McRae in de F1, hahahaha

Gestart door Jasper, 07 december 2002 - 17:38:09

« vorige - volgende »

McRae in de F1, goed idee?

Ja
19 (57.6%)
Nee
9 (27.3%)
Misschien
5 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 07 december 2002 - 17:38:09

The Iceman

Villeneuve is zijn plaats in de F1 meer dan waard en heeft al bewezen een topcoureur te zijn. Die jongen heeft gewoon de pech dat hij bij een team is beland dat op niks trekt en er al die jaren nog niet in geslaagd is een deftige wagen te bouwen. Geloof zeker in de kwaliteit van deze topcoureur.  Laat tenminste zien dat hij guts heeft en dat hij ook met minder materiaal blijft vechten. Ge moet maar goesting hebben na al die jaren met een sleur rond te rijden. Zouden er al veel het hebben opgegeven. Trouwens, hij is ook één van de enige die het heeft gemaakt in de F1 na de overstap van de CART series in Amerika. Is Montoya dan zo'n topper ????? Snel op één rondje maar toch dikwijls in de fout. Zanardi en Andretti waren ook geen toppers in de F1. Nee, Jacques Villeneuve blijft na David mijn favoriete coureur.

phil69

tja ,jv was al zeer snel vanaf zn eerste testen met de williams,1ste gp had ie al een pole en een 2de plaats,4de gp won ie,was in strijd om de titel tot in de laatste gp van zijn eerste seizoen.(lekke band)
-nam het op tegen schumi en won titel in zn 2de seizoen
-daarna ging het maar bergaf door het terugtrekken van renault,en b.a.r.
is gewoon geen topteam.
-toch nog enkele goede results & podiums
-kzou hem ook nog graag es in een echt topteam aan het werk zien
-over die craches,iedereen cracht,punt uit

unknown

Citaat van: phil69-over die craches,iedereen cracht,punt uit
Maar sommigen al wa meer dan de anderen.

phil69

best mogelijk, maar hheb daar geen cijfers over
iemand?

Doefie

:wink: Andrea de "Crasheris" Cesaris ...

Crashte bijna elke race (klapband, botsing, spin, klapband, stuurfout, ...)

Ramses

er stond over hem eens een special in Formule 1, het snelste blad

was wel mooi om lezen, wat die jongen toch niet allemaal uitgestoken heeft, :lol:  :lol:  en ook veel pech gekend

Jasper

Citaat van: alpinestarVoor onze Jasper, gij noemt mcRae een "jongen"??

Hoe oud zijde gij? :?:
:oops:

13 op de 29ste van deze maand. :lol:

Ramses

ik noem de cesaris ook een jongen, nochtans ben ik ook nog geen verroeste bompa :lol:  :lol:

het ligt gewoon makkelijk in de mond :lol:  8)  :wink:

tazpas

Aan alle Villeneuve fans: laat ons hopen dat Button hem niet naar huis rijdt! Ik denk dat Jacques schrik heeft en daarom een rally piloot naast zich wil om zeker te zijn dat hij nr1 in z'n team is! (haha is een flauw grapje hoor!) Nee, we mogen geluk hebben dat er nog zulke gaste in de F1 zitten anders zou het tussenseizoen saai geweest zijn, ik heb mijn fantasie eens laten gaan en McRae in de F1 zou wel eens cool kunnen zijn hoor, en hoe zit het feitelijk met Rossi? Hij mocht toch ook testen he? Dat zou nogal wat zijn denk ik maar het zal bij dromen blijven ... :roll:

unknown

Citaat van: tazpasen hoe zit het feitelijk met Rossi? Hij mocht toch ook testen he? Dat zou nogal wat zijn denk ik maar het zal bij dromen blijven ... :roll:
Die test was toch afgelast, hij wil nie rijden voor een team da tabak sponsort.

tazpas

Aha, dan zal hij zeker op Francourchamps komen rijden?  :lol:

unknown

Citaat van: tazpasAha, dan zal hij zeker op Francourchamps komen rijden?  :lol:
Eindelijk nog es ne f1 op Spa.