Eddie naar Jordan?

Gestart door BugsBunny, 09 november 2002 - 11:50:24

« vorige - volgende »

Irvine of Sato?

Irvine
10 (50%)
Sato
10 (50%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: 09 november 2002 - 11:50:24

BugsBunny

Irvine zou dicht bij een overgang naar Jordan staan. Eddie Jordan zou Irvine preferen boven Sato omdat hij al ervaring heeft met de Cosworth V10 motoren.

Het is te hopen dat we van Irvine nog niet af zijn, het is één van de laatste overblijvende flamboyante charismatische figuren in de F1 (samen met Villeneuve), de rest vind ik maar mietjes en meelopers (qua karakter). Ik weet het, hij is oud (maar nog niet versleten hoop ik), maar ik kan nog altijd genieten van zijn grote mond.

Verder heb ik een poll toegevoegd om eens te weten wie jullie het liefst in de Jordan zouden zien rijden in 2003.

Bron: dailyf1.com
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Magic Senna

Die keuze is vrij simpel bij de meesten denk ik.

DerMika

Vraag je wie we graag bij Jordan zouden zien of wie we denken dat er bij Jordan gaat racen?  :?:
The Dude abides

BugsBunny

Wie je het liefst in de Jordan zie rijden. Dus wie ge graag bij Jordan ziet rijden  :?
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

DerMika

Ah,
moeilijk hoor

Volgens mij is Sato toch een groot talent. Maar net zoals Button in een voor hem moeilijk jaar totaal overvleugeld door Fisichella. Ik zou hem graag een 2e kans geven. Hij zal het volgens mij volgend jaar een stuk beter doen, als hij de kans krijgt.

Irvine heeft inderdaad een zeker charisma, maar ik vind hem nu toch iets te oud. Hij heeft zijn plezier gehad. Trouwens, als hij zelf niet moet racen heeft hij nog meer tijdom uitspraken te doen over zijn ex-collega's ;)
The Dude abides

unknown

Nie echt een simpele vraag: de ene is een ouwe rot en de andere een talent voor de toekomst. Tja, k kan daar echt nie op antwoorden; k wil de opmerkingen van Irvine nie missen, maar ook Sato nie.

Doefie

Volges sommige berichte (o.a. Sato's manager) zou Sato zich een jaartje terugtrekke om te onderhandele met een ander (beter) team. Daardoor zou Irvine een kans krijge om in de Jordan te gaan rijde. Als het niet zo is, zou Irvine een contract met Ford in het WRC (World Rally Championship) ondertekene...  :?  :?  :?

unknown

Irvine in WRC???????? Toch nie als piloot, da ist totaal iets anders als F1 ze.

Sinister -D-

Lastige vraag. Ik heb op Sato gestemd ondanks dat ik Irvine ook zou willen zien rijden daar. Maar ja, keuze's zijn moeilijk in het leven  :wink:

Mikacouli

Geef me maar sato na het succes in suzuka.Irvine heeft enkel maar een grote mond.

The Iceman

Beter dat Irvine stopt met racen, want wat heeft die bereikt in F1  buiten een rammeling van Ayrton in Japan 1993 en wat stevige uitspraken over Coulthard ???? Kon bij Ferrari de druk ook niet aan als eerste rijder toen Schumacher zijn been brak in Silverstone, en moest voor de overwinning in Hockenheim '99 ook op teamorders rekenen toen Salo aan de leiding reed. Vraagt een veel te hoog loon voor hetgeen hij waard is. Jordan kan dat geld beter besteden aan de ontwikkeling van de nieuwe auto. Daarom is het volgens mij beter dat Eddie Jordan met Sato doorgaat. Akkoord dat Sato veel leergeld heeft betaald in zijn eerste jaar in F1, maar zijn vijfde plaats in Japan was toch een knappe prestatie, en als deze trend zich kan doorzetten in 2003 kunnen we nog op enkele mooie resultaten van de Japanner rekenen.

BugsBunny

Citaat van: SnekuemBeter dat Irvine stopt met racen, want wat heeft die bereikt in F1  buiten een rammeling van Ayrton in Japan 1993 en wat stevige uitspraken over Coulthard ???? Kon bij Ferrari de druk ook niet aan als eerste rijder toen Schumacher zijn been brak in Silverstone, en moest voor de overwinning in Hockenheim '99 ook op teamorders rekenen toen Salo aan de leiding reed. Vraagt een veel te hoog loon voor hetgeen hij waard is. Jordan kan dat geld beter besteden aan de ontwikkeling van de nieuwe auto. Daarom is het volgens mij beter dat Eddie Jordan met Sato doorgaat. Akkoord dat Sato veel leergeld heeft betaald in zijn eerste jaar in F1, maar zijn vijfde plaats in Japan was toch een knappe prestatie, en als deze trend zich kan doorzetten in 2003 kunnen we nog op enkele mooie resultaten van de Japanner rekenen.

Irvine zijn 3e plaats kan op geen sympathie rekenen?
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

The Iceman

Volgens mij finishte Irvine als tweede in het WK 1999 op slechts twee luttele punten van Mika Hakkinen. Is natuurlijk niet slecht, maar waar het mij om gaat is dat Irvine steeds op alles en iedereen kritiek heeft, en dat stoort mij zo verschrikkelijk aan die mens.

BugsBunny

Citaat van: SnekuemVolgens mij finishte Irvine als tweede in het WK 1999 op slechts twee luttele punten van Mika Hakkinen. Is natuurlijk niet slecht, maar waar het mij om gaat is dat Irvine steeds op alles en iedereen kritiek heeft, en dat stoort mij zo verschrikkelijk aan die mens.

Ik bedoelde dus Irvine zijn 3e plaats in Monza, als reactie op de 5e plaats van Sato in Japan.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

JVA

Wie ik graag in een Jordan zie rijden??

Sato natuurlijk. Hij heeft misschien veel fouten gemaakt, maar ook laten zien dat hij veel lef heeft en elke keer dat hij een gaatje ziet gaat hij er voor.

Sato is volgens mijn bescheiden mening een groot talent, dat misschien een beetje te rap in de F1 is gekomen.

Eddie Irvine heeft al voldoende bewezen dat hij beter is met woorden dan met daden.