Wie word brokkenpiloot van het jaar ?

Gestart door Falcon, 23 januari 2003 - 20:53:31

« vorige - volgende »

Wie word brokkenpiloot dit jaar ?

Antonio Pizzonia
9 (28.1%)
Justin Wilson
4 (12.5%)
Cristiano Da Matta
14 (43.8%)
Felipe Massa (indien hij bij jordan rijd)
5 (15.6%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 23 januari 2003 - 20:53:31

Falcon


The Iceman

Jos Vercrashen natuurlijk !!!!!  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

pablo


Eric

Citaat van: SnekuemJos Vercrashen natuurlijk !!!!!  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

Waarom had ik dit nu verwacht als antwoord van jou? :wink:  :lol:  :lol:

The Iceman

Citaat van: eric
Citaat van: SnekuemJos Vercrashen natuurlijk !!!!!  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

Waarom had ik dit nu verwacht als antwoord van jou? :wink:  :lol:  :lol:

Kan er ook niet aan doen !!! Heb het gewoon niet begrepen op de Nederlander zijn stuurtalent.

unknown


KVDracer

Ik denk Pizzonia, diene Jaguar zal toch weer nie te besturen vallen en dan als al diene elektronischen bazaar weg is, gaan we nog vele schuivers zien.

Jenne

Ik wou ook op Verstappen stemmen... :(

Nu stem ik Da Matta dan maar :)
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Sinister -D-

Ik neem Massa, integen stelling tot veel anderen. Ik vind nog steeds dat die te roekeloos rijdt, agressief oké, maar zo agressief  :?

KVDracer

Citaat van: SinisterIk neem Massa, integen stelling tot veel anderen. Ik vind nog steeds dat die te roekeloos rijdt, agressief oké, maar zo agressief  :?

Hij heeft meer wagens in de prak gereden dan Kimi. Maar ik vond hem niet zo'n slechte rijder.

Sinister -D-

Citaat van: KVDracer
Citaat van: SinisterIk neem Massa, integen stelling tot veel anderen. Ik vind nog steeds dat die te roekeloos rijdt, agressief oké, maar zo agressief  :?

Hij heeft meer wagens in de prak gereden dan Kimi. Maar ik vond hem niet zo'n slechte rijder.
Ik zeg ook niet dat ie slecht is zeg alleen dat ik hem roekeloos vind. Maar ik vind hem niet te vergelijken met Kimi, met Kimi zie je dat ie talent heeft, Massa is gewoon zo een van: ''ik scheur wel met die bak en zie wel waar ik op uitkom''. Integenstelling tot Kimi, die rijdt weer héél koewl en gericht.......

Eric

Citaat van: Sinister
Citaat van: KVDracer
Citaat van: SinisterIk neem Massa, integen stelling tot veel anderen. Ik vind nog steeds dat die te roekeloos rijdt, agressief oké, maar zo agressief  :?

Hij heeft meer wagens in de prak gereden dan Kimi. Maar ik vond hem niet zo'n slechte rijder.
Ik zeg ook niet dat ie slecht is zeg alleen dat ik hem roekeloos vind. Maar ik vind hem niet te vergelijken met Kimi, met Kimi zie je dat ie talent heeft, Massa is gewoon zo een van: ''ik scheur wel met die bak en zie wel waar ik op uitkom''. Integenstelling tot Kimi, die rijdt weer héél koewl en gericht.......

Laat hem een jaartje rijden als testpiloot en hij zal wel beteren, het zal nooit een groot licht zijn maar hij is zeker geen slechte piloot.

jw83

tsss

Pizzonia


jammer he voor de meesten dat jos er niet tussen staat  :lol:  

die tijd is alweer heel lang geleden jos is nu een ervaren rijder die veel minder fouten gemaakt heeft afgelopen 2 jaar dat hij bij arrows reed :D

Ce

Bij Arrows heeft hij maar redelijk weinig gereden de afgelopen 2 jaar ;)

Citaat van: janwillemtsss

Pizzonia


jammer he voor de meesten dat jos er niet tussen staat  :lol:  

die tijd is alweer heel lang geleden jos is nu een ervaren rijder die veel minder fouten gemaakt heeft afgelopen 2 jaar dat hij bij arrows reed :D
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

sledge

Pizzonia... Ik denk dat hij verreweg de minste ervaring van alle rijders op de grid heeft. Maar eerlijk gezegd zou ik op Verstappen gestemd hebben had ik de kans.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)