McRae in de F1, hahahaha

Gestart door Jasper, 07 december 2002 - 17:38:09

« vorige - volgende »

McRae in de F1, goed idee?

Ja
19 (57.6%)
Nee
9 (27.3%)
Misschien
5 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 07 december 2002 - 17:38:09

Jasper

Ik denk dat het wel duidelijk is. Villeneuve wil Collin McRae in de formule1. Maar hij ziet de nadelen niet in:
- McRae heeft zéér weinig F1-ervaring, laat die jongen toch zitten waar hij thuishoort.
- De hele rally-wereld zal kwaad zijn: rally is zeker in hun ogen veel spectaculairder dan F1, dus zij zullen niet snel willen overschakelen op F1, om hun favoriet te volgen. ;)

Wat zouden jullie erover denken?

The Iceman

Colin Mc.Rae heeft ooit eens een Jordan F1 getest ( 1996 denk ik ). Was denk ik voor een televisieprogramma, Colin in de Jordan van Martin Brundle en Martin Brundle in de Impreza van Mc.Rae met als resultaat dat Mc.Rae beter met de F1 overweg kon dan Brundle met de Subaru.

Volgens mij is het gemakkelijker om van een rallywagen in een F1 te stappen dan andersom. Want voor mij blijft de rallyrijder toch nog altijd de beste piloot.

Natuurlijk telt ook het gezegde " schoenmaker blijf bij je leest" maar Mc.Rae in de F1 zou het spektakel wel ten goede komen, als je ziet hoe een huiveringwekkende crashes hij in het WRC al op zijn naam heeft staan  :)

Jean Todt

Villeneuve wil gewoon iemand die nog meer en hardere crashes kan veroorzaken dan hijzelf in de F1  :twisted:

Sinister -D-

Citaat van: Jean TodtVilleneuve wil gewoon iemand die nog meer en hardere crashes kan veroorzaken dan hijzelf in de F1  :twisted:
:lol: :lol: :lol: :lol: LOL :lol: :lol: :lol: :lol:

Ooh, ik heb trouwens op JA gestemd, ik zou die crashes dan wel eens willen zien  :wink:

Ramses

het is zoals Villeneuve het zegt: De F1 zit vol met mietjes, en door het nieuwe kwalificatie systeem moeten ze nog voorzichtiger zijn...

Wat Villeneuve wil is meer actie, en spanning, en een agressieve rijder als McRae komt daar zeker in aanmerking voor.

Of hij ook goede resultaten zou behalen in de F1 laat ik in het midden, maar het zou de actie wel verhogen... :wink:

Doefie

Citaat van: Jean TodtVilleneuve wil gewoon iemand die nog meer en hardere crashes kan veroorzaken dan hijzelf in de F1  :twisted:

Als F1-fan:
Als reactie op u bericht:

Waarom zou Villeneuve nu iemand wille die harder crasht ?
Hij heeft gelijk, der zitte alleen maar mietjes in de Formule 1 (remember Monza 2001), maar da betekent toch ni da hij iemand wilt die meer of hardere crashes veroorzaakt (=  :?:  :?: ) dan hij? Weet niet wanneer Villeneuve een crash heeft veroorzaakt.
Hij wilt gewoon iemand die voor spektakel zorgt (inhaalactie's, en ja eventueel crashes) en geen wilde manniak die de onveiligste van 't circuit zou zijn...

Mijn stem is ja.

Jean Todt

Elke keer dat Villeneuve crasht, heeft hij een crash veroorzaakt.  En er zijn genoeg crashes bij die hij volledig aan zichzelf kan toeschrijven.  Remember de crashes in Spa waar hij als een zot zijn wagen ff tot schroot herwerkt.    Zo'n crash maakt nog maar eens duidelijk dat je piloten nodig hebt die de limiet van hun wagen kennen en zich aan die limiet kunnen houden.

En de F1 zit vol met mietjes?  Tja, dan zullen JPM, KR en MS mietjes zijn zeker?  Ik zal het onthouden voor de volgende keer als MS volgens jullie weer eens een gevaarlijke actie gemaakt heeft.

Magic Senna

Van mij mag hij direkt komen want het is tijd voor nieuw bloed in de F1,ik ben al die piloten beu gezien. :lol:

pablo

pfffff.... als villeneuve zich zo wat in de belangstelling moet kunnen zetten, hij zou zich beter wat in de belangstelling rijden, dan is hij z'n pré mischien waard....

Doefie

:evil: Villeneuve is zijn pré meer dan waard ! Als ze de BAR een beeke beter zoude make zou hij vooraan meestrijde. Kijk naar wat ie allemaal heeft gedaan met die slak van vorig jaar en van in 2001. In Oostenrijk ne McLaren achter U houde me ne wage die veel minder waard is da zie 'k pakweg Coulthard of Ralf Schumacher nog ni doen. Ik ken geen enkele coureur die in z'n debuutseizoen meestreed om de titel, ne coureur die in de laatste 20 jaar in z'n 1ste race de pole en snelste ronde pakte en z'n veel meer ervare kopman Damon Hill achter zich wist te houde... Hij was de enige coureur in meer dan 20 jaar die in z'n 2de seizoen de wereldtitel pakte. Hij was degene die Michaël Schumacher uitdaagde omda hij er 't lef voor had.
Hij was de eerste na Senna die den Eau Rouge voluit durfde te neme, en daar zie je dan natuurlijk de gevolge van. Villeneuve kent zijn limiete perfect. Schumacher ni. Schumacher reed 2maal zijnen tegestander van de baan om wereldkampioen te worde (Adelaide 1994 en bijna in Jerez 1997, wat gelukkig mislukt is). Villeneuve heeft da nooit moete doen.
Villeneuve is eerlijk kampioen geworde. Zet Villeneuve in pakweg ne Ferrari of weer in ne Williams, en hij doet weer mee om de wereldtitel.

CitaatEn de F1 zit vol met mietjes? Tja, dan zullen JPM, KR en MS mietjes zijn zeker? Ik zal het onthouden voor de volgende keer als MS volgens jullie weer eens een gevaarlijke actie gemaakt heeft.

Montoya kent z'n limiete ni, Michaël Schumacher: zie bove. Raikkönen is dan weer een uitzondering, same met Eddie Irvine, die we jammer genoeg ni meer terug zien.  :x  :evil:

Jean Todt

@DoefieF1: Doe die oogkleppen is af jongen, uw verhaal is zo erg da ik zelf ni ga reageren

Doefie

Ik doe helemaal geen oogkleppe om. 't is gewoon de waarheid.

OK, zal wa gas terugneme, iedereen maakt foute. Maar zoals ze hier in deze topic tekeer gaan lijkt het anti-Villeneuve.

alpinestar

Voor onze Jasper, gij noemt mcRae een "jongen"??

Hoe oud zijde gij? :?:

pablo

sorry hé doefie, ik ben helegans nie anti-villeneuve, maar ik vind dat hij zo niet moet uithalen naar z'n collega rijders, maar ja, dat is wederom mijn mening hé, en naar het schijnt heb ik nogal rare meningen, m'n oprechte excuses dus aan uw adres en dat van onze vriend jacques  :wink:

Doefie

Iedereen z'n eige mening...  :wink: