Man Van De Race

Gestart door Tim C, 13 oktober 2002 - 09:42:57

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race?

M. Schumacher
7 (23.3%)
T. Sato
21 (70%)
J. Button
0 (0%)
andere
2 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 13 oktober 2002 - 09:42:57

Tim C

Wie was de man van de race?

Ramses

uitereaard Sato, ik genoot zo van hem deze race!!!!

prachtig van de regisseur dat hij bijna zijn volledige paradelap toonde!!! dat was een prachtig moment!!!

JVA

Sato!!
Ik blijf het een groot talent vinden. Een echte racer. Als hij de kans ziet om iemand voorbij te gaan, zal hij er daadwerkelijk ook voor gaan.
Ik hoop echt dat we hem volgend seizoen terugzien, al betwijfel ik het sterk!

unknown

Oeeeeeh moeilijke vraag. Sato natuurlijk, zijn eerste puntjes in zn home grand prix. En hij kan goe me die druk omgaan precies.

Kimi

Ik heb Sato gekozen, echt wel mooi als je al die supporters met die vlaggetjes zag zwaaien telkens hij voorbijreed.

KVDracer

Ik weet niet waarom Sato plots de man van de race is. Het is mooi dat hij op een vijfde plaats is geëindigd, maar we weten allemaal dat de Jordan daartoe in staat is. Met deze vijfde plaats vind ik niet dat hij zijn seizoen goedmaakt. Volgens mij doen ze er goed aan om hem volgend jaar een jaar als testcoureur te gebruiken en hem in 2004 weer in te zetten.

Sinister -D-

Sato zeker weten, die man/jongen heeft gewoon foutloos gereden. En dat in z'n thuis-GP en z'n eerste punten behalen in de F1. Gewoon fantastisch hoe die heeft gereden.

MS Fan

T. Sato, net zoals ik M. Webber man van de race vond ik Australië.
A sick mind is a true delight ...

KVDracer

Citaat van: MS FanT. Sato, net zoals ik M. Webber man van de race vond ik Australië.

Webber zijn prestatie vind ik wel iets anders als die van Sato. Als je met een Minardi munten scoort mag je al blij zijn, maar met Jordan heb je toch een wagen die in staat is om punten te scoren tijdens het seizoen, getuige Fisichella. Ik vind het prachtig dat hij zijn 2 punten heeft gescoord voor eigen publiek maar om ik ga hem nu niet onmiddellijk beginnen ophemelen.

Rippie

Ik kies ook voor Sato. Hij reed een sterke race voor eigen publiek. Dat bewijst dat als hij de baan goed kent toch redelijk mee kan doen.  :roll:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

tazpas

Ik heb voor Schumacher gekozen, hij was de beste en hij heeft gewonnen he !!!

MS Fan

Citaat van: KVDracer
Citaat van: MS FanT. Sato, net zoals ik M. Webber man van de race vond ik Australië.

Webber zijn prestatie vind ik wel iets anders als die van Sato. Als je met een Minardi munten scoort mag je al blij zijn, maar met Jordan heb je toch een wagen die in staat is om punten te scoren tijdens het seizoen, getuige Fisichella. Ik vind het prachtig dat hij zijn 2 punten heeft gescoord voor eigen publiek maar om ik ga hem nu niet onmiddellijk beginnen ophemelen.

Kijk, ik ga nu Sato ook niet de 7e hemel inprijzen, maar als je zijn prestaties over het ganse seizoen bekijkt (en die waren niet echt schitterend) en je kijkt dan deze race, dan durf ik hem man van de race noemen. Niet meer, niet minder ;) Als er van hem nog een volgende race komt kan dit weer helemaal anders zijn  :lol:
A sick mind is a true delight ...