Ferrari,..., niet als winnaar?

Gestart door Geert, 11 oktober 2002 - 18:58:18

« vorige - volgende »

Gaat Ferrari dit weekend eindelijk eens geklopt worden (of geveld)?

yeah, dream on
22 (75.9%)
njah, beide wagens gaan uitvallen
0 (0%)
inderdaad, een McLaren of Williams zal voor Ferrari eindigen
7 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 11 oktober 2002 - 18:58:18

Geert

Wat denken jullie? Als je naar de vrije trainingen kijkt (wat meestal nutteloos is, maar kom), gaat Ferrari dit weekend al voorbijgestoken worden door een ander team?

F2002

Neen, want Schumacher had iets teveel problemen in de tweede FP om dit als een referentie te gebruiken voor de rest van het weekend ;)

Schumi's grootste fan

:lol:

Dat kan toch niet! De Macs reden heel licht in het begin van die sessie.

Als Ferrari niet wint, dan is het omdat ze de anderen iets willen gunnen of omdat Eclestone het gevraagd heeft.

Ferrari wint, als dat niet zo is, dan is er gefoeterd. :twisted:  :evil:

Mikacouli

Citaat van: F2002Neen, want Schumacher had iets teveel problemen in de tweede FP om dit als een referentie te gebruiken voor de rest van het weekend ;)

Zever,waarom zat Barrichello er dan zo ver van af.Het lag niet enkel nij de problemen bij MS.Waarvan ik zelf niet geloof dat er iets mis was.Heb gekeken vanacht en heb de mecaniciens niet bezig gezien.Het laatste half uur toch niet. :?

F2002

Denk niet dat Schumacher voor z'n plezier slechts 3 rondjes gaat rijden in FP 2 :roll:

Tijdens FP 1 waren ze trouwens duidelijk de snellere..

We zullen morgen wel zien, ik ben er vrij gerust in..

unknown

Testsessies en oefensessies zijn enorm moeilijk om twee rijders of teams te vergelijken. De kans is te groot da ze me totaal andere zaken bezig zijn dan de rest.

Alan Blues

Het zou wel grappig zijn mocht Ferrari eens niet winnen. En dat Minardi het seizoen eindigt zoals het is begonnen: in de punten. :)

Jasper

Uit complete wanhoop heb ik gestemd dat McLaren of Williams Ferrari gaat kloppen, met het oog op McLaren dan natuurlijk! :d

Sinister -D-

Ik heb op de McLaren gestemd, omdat zij het altijd goed doen in Japan.

En om te hopen dat d'r eindelijk weer 's 'n andere op het hoogste schavotje staat  :roll:

FF

zijn het mijn gedachten, maar ik denk dat mclaren veel test in japan.
iedere keer als ik kijk naar de gp van japan ben ik niet fris dus don't shoot me if i am wrong!
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Kedu

Die 5 personen die voor Mclaren of Williams kiezen hebben wel HEEL veel Prozac geslikt. :lol:


(waarschijnlijk krijg ik het nu dubbel en dik terug en wint KR z'n eerste race, gebeurd elke keer als ik hoog van de toren blaas)

Racegirl

Tzou mooi zijn moest er eens een ander team met de overwinning gaan lopen!
Maar waarschijnlijk te mooi om waar te zijn!  :cry:
Ge moogt optimistisch zijn hé, maar ik hou het voorlopig nog bij realistisch!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Eric

Wetende dat Ferrari hoogstwaarschijnlijk zal winnen heb ik toch gestemd op het laatste, ijdele hoop zeker? :D  :twisted:

F2002

Als ik de kwal-tijden zie denk ik idd dat het wihfull thinking is ;)

unknown

Citaat van: F2002Als ik de kwal-tijden zie denk ik idd dat het wihfull thinking is ;)
Idd, ze zullen moeite moeten doen om ferrari bij te benen.