onze eigen MSN-group

Gestart door IVY440, 24 november 2002 - 16:10:26

« vorige - volgende »

Wat vind je van het idee?

Goed, goed idee
12 (80%)
Slecht, voor niks nodig
3 (20%)

Totaal aantal stemmen: 15

Poll gesloten: 15 december 2002 - 16:10:26

beffie

Citaat van: IVY440Ik ben ook niet altijd online tijdens de GP's en zeker vanaf 10 januari niet meer. Maar er zijn ondertussen genoeg leden.
Ik denk wel dat je dan een speciaal programma'tje moet downloaden.

zou het niet makkelijker zijn een soort gelijk forum als dit te nemen, ik vind dit veel overzichtelijker dan dit op de msn group
ik zal effen kijken misschien via lycos ofzo kunnen we zo'n forum openen dat is juist hetzelfde van uitzicht als dit hier....
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

sledge

Citaat van: beffie
Citaat van: IVY440Ik ben ook niet altijd online tijdens de GP's en zeker vanaf 10 januari niet meer. Maar er zijn ondertussen genoeg leden.
Ik denk wel dat je dan een speciaal programma'tje moet downloaden.

zou het niet makkelijker zijn een soort gelijk forum als dit te nemen, ik vind dit veel overzichtelijker dan dit op de msn group
ik zal effen kijken misschien via lycos ofzo kunnen we zo'n forum openen dat is juist hetzelfde van uitzicht als dit hier....

Dan kunnen we dat evengoed hier doen vind ik ...
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

beffie

Citaat van: sledge
Citaat van: beffie
Citaat van: IVY440Ik ben ook niet altijd online tijdens de GP's en zeker vanaf 10 januari niet meer. Maar er zijn ondertussen genoeg leden.
Ik denk wel dat je dan een speciaal programma'tje moet downloaden.

zou het niet makkelijker zijn een soort gelijk forum als dit te nemen, ik vind dit veel overzichtelijker dan dit op de msn group
ik zal effen kijken misschien via lycos ofzo kunnen we zo'n forum openen dat is juist hetzelfde van uitzicht als dit hier....

Dan kunnen we dat evengoed hier doen vind ik ...

ja dat zou nog gemakkelijker zijn, en een aparte onderverdeling maken en er een lidvergrendeling op zetten zodat de administrators eerst toestemming moeten geven voordat je erop kan
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

IVY440

Ok kijk er eens naar. Het zou idd gemakkelijker zijn.
Ook omdat er hier sommige mensen daar niet aan mee doen aan het delen van setups. OK, totaal voor.

Magic Senna

Ik geraak er al dagen niet meer in  :?
Jullie wel :?: