Wie blijft de F1 trouw?

Gestart door MisterY, 29 september 2002 - 02:34:40

« vorige - volgende »

Blijf je, ondanks de steeds saaiere races, de Formule 1 volgen?

JA
34 (70.8%)
NEEN
0 (0%)
JA, want er is beterschap op komst
10 (20.8%)
NEEN, de Formule 1 is ongeneeslijk ziek geworden
0 (0%)
Misschien/Ik weet het niet
4 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Poll gesloten: 29 september 2002 - 02:34:40

Renaultbel

als je nu afhaakt ben je geen trouwe F1 fan, is mijn mening. F1 is inderdaad minder spannend geworden op dit moment, maar ik heb vandaag een zeer mooie en spannende race gezien (buiten de eerste 2 dan) veel inhaal manoeuvers en wagens gezien die Ferrari kunnen bijhouden op een lang recht stuk.

als je echt wilt hé dan zie je soms grootse dingen gebeuren. Je ziet mensen met een wagen die 300 per uur rijd iemand voorbijsteken, op zichzelf is dit een echte prestatie. De kleine dingen zijn even belangrijk
Formula 1 is the Queen of motorsports

MisterY

Citaat van: erwinIk kijk al meer dan 25 jaar naar Formule 1 en heb mijn favoriete sport nog nooit vervelend gevonden.  

Je weet dat de suprematie van één team een tijdje kan aanhouden, maar er komt met zekerheid een kentering.  Er is niks dat blijft, met ouder worden besef je dat maar al te goed.  

Er moeten al eens periodes tussenzitten die het iets saaier maken om te kijken, om te beseffen dat we graag spannende races zien.

Schumacher en Ferrari kunnen niet oppermachtig blijven, dat is 100% zeker, dus kan je nu al beginnen kijken om er zeker van te zijn dat je de moment dat het de verkeerde kant uitgaat met Ferrari ook aan het kijken bent.

Volgend jaar zullen ze bij Ferrari hard mogen werken om BMW, Mercedes en Renault achter zich te houden.

Montoya, Räikkönen, Trulli en Alonso worden alsmaar beter, terwijl Schumacher meer en meer het punt bereikt van genoegdoening.  Het hoeft allemaal niet zo erg meer in 2003 voor Schuey.  Let op mijn woorden, 2003 wordt een seizoen om je vingers bij af te likken.

Laat ons met z'n allen hopen dat deze toekomstvoorspelling ook werkelijkheid wordt! :wink:

nancy

:( ik kan heel moeilijk (bijna niet) slapen 's nachts,en dan ben ik blij dat ik naar canal digital kan kijken.Voor de f1 sta ik zelfs op.
zeker als het seizoen weer opniew begint in maart.wat een eenzame tijd zal het zijn vanaf maandag tot begin maart.
Mclaren for ever.

Mikacouli

Citaat van: nancy:( ik kan heel moeilijk (bijna niet) slapen 's nachts,en dan ben ik blij dat ik naar canal digital kan kijken.Voor de f1 sta ik zelfs op.
zeker als het seizoen weer opniew begint in maart.wat een eenzame tijd zal het zijn vanaf maandag tot begin maart.

Ja,ik mag er ook niet teveel aan denken. :cry: