Jaguar launch enkel op internet

Gestart door curbstone, 20 december 2002 - 22:35:01

« vorige - volgende »

Vindt jij een launch op internet een goed idee?

absoluut
16 (51.6%)
misschien wel
13 (41.9%)
helemaal niet
2 (6.5%)

Totaal aantal stemmen: 27

Poll gesloten: 20 december 2002 - 22:35:01

curbstone

Nog niet zo'n slecht idee van Jaguar om de nieuwe auto enkel via internet te lanceren.Dat moesten meer teams doen,zelfs topteams.Alleen al om gigantiche kosten te besparen.
Viva la Scuderia!

Eric

Ik kan dat alleen maar toejuichen, zo zal de echte fan er ook direct kunnen bij zijn en moeten er geen gigantische bedragen gaan naar mensen die alleen maar op zo een voorstelling afkomen om hun maag te vullen en niets of weinig afweten van het Formule 1.

sledge

Schitterend initiatief. Het enige probleem zal zijn dat op het moment van de launch de meesten van ons op school of aan het werken zullen zijn.  :(
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

JVA

Ik vrees dat die site overbelast zal worden op dat moment!!

Schumivill

Ik vind dit ook een zeer goed idee,het kost minder en het is toegankelijk voor veel meer mensen,het zijn vooral de sponsors die van die "privé en enkele genodigden plus pers" politiek gebruik maken bij de huidige presentaties,maar,dit is wel de toekomst denk ik.Dus kun je er op den duur een reclame filmpje van gaan maken  :lol: ,en die "privé en enkele genodigden" komen dan niet meer in beeld,vooral laat op de avond,nee,ik bedoel maar,hoe meer mensen je kan bereiken hoe liever voor de sponsors,en zoals ik zeg,dan geven ze een privé voorstelling buiten de schijnwerpers voor de "insiders en sponsors min pers",alhoewel,ze doen dit waarschijnlijk al  :lol:
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Flupke

Ik zou het maar erg vinden moesten ze nu gigantische bedragen aan een voorstelling geven, terwijl ze enkele weken terug om besparingen mensen aan de deur gezet hebben.
Vind dat op zich het belangrijkste.

Eric

Citaat van: FlupkeIk zou het maar erg vinden moesten ze nu gigantische bedragen aan een voorstelling geven, terwijl ze enkele weken terug om besparingen mensen aan de deur gezet hebben.
Vind dat op zich het belangrijkste.

Dat is dan ook de reden waar ze het voor doen, staat op de nieuwspagina te lezen :wink: , het zou maar normaal zijn dat ze zelfs op dat besparen.

Rippie

Een goed initiatief. Bespaart zo toch heel veel geld, dat kunnen ze (zeker bij Jaguar) beter steken in het verbeteren van de wagen...  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

QMaverick

Minardi en Jordan zouden het beter ook zo doen... Dan hoeven de betaalrijders eigenlijk niks meer mee te brengen...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Race

Citaat van: JVAIk vrees dat die site overbelast zal worden op dat moment!!
Of een paar leukerds die de site hacken.......

Maar voor de rest een goed ideetje kan je tenminste eens als fan het live bekijken (alhoewel ik vrees dan op school te zitten :( )

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Sinister -D-

Citaat van: Race
Citaat van: JVAIk vrees dat die site overbelast zal worden op dat moment!!
Of een paar leukerds die de site hacken.......
Maar voor de rest een goed ideetje kan je tenminste eens als fan het live bekijken (alhoewel ik vrees dan op school te zitten :( )

Dan ben ik me aan 't afvragen waarom dat ze de site zouden hacken, d'r is toch verder nix te vinden........

curbstone

Ik ben benieuwd.Lancering van de nieuwe Jag is voorzien op 21 januari.Ik ben dan wel geen echte Jaguar-fan,maar elke launch van nieuwe F1bolides interesseerd me wel. :arrow:  :arrow: Al is de lancering van de nieuwe Ferrari toch iets waar ik écht naar uitkijk..... :P
Mocht het je interesseren: je kan je eigen F1 bolide in elkaar steken op http://www.jaguarracing.com
Viva la Scuderia!