Auteur Topic: GP Pits Café  (gelezen 232 keer)

Mickey

• GPPits held
    • Bekijk profiel
GP Pits Café
« Gepost op: 29 november 2018 - 20:41:06 »
Guys,

Met de toenemende activiteit hier en het overbruggen van de winterstop in gedachten, leek het mij eens tijd worden voor een centraal ouwehoertopic. Goed voor de 'bonding' ook, denk ik.

Laten we het hier vooral off-topic houden.  :) Dus een plek om interesses te delen, slap te lullen, bier, of geen bier. Dames, of niet. Werk, of liever niet. Hond of kat? Dat soort essentiële zaken.  ;D

Robbert65

• Don’t dream it. Drive it!
  • Redactielid
  • GPPits God
  • Jaguar Racing F1 Team
    • Bekijk profiel
    • jaguar heritage
Re: GP Pits Café
« Reactie #1 Gepost op: 30 november 2018 - 12:00:22 »
Bier ja. Vrouwen ja!! Werk. Zekorrrrr. Geld :D Huisdieren stinken Mickey. Jeweetog. Nog een vraag voor de goegemeente: VI TV wel of niet ;)

Sphinx

• Redactielid
  • GPPits held
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 december 2018 - 15:32:02 »
ik onthoud me van stemming. Ik kijk er eigenlijk nooit naar en de enige keren dat ik er wat van hoor is wanneer een van de drie iets heel lomps geroepen heeft. Dus ben ik bevooroordeeld ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jozef

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 december 2018 - 18:36:17 »
ik onthoud me van stemming. Ik kijk er eigenlijk nooit naar en de enige keren dat ik er wat van hoor is wanneer een van de drie iets heel lomps geroepen heeft. Dus ben ik bevooroordeeld ;)
Ik dacht dat dit over vrouwen ging, tot ik omhoog scrolde om de post van Robbert te lezen.

Robbert65

• Don’t dream it. Drive it!
  • Redactielid
  • GPPits God
  • Jaguar Racing F1 Team
    • Bekijk profiel
    • jaguar heritage
« Reactie #4 Gepost op: 02 december 2018 - 19:56:45 »

Nostalgia, Josčf, de nostalgie is een lelijk ding.

Heimwee naar iets dat geweest is en nooit meer komen zal is killing voor de inborst. Het zal je optimistische kijk op zaken slopen en je blijdschap verdonkeren. Ik wens je sterkte ouwe Belg!