Gok de Pole - Eindstand 2018

Gestart door BMW.WilliamsF1, 04 december 2018 - 19:50:27

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole
 

 
Gok de Pole 2018 is gewonnen door Matthijs


Gefeliciteerd met onderstaande beker!



Jullie hebben er even op moeten wachten, maar hier is ie dan: De complete uitslag van Gok de Pole 2018. Voor de derde keer op rij is de winnaar Matthijs.

Dit seizoen viel het aantal deelnemers helaas wat tegen. We hadden ook nieuwe reglementen. Zo hadden we jokers en werd het slechtste resultaat geschrapt. Dit laatste had niet zo heel veel nut meer door een aantal kwalificaties die nat waren met als hoogtepunt toen ik zelf zeiknat op de tribune zat in Hongarije. Het is maar goed dat ik een poncho bij had ;)

De volledige uitslag is te vinden op de Gok de Pole website! Klik hier om naar de site te gaan.

Hall of Fame:

2015 - BMW.WilliamsF1
2016 - Matthijs
2017 - Matthijs
2018 - Matthijs

Statistieken Gok de Pole 2018:

Aantal deelnemers - 15

Aantal overwinningen:

3 = BMW.WilliamsF1
3 = Matthijs   
3 = Tuesday   
2 = Arthur   
2 = JS JTD   
2 = Robbert65
2 = Sphinx   
1 = Charrel   
1 = FolkertE   
1 = Franky R.


Winnaars per race:

Australië = Robbert65
Bahrein   = Arthur
China = JS JTD
Azerbeidzjan = Franky R.
Spanje = Tuesday
Monaco = BMW.WilliamsF1
Canada = Sphinx
Frankrijk = Matthijs
Oostenrijk = Robbert65
Engeland = Arthur
Duitsland = Tuesday
Hongarije = Geen winnaar
België = FolkertE
Italië = Tuesday
Singapore = BMW.WilliamsF1
Rusland   = Matthijs
Japan = JS JTD
Amerika   = Matthijs
Mexico = BMW.WilliamsF1
Brazilië = Charrel
Abu Dhabi = Sphinx


Ik wil iedereen weer bedanken voor het meedoen en natuurlijk komt Gok de Pole in 2019 weer terug! See you all next year! :)

Matthijs

Dank je wel weer voor het organiseren!

Robbert65

Als je geen winnaar hebt voor Hongarije, dan wil ik die wel hoor :D

Top gedaan weer! Dank!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Charrel

Gefeliciteerd Matthijs met weer de overwinning, een dominantie die op Mercedes F1 begint te lijken..

Aan BMW.WilliamsF1 wederom dank voor het organiseren! Het was weer genieten :-) Ik kijk nu al uit naar volgend jaar.

Mijn persoonlijke deelname is teleurstellend met P6, dit jaar toch wat te druk om er echt in te duiken. Veel zelf naar de circuits geweest, helaas ook 1 keer vergeten volgens mij. We come back stronger  ;)