Gok de Top 2019 - Australië

Gestart door Sphinx, 10 maart 2019 - 13:46:20

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1


Sphinx

Dat mag idd. We zijn hetzelfde als de F1 teams hier: intelligence gathering tot de max
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

#17
Kledder Klets Boem!! De kop is eraf, en de vleugel van Riccuiardo ook. Die heeft dus toch vleugels nodig ondanks de leuke supporter die het tegendeel beweerde ;)

Uitslag Race:
1. Bottas (.......... fuck yeah!)
2. Hamilton (we're not gonna make it)
3. Verstappen (Banzai!)
4. Vettel (winterkönig?)
5. Leclerc (il est plus rapide que toi)

ook punten waard
(7. Hulkenberg (op ervaring)
(8. Raikkonen (mwoah)

Stand na een weekend:
1.Robbert65 - 95
= JS JTD - 95
3.BMW.WilliamsF1 - 84
4.Breaktest - 81
5.Sphinx - 80
6.Henk1987 - 79
7.FolkertE - 76
8.Arthur - 74
9. Sabai - 72
=Van Wijk - 72
11.Wings - 68
= Super Seb - 68
13.Mickey - 60

Edit:Vorig jaar had hij na een slecht begin een goede tweede helft, maar dit is Robbert65 meteen wakker en scoort met 95pt de meeste punten dit weekend! Hij was tevens een van de twee deelnemers die Bottas hoger dan 5e hadden ingeschat en een van de drie deelnemers die twee coureurs exact goed hadden. Ook JS JTD voldoet aan die statistieken en daarom hebben we nu twee leiders vooraan

Sabai leek er goed bij te zitten maar hij pakt tevens 0 punten voor Gasly, waardoor hij negen punten verliest en op drie strandt. BMW.WilliamsF1 scoort 2 punten minder en is netjes vierde. Achter de kop scoort Breaktest 81 punten, ik sta er zelf achter met 80 punten door mn gebrek aan vertrouwen in de Finse Soldaat. Als Robbert65 een Rosbergje doet en de vorm van najaar 2018 meeneemt naar 2019, dan zullen we aan de bak moeten met zijn allen.

Over twee weken gaan we verder in Bahrein. Tot dan!
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

JS JTD

Uhm, ik had dezelfde voorspelling gedaan als Robbert65. Dus ergens is iets mis gegaan bij de puntentelling!

Sphinx

Citaat van: JS JTD op 17 maart 2019 - 11:25:36
Uhm, ik had dezelfde voorspelling gedaan als Robbert65. Dus ergens is iets mis gegaan bij de puntentelling!

Klopt ik heb een paar wijzigingen niet meer meegenomen. Heeft inderdaad gevolgen, edit komt zo.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey

Ik heb helemaal geen punten?  :-[

Sphinx

Citaat van: Mickey op 17 maart 2019 - 12:06:08
Ik heb helemaal geen punten?  :-[

Edit is klaar, je was vermomd als een kloon van Breaktest. Je hebt wel wat terrein goed te maken.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey


Sabai

#23

Alsnog een mooi begin. Vorig seizoen begon ik als laatste en miste ik zelfs een gp  :)

Robbert65

Blij met de uitslag! De reden dat ik vaak als een van de eersten mijn uitslag invul is dat ik in de veronderstelling was dat exact hetzelfde voorspellen als iemand anders niet mocht, zoals JS JTD deed. Maar nu blijkt dat dat geen probleem is kan ik voortaan eerst eens spieken wat de conccurentie doet ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 17 maart 2019 - 17:17:28
Blij met de uitslag! De reden dat ik vaak als een van de eersten mijn uitslag invul is dat ik in de veronderstelling was dat exact hetzelfde voorspellen als iemand anders niet mocht, zoals JS JTD deed. Maar nu blijkt dat dat geen probleem is kan ik voortaan eerst eens spieken wat de conccurentie doet ;-)
en je kunt zelfs de vrijdag nog afwachten, meestal zijn de verhoudingen dan wel vrij duidelijk.

Sphinx

Het afgelopen seizoen leert dat de punten op zondag nog wel verdeeld moeten worden en dat gewijzigde gokjes niet altijd het beste resultaat opleveren  :D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

JS JTD

Citaat van: Robbert65 op 17 maart 2019 - 17:17:28
Blij met de uitslag! De reden dat ik vaak als een van de eersten mijn uitslag invul is dat ik in de veronderstelling was dat exact hetzelfde voorspellen als iemand anders niet mocht, zoals JS JTD deed. Maar nu blijkt dat dat geen probleem is kan ik voortaan eerst eens spieken wat de conccurentie doet ;-)

Goed de reglementen kennen en er maximaal je voordeel mee doen, dat doen ze in de F1 ook! ;)

Sphinx

Citaat van: JS JTD op 17 maart 2019 - 22:43:03
Citaat van: Robbert65 op 17 maart 2019 - 17:17:28
Blij met de uitslag! De reden dat ik vaak als een van de eersten mijn uitslag invul is dat ik in de veronderstelling was dat exact hetzelfde voorspellen als iemand anders niet mocht, zoals JS JTD deed. Maar nu blijkt dat dat geen probleem is kan ik voortaan eerst eens spieken wat de conccurentie doet ;-)

Goed de reglementen kennen en er maximaal je voordeel mee doen, dat doen ze in de F1 ook! ;)

JS JTD snapt het, we moeten wel een beetje dicht bij de materie blijven niewaar?
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Breaktest

Citaat van: Robbert65 op 17 maart 2019 - 17:17:28
Blij met de uitslag! De reden dat ik vaak als een van de eersten mijn uitslag invul is dat ik in de veronderstelling was dat exact hetzelfde voorspellen als iemand anders niet mocht, zoals JS JTD deed. Maar nu blijkt dat dat geen probleem is kan ik voortaan eerst eens spieken wat de conccurentie doet ;-)
En dat terwijl andere deelnemers juist met jou willen meeliften omdat jij kennelijk de best geslepen glazen bol bezit.
Jawel mensen, niet alleen in de paddock maar ook op voorspelgebied gaan de ontwikkelingen razendsnel en is de concurrentie moordend. ;)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond