Barrichello - Schumacher

Gestart door Geert, 29 september 2002 - 21:56:15

« vorige - volgende »

Wat vonden jullie van het einde van de race?

Mooie promotiestunt
10 (24.4%)
Ze doen maar
6 (14.6%)
Erg,..., belachelijk erg
8 (19.5%)
Een misverstand
17 (41.5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Poll gesloten: 29 september 2002 - 21:56:15


F2002

Waar is de optie: 'een misverstand' ?

Geert


Magic Senna

Ik hou het ook bij een misverstand,het was niet de bedoeling van Schumi om Rubinho voor te laten,het was de bedoeling dat ze gewoon zij aan zij over de lijn gingen zoals ze altijd doen.Ofwel heeft Rubinho vandaag wraak genomen :lol:

tazpas

Citaat van: Magic SennaIk hou het ook bij een misverstand,het was niet de bedoeling van Schumi om Rubinho voor te laten,het was de bedoeling dat ze gewoon zij aan zij over de lijn gingen zoals ze altijd doen.Ofwel heeft Rubinho vandaag wraak genomen :lol:

Volgens mij is het dommigheid van de kant van Barichello  :twisted:

DerMika

De finish was veel te close om geen misverstand te zijn volgens mij.

Maar goed, intussen heeft Schumacher Barrichello terugbetaald voor Oostenrijk (tegen zijn wil waarschijnlijk ;) ).
The Dude abides

Tim C

ik ben eigenlijk vrijwel zeker dat het een loterij moest worden.
Waarom, Schumacher heeft zich de laatste lap ingehouden maar niet geremd. Mocht hij dat wel hebben gedaan, had het verschil in tijd veel groter geweest.

Het waren ook gee teamorders, getuigde de verbaasde gezichten bij Ferrari.

Conclusie: een loterij

F2002

Citaat van: DerMikaMaar goed, intussen heeft Schumacher Barrichello terugbetaald voor Oostenrijk (tegen zijn wil waarschijnlijk ;) ).

Inderdaad, zoals ik nu op een ander forum een discussie volg waar de meesten l*llen dat het een bewuste actie was van Schumacher en dat zoiets niet kan..
Het ergste daaraan vind ik dat ongeveer diezelfde mensen ten tijde van Irvine en roeger bij Barrichello toen die aan de kant moesten:

1. Ook Schumacher de gulzigaard noemden, nu wordt hij wéér als zondebok aangeduid.
2. Schreeuwden dat Schumacher ook wel eens iets terug mocht doen voor z'n teamgenoot

:roll:

phil69

maakt eigenlijk allemaal niks meer uit wie nu 1st oof 2d is

F2002

Schumacher heeft trouwens zonet verklaard op de Duitse RTL dat hij een mooie finish wou en niet dat Barrichello de race won..

The Freak

T'wa een promotie stunt, ze wilden te samen over de streep komen en das gewoon ni goe gelukt
The Freak

Renaultbel

Dit was zekers een misverstand volgens mij. Ik zie nog in de rapte een beeld, dat Schumi zijn duim omhoog steekt naar Barri, en zijn schouders ophaalt

dus ik denk dat het wel degelijk een misverstand is.

de hoeveelste dubbel is dit al wel niet voor Ferrari zal wel een record zijn bijna zekers :-) ze gaan voor alles dit jaar :-)
Formula 1 is the Queen of motorsports

Bruno

Citaat van: F2002
Citaat van: DerMikaMaar goed, intussen heeft Schumacher Barrichello terugbetaald voor Oostenrijk (tegen zijn wil waarschijnlijk ;) ).

Inderdaad, zoals ik nu op een ander forum een discussie volg waar de meesten l*llen dat het een bewuste actie was van Schumacher en dat zoiets niet kan..
Het ergste daaraan vind ik dat ongeveer diezelfde mensen ten tijde van Irvine en roeger bij Barrichello toen die aan de kant moesten:

1. Ook Schumacher de gulzigaard noemden, nu wordt hij wéér als zondebok aangeduid.
2. Schreeuwden dat Schumacher ook wel eens iets terug mocht doen voor z'n teamgenoot

:roll:

Het is gewoon simpel: voor sommige mensen zal MS nooit iets goed kunnen doen, minder simpel is het om niet te reageren op hun gezever...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

MisterY

Ferrari en/of MS vonden het blijkbaar nog eens nodig om te tonen wie de baas is in de F1 :?:
Maar ondertussen mochten wij weer genieten van een oersaaie, zelfs slaapverwekkende race, ondanks de mooie nieuwe beelden!  :(
Enig positief puntje: de derde plaats van DC!  :D

Bruno

Citaat van: MisterYFerrari en/of MS vonden het blijkbaar nog eens nodig om te tonen wie de baas is in de F1 :?:
Maar ondertussen mochten wij weer genieten van een oersaaie, zelfs slaapverwekkende race, ondanks de mooie nieuwe beelden!  :(
Enig positief puntje: de derde plaats van DC!  :D

De nieuwe beelden waren een positieve verrassing, ik vond de race nochthans redelijk spannend, er werden toch hier en daar mooie inhaalmaneuvers uitgevoerd.
Het waren dan misschien jou favorieten niet maar ik vind het even leuk om naar de gevechten achterin te zien dan naar die vooraan, als die er zijn natuurlijk.  :oops:
En ik denk niet dat Ferrari de baas is in de F1, maar ik snap niet wat je met je 1ste opmerking bedoelt.
Wat hadden ze dan moeten doen? Niet meer mee rijden? Dan hadden we hier wel ergens gelezen dat ze het blijkbaar niet meer nodig vonden om nog te rijden dus dat ze minachting heben voor de F1 en zijn fans.
Opzettelijk trager rijden zo dat het verschil niet zo groot zou zijn? Ook niet echt mooi denk ik.

Zoals elders al opgemerkt, voor sommigen zullen MS/Ferrari nooit goed kunnen doen...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno