doelwit is denk ik, hoe je het draait of keert, er is toch de eeuwige beliê-nederland strijd, en hij heeft voor mij nu ook niet direct z'n imago mee, ik vind hem eerder een komisch figuur eigelijk, niet slecht bedoeld hé, hij brengt mischien wel terug wat leven in de brouwerij  :wink:

actros

Da Matta

Als Amerikaans kampioen wil ie zich absoluut bewijzen .

Toyota ; moeten zich zeker bewijzen anders denk ik dat de geldkraan in Japan dicht gaat.

Zou met deze titel niet gestemt hebben op verstappen  wel met de titel

"wie wordt bokskampioen 2003 " .
een straat is geen.......circuit

fatal error

I have to laugh out loud
I wish I didn't like this

Race

Da Matta, moet zich te veel bewijzen......................................

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Kedu

VERSTAPPEN !!!!!

Hij heeft er al enkele mooie en legendarische in het archief staan!En zijn crashen bepalen soms wie er eerst over de finish rijd. Nietwaar JPM. :D

Zelfs in de pits , al moet hij daar toch de eer overdragen aan DC.  :)

fatal error

Citaat van: DerMikaDat begrijp ik dus niet hé, sledge en alle anderen. Hebben jullie niet opgelet sinds 1998? Je moet eens gaan opzoeken hoeveel dnf's verstappen heeft gepresteerd door eigen fout sinds hij in 1998 voor Stewart reed. Bij Stewart en tijdens zijn 2 Arrows jaren heeft hij zeer consistent gereden: met als jammere uitzondering het torpederen van Montoya in Brazilië en ergens een spin in een zware regenrace is er volgens mij geen één dnf aan hemzelf te wijten!!

Integendeel, jullie blijken nooit Canada 2000, Italië 2000, USA 2000, Maleisie 2001, Oostenrijk 2001, enz te hebben gezien???

blijkbaar moeten we hier rekening houden met mensen die de F1 niet echt serieus volgen?
I have to laugh out loud
I wish I didn't like this

dj Peter

:arrow:  :arrow: Er ontbreekt iemand op de poll....inderdaad,de Jos!

jw83

nu ik nog iets zie ik mis nog een aantal belgen op de lijst staan

:arrow:  :arrow: Bas leinders  jeffry van hooidonk  

welke kút belg hebben we nog meer

FF

een beetje belgië-nederland rivaliteit opwekken, jan-willem?
check eens internationale f1-sites met een forum.
het zijn de belgen niet die jos verstappen, jos vercrashen zijn beginnen te noemen
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

jw83

Citaat van: FFeen beetje belgië-nederland rivaliteit opwekken, jan-willem?
check eens internationale f1-sites met een forum.
het zijn de belgen niet die jos verstappen, jos vercrashen zijn beginnen te noemen

ik bedoel maar mee te zeggen  nederlanders die hebben geen hekel aan   belgen etc maar als die belgen zo beginnen over iets wat midden jaren 90 voor het laatst was  nog mee door gaan dat is triest te noemen

en veel buitenlanders hebben geen hekel aan jos

en dan met name de 2 jaar dat jos bij arrows reed en 1999 testen bij honda
en nu met een ouwe wagen met een 5 jaar ouwe motor en F3000 banden die veel minder grip bieden.

nederlanders zijn fair  belgen zijn.... :roll:  doen niet voor niets hun naam eer aan

als je nu alweer leest dat een belgisch echtpaar banden heeft met  :x

JVA

Niet veralgemen. Tot nader orde ben ik Belg en ook nog eens supporter van Jos Verstappen.

Waarom? Hij zorgt altijd voor spectakel. hij rijdt steeds op de limiet. Soms er zelfs eens over, maar je ziet telkens weer iets met hem. Je kan net zeggen dat hij een grijze muis is in de F1.

Falcon

thx for fucking up thread, close it plz  :x, sjeezes, hoeveel keer is verstappen de laatste jaren uitgevallen door eigen schuld ? 1 of 2 keer, van de verschillende keren dat ie uitgevallen is, btw ik ben Belg het kan me nie schelen wie welke nationaliteit heeft , rijden moeten ze doen, nix anders

dj Peter

Citaat van: janwillem
Citaat van: FFeen beetje belgië-nederland rivaliteit opwekken, jan-willem?
check eens internationale f1-sites met een forum.
het zijn de belgen niet die jos verstappen, jos vercrashen zijn beginnen te noemen

ik bedoel maar mee te zeggen  nederlanders die hebben geen hekel aan   belgen etc maar als die belgen zo beginnen over iets wat midden jaren 90 voor het laatst was  nog mee door gaan dat is triest te noemen

en veel buitenlanders hebben geen hekel aan jos

en dan met name de 2 jaar dat jos bij arrows reed en 1999 testen bij honda
en nu met een ouwe wagen met een 5 jaar ouwe motor en F3000 banden die veel minder grip bieden.

nederlanders zijn fair  belgen zijn.... :roll:  doen niet voor niets hun naam eer aan

als je nu alweer leest dat een belgisch echtpaar banden heeft met  :x
Ho rustig maar.....  die laatste zin hoefde toch écht niet :(

FF

ik snap het niet? banden met xxx? heb ik het laatste nieuws gemist?
al qaida, jos geysels,... zijn de kanshebbers voor xxx
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA