Wie blijft de F1 trouw?

Gestart door MisterY, 29 september 2002 - 02:34:40

« vorige - volgende »

Blijf je, ondanks de steeds saaiere races, de Formule 1 volgen?

JA
34 (70.8%)
NEEN
0 (0%)
JA, want er is beterschap op komst
10 (20.8%)
NEEN, de Formule 1 is ongeneeslijk ziek geworden
0 (0%)
Misschien/Ik weet het niet
4 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 43

Poll gesloten: 29 september 2002 - 02:34:40

MisterY

Blijf je kijken naar de Formule 1, ondanks dat de actie en spanning de laatste jaren steeds minder wordt, gevolg: saaie races! Met de poll-vraag wil ik gewoon eens meten of er F1-fans zijn die al afgehaakt hebben of het in de toekomst zullen doen.

Schumivill

Er is beterschap op komst,nothing lasts forever  :wink:
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

JVA

Dankzij de beelden op Canal digitaal is er elke race wel iets te beleven. Ik heb dit seizoen al vele gevechten gezien, misschien om plaats zeven of zelfs vijftien, maar dat maakt de gevechten er niet minder mooi om. Daarom alleen al neem ik volgend seizoen terug een abbo op de beelden van C+,  Of de digitale beelden nu op Canvas komen of niet maakt me niets uit. Bij C+ kijk ik naar wat ik zelf wil zien, en dat maakt het zeer interessant.

Bjorn

Bij mij is het iets tijdelijks. Vorige race, vanavond en ook de volgende race ga ik niet meer live bekijken. Je weet toch wie de winnaar wordt, en als dit niet het geval zou zijn zal het toch niet spannend zijn.

Natuurlijk, als je digitale beelden hebt (Canal+) dan kan je je hetzelf mss nog wat leuk maken. Maar dit jaar hoeft het voor mij niet meer. Ik kijk uit naar volgend seizoen en hoop dat we de duels van 1998, 1999, ... terugzien.
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Citaat van: JVADankzij de beelden op Canal digitaal is er elke race wel iets te beleven. Ik heb dit seizoen al vele gevechten gezien, misschien om plaats zeven of zelfs vijftien, maar dat maakt de gevechten er niet minder mooi om. Daarom alleen al neem ik volgend seizoen terug een abbo op de beelden van C+,  Of de digitale beelden nu op Canvas komen of niet maakt me niets uit. Bij C+ kijk ik naar wat ik zelf wil zien, en dat maakt het zeer interessant.

Daar denk ik volledig hetzelfde over.Je bent eigenlijk je eigen regiseur en dat vind ik wel goed.Alhoewel dat de meeste tijd die Ferrari's op de eerste 3 kanalen komen.
:cry:

Bruno

Ik blijf de F1 volgen, wat voor de ene saai is, vind de andere dan weer een voorbeeld van hoe het ene team wel een sublieme wagen kan ineen steken en goede piloten heeft en anderen niet.

De suprematie van 1 bepaald team is er altijd al geweest deze jaren is het het rooie team en wie weet word het de volgende jaren weer net als enkele jaren geleden een ander. Ik ben wel benieuwd of er dan weer een andere groep de hele tijd op dat team gaat uithalen.

Als er dus elk jaar dat er een team bovenuit steekt de fans van de andere teams moesten zeggen "De F1 is saai want het is altijd hetzelfde, dus ik haak af" dan zegt dat meer over het soort fan dan over de sport.

Ik ben al jaren fan van Ferrari en heb in de topjaren van Williams ook ,nooit maar 1 keer gedacht aan afhaken. Het was soms wel moeilijk om te zien hoe ze niet bij de top geraakten maar dat moet je er bij nemen, er kan er maar 1 de beste zijn en soms is dat niet diegene die je in gedachten hebt.

Ik wil trouwens wel eens benieuwd wie in de poll op keuze 5 gaat stemmen.  :roll:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Magic Senna

Ik heb nog niet afgehaakt maar dat gaat niet lang meer duren als het zo saai blijft doorgaan.Ik kijk er niet meer zo naar uit als vroeger naar een raceweekend omdat je meestal toch niks meer te zien krijgt.Als je de F1 nog maar enkele jaren volgt weet je niet beter en denk je dat het altijd al zo geweest is.Maar als je de F1 al 16 jaar volgt dan weet je wat je mist ten opzichte van vroeger.Vroeger zag je duels en inhaalacties waarvan je op het puntje van je stoel zat en tegenwoordig mag je al blij zijn dat ze elkaar inhalen op de baan in plaats van in de pits.Nu rijden ze meestal processies en word er als je geluk hebt een paar keer ingehaald per race,en dan moet je nog hopen dat de regisseur van dienst het mag laten zien.

Gilles Villeneuve

correctie, Ferrari rijdt meestal processies  :lol:
Beleef de 24 Uren van Zolder live via www.24U.be !

MisterY

Ik blijf in ieder geval de formule 1 volgen, maar ik vrees een beetje voor de televisie-uitzendingen. Nu is er al het probleem dat Canvas met moeite enkele kwali's live uitzend, en de GP's buiten Europa zijn ook niet altijd live. Meestal hadden we dan LA2 nog, maar zij haken nu ook af om de kwalificatie van de USA GP live uit te zenden. En ook Canal Plus zou stoppen met de F1 uit te zenden!  :(
Hoe zullen wij in de toekomst, met waarschijnlijk meerdere niet-Europese GP's, nog de Formule 1 op de TV live kunnen volgen :?:

Geert

er komt een nieuw en spannend seizoen aan, bekijk het zo. Iedereen beseft dat het zo niet langer kan en er zullen wel dingen gaan veranderen die het toffer moeten maken voor ons, de fans.

Hopelijk zijn er enkele teams die Ferrari plots kunnen evenaren... zo'n dominanties zijn er vroeger ook al geweest, het verschil was dat beide rijders het toen onder elkaar mochten en konden uitvechten, met spanning tot gevolg... elke dominantie wordt doorbroken. Kijk naar de sprong die Jaguar vorige race maakte...en nu plots niets meer. Alles fluctueert, alles verandert.

Je zal vandaag tijdens de race zien dat Jaguar plots weer wat sterker zal zijn dan tijdens de kwalificaties. De meeste teams zijn aan het werken als gekken om die rode paarden de loef af te steken. Met veel chance, en ik hoop erop, hebben we volgend jaar enkele teams tegelijk die in staat zullen zijn Ferrari wat te pushen.

Allez, 't is te hopen  :wink:

Falcon

ferrari gaat volgens mij nog harder domineren dan dit jaar

erwin

Ik kijk al meer dan 25 jaar naar Formule 1 en heb mijn favoriete sport nog nooit vervelend gevonden.  

Je weet dat de suprematie van één team een tijdje kan aanhouden, maar er komt met zekerheid een kentering.  Er is niks dat blijft, met ouder worden besef je dat maar al te goed.  

Er moeten al eens periodes tussenzitten die het iets saaier maken om te kijken, om te beseffen dat we graag spannende races zien.

Schumacher en Ferrari kunnen niet oppermachtig blijven, dat is 100% zeker, dus kan je nu al beginnen kijken om er zeker van te zijn dat je de moment dat het de verkeerde kant uitgaat met Ferrari ook aan het kijken bent.

Volgend jaar zullen ze bij Ferrari hard mogen werken om BMW, Mercedes en Renault achter zich te houden.

Montoya, Räikkönen, Trulli en Alonso worden alsmaar beter, terwijl Schumacher meer en meer het punt bereikt van genoegdoening.  Het hoeft allemaal niet zo erg meer in 2003 voor Schuey.  Let op mijn woorden, 2003 wordt een seizoen om je vingers bij af te likken.
Jarno Trulli, the most underestimated f1 driver, will win his first race in 2003,... maybe ?

phil69

ik volg de f1 ook al meer dan 20 jaar
maar als het minder interresant is ,zoals dit jaar volg ik da heel wa minder
tzijn nog andere dingen dan f1

Doefie

D'er zijn precies vele die al vanaf 1970-1980 kijke.
Ik kijk nog maar 4 jaar (sinds 1999) en dit is werkelijk het saaiste tot nog toe. Vind het eigelijk jammer da'k ni vroeger ben beginne kijke...

Ferrari zal volges mij volgend jaar nog eens een dominant jaar hebbe, maar vanaf 2004 kome McLaren, Williams, Toyota en Renault om de titel strijde. Ferrari krijgt enkele jare van niets, en daarna weer omgekeerd.

Formule 1 herhaalt altijd, tussen 1980 en 1996 was Ferrari niks. Toen ware Williams en vooral McLaren oppermachtig. Nu niet meer, maar die kome wel terug.

Ik heb er nooit aan gedacht om te stoppe kijke met Formule 1, en zal dat hoogst waarschijnlijk nooit doen.

tazpas

Naar mijn gevoel zullen alleen de mercedessen volgend jaar aansluiting krijgen en dan zullen ze Hakinnen nogal missen want D.C., nee, hij heeft het niet om wereldkampioen te worden, laat ons hopen dat ik mis ben maar ik vrees ervoor...