F1 TV Pro

Gestart door gloudiesaurus, 19 februari 2019 - 19:58:04

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Al mensen ervaring met F1 TV pro? Vanavond ineens dit mailtje in de mailbox:

CitaatF1 TV PRO IS GELAND


Nederland, zet je schrap. Dit is je kans op volledige controle. Elke verhitte strijd via livestream. Herhaal elke bijna botsing. Luister naar alle teamtactiek. Dit alles on demand en onderweg. Kijk meer. Weet meer. En haal meer uit het seizoen 2019.

Neem nu een jaarabonnement voor slechts € 3,10 per race en kijk rechtstreeks naar alle 21 Grand Prix. Plus, kijk exclusief naar de wintertest in Barcelona, vanaf deze week (18 februari) rechtstreeks op F1 TV.

Kijk nu exclusief naar de beelden van de wintertest


Het testen van alle systemen voor aanvang van het seizoen is begonnen. Mens en machine, tot het uiterste gedreven. Elke laatste pk wordt uit elke motor geperst. Zorgvuldig op zoek naar milliseconden. En klanten van F1 TV Pro kijken de eerste week exclusief naar rechtstreekse verslaglegging van alle testen op de baan, plus een dagelijkse samenvatting.

Nog niet alle opties zijn beschikbaar waar je tijdens een volledig raceweekend wel van kan genieten. De auto's zijn nog niet eens voorzien van de onboard-camera's. Maar wanneer het seizoen 2019 in Australië begint, kun je beschikken over alle functies. En dan heb jij de controle.

Maar als je niet zo lang kunt wachten, duik dan in ons enorme archief en geniet van tientallen jaren actie.

Lees vooralsnog op social media vooral klagende reacties van mensen die betaald hebben maar de tests niet kunnen bekijken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 19 februari 2019 - 19:58:04
Al mensen ervaring met F1 TV pro? Vanavond ineens dit mailtje in de mailbox:

CitaatF1 TV PRO IS GELAND


Nederland, zet je schrap. Dit is je kans op volledige controle. Elke verhitte strijd via livestream. Herhaal elke bijna botsing. Luister naar alle teamtactiek. Dit alles on demand en onderweg. Kijk meer. Weet meer. En haal meer uit het seizoen 2019.

Neem nu een jaarabonnement voor slechts € 3,10 per race en kijk rechtstreeks naar alle 21 Grand Prix. Plus, kijk exclusief naar de wintertest in Barcelona, vanaf deze week (18 februari) rechtstreeks op F1 TV.

Kijk nu exclusief naar de beelden van de wintertest


Het testen van alle systemen voor aanvang van het seizoen is begonnen. Mens en machine, tot het uiterste gedreven. Elke laatste pk wordt uit elke motor geperst. Zorgvuldig op zoek naar milliseconden. En klanten van F1 TV Pro kijken de eerste week exclusief naar rechtstreekse verslaglegging van alle testen op de baan, plus een dagelijkse samenvatting.

Nog niet alle opties zijn beschikbaar waar je tijdens een volledig raceweekend wel van kan genieten. De auto's zijn nog niet eens voorzien van de onboard-camera's. Maar wanneer het seizoen 2019 in Australië begint, kun je beschikken over alle functies. En dan heb jij de controle.

Maar als je niet zo lang kunt wachten, duik dan in ons enorme archief en geniet van tientallen jaren actie.

Lees vooralsnog op social media vooral klagende reacties van mensen die betaald hebben maar de tests niet kunnen bekijken.
mijn creditcard werd niet geaccepteerd. Wilde het wel eens proberen, maar was sowieso niet van plan om een jaarabonnement te nemen.. RTL Duitsland (en N-tv voor de vrije trainingen) voldoen prima en daarnaast kan ik ook nog Channel 4 ontvangen... t zijn wel prijzen waarbij je gaat twijfelen, maar zo lang ik het nog fatsoenlijk gratis kan volgen, heeft dat toch wel mij voorkeur (principes ;) ).

Super Seb

Abonnementje afgesloten via de app store, ging vlot en simpel. Daarna was het even drama want kon niks zien en werd gevraagd om een subscription. Eenmaal uit- en inloggen bleek de oplossing te zijn. Vlekkeloos gekeken. Het was echter wel een nare verassing dat de tweede week niet beschikbaar was.

De kosten voor een jaar Pro vallen mij in verhouding tot bv de NFL of NBA mee al ligt er wel nog een wereld van verbetering klaar voor de dames en heren van de app.

(Off-topic: Hey Peter! It's been awhile (5/6 jaar, hoe is het hier? :-) )
"Keep calm and ignore Multi-21....."

BMW.WilliamsF1

Voor de mensen die interesse hebben. Er is nu een aanbieding dat je 7 dagen gratis kunt kijken. Let wel op dat je het binnen 7 dagen weer opzegt. Zo kun je de komende GP gratis kijken en gebruik maken van alles wat F1 TV Pro te bieden heeft :)

Breaktest

Kun je die 7 dagen ook over 7 GP weekenden spreiden?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1