Gok de Pole [01] Grand Prix van Australië - Melbourne

Gestart door BMW.WilliamsF1, 08 maart 2019 - 16:23:10

« vorige - volgende »

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday


Breaktest

Niet dat ik met mijn voorspelling veel punten zal binnen halen, maar volgens mij stond er "Gokken kan tot 2 uur vannacht" en ben ik netjes binnen die termijn gebleven als je naar het tijdstip van posting kijkt.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Citaat van: Breaktest op 20 maart 2019 - 13:23:29
Niet dat ik met mijn voorspelling veel punten zal binnen halen, maar volgens mij stond er "Gokken kan tot 2 uur vannacht" en ben ik netjes binnen die termijn gebleven als je naar het tijdstip van posting kijkt.

Tijdstip klopt ook wel . Enkel het was 1 dag te laat  :)

Breaktest

Citaat van: Sabai op 20 maart 2019 - 15:44:26
Citaat van: Breaktest op 20 maart 2019 - 13:23:29
Niet dat ik met mijn voorspelling veel punten zal binnen halen, maar volgens mij stond er "Gokken kan tot 2 uur vannacht" en ben ik netjes binnen die termijn gebleven als je naar het tijdstip van posting kijkt.

Tijdstip klopt ook wel . Enkel het was 1 dag te laat  :)
ah zie het nu, staarde me blind de datum van een de reactie daaronder...
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Charrel

Nou jongens, ik ben redelijk goed begonnen vergeleken met vorig jaar. Nu doortrekken die lijn  ::)

BMW.WilliamsF1

Jeps was een dagje te laat. Maar het slechtste resultaat wordt weggesreept, dus 1 keer vergeten is geen probleem. Hopelijk ben je voor Bahrein wel op tijd :)

Mickey

Van mij mag de tijd van Breaktest meetellen. Eerste deelname voor hem. Gaat waarschijnlijk op een seizoen meedoen ook het verschil niet maken.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Iemand nog iemand opgevallen hoe zeer Max door het oog van de naald is gekropen?
Van Gasly in Q1 kennen we het verhaal, maar Max ging ook maar met de hakken over de sloot, met een marge van slechts 0,1 sec. Daar kun je niet op rijden, lijkt me (gold overigens ook voor Vettel).
Kortom hoe bejubeld Red Bull ook is, tijdens de kwali hebben ze behoorlijk zitten slapen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Helaas kan ik de tijd niet goedkeuren. Daarom hebben we ook de regel dat we het slechtste resultaat schrappen. Dus nu is het belangrijk de 20 komende Gok de Poles mee te doen :)

Ja de teams hadden niet verwacht dat de baan in zo'n korte tijd zoveel sneller zou zijn. Die letten volgende races wel beter op denk ik :D

Breaktest

Het zal vast ooit eens zijn genoteerd, maar hoe werkt die puntentelling precies?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Staat allemaal in het reglement op de GDP website. Zie de link onderaan de openingspost van elk topic.