GP BRAZILIË: Dork of the Day

Gestart door Robbert65, 12 november 2018 - 00:48:01

« vorige - volgende »

Wie was de prutser vandaag?

Vettel
Bottas
Ocon
Alonso
Hartley
Gasly
Ferrari's strategen
Iemand anders, namelijk

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

k heb Vettel sinds Spa 2014 nooit zo off pace gezien, dr zal hopelijk een verklaring voor zijn. de enige echte dork kan natuurlijk alleen maar Ocon zijn.. nooit eerder vertoond dit..

Jozef


Sabai


Fietser

#4
Citaat van: Tuesday op 12 november 2018 - 01:18:20
k heb Vettel sinds Spa 2014 nooit zo off pace gezien, dr zal hopelijk een verklaring voor zijn. de enige echte dork kan natuurlijk alleen maar Ocon zijn.. nooit eerder vertoond dit..

Geheel mee eens. Ocon dus. Uiterst pijnlijk hoe een talent waarvan iedereen het doodzonde vindt dat hij geen stoeltje heeft voor 2019, veel van zijn credit verspeelt. De (stille) regel luidt immers: onlappen is prima, maar het mag nooit een risico zijn voor de koploper(s).

Tja, die Vettel. Misschien was er een reden voor, maar het leken wel de nadagen van een oud-kampioen. Trouwens, ook Bottas was ouderwets kleurloos.

Mickey

Niet alleen kleurloos, maar in mijn optiek gewoon topteam-onwaardig. Vroeger had je de Trulli train. Vandaag is er steeds vaker de Bottas train.


JS JTD


Wings


Fietser

Citaat van: Mickey op 12 november 2018 - 10:31:50
Niet alleen kleurloos, maar in mijn optiek gewoon topteam-onwaardig. Vroeger had je de Trulli train. Vandaag is er steeds vaker de Bottas train.
Hij wordt volgend jaar dan ook vervangen. Wellicht door Ocon, die is minder kleurloos ;).

Mickey

Ja eind van het seizoen toch, of heb ik iets gemist?

Ik stoor me steeds meer aan zijn gebrekkige optreden.

Breaktest

#11
Dork of the Day vandaag is overduidelijk Ross Brawn die als uitgebluste oude man Max meent te moeten kapittelen om zijn temperament, want dat is niet het temperament dat hij graag in F1 wil zien. "Je hebt als coureur een voorbeeldfunctie".
Mijn haren reizen te berge als ik dit soort onzin hoor, en daar schaar ik gelijk maar ook dat infantiele censuurgepiep onder als iemand krachttermen gebruikt.  Ja gevloekt wordt er, welkom in de wereld. Wil je een voorbeeldfunctie, Brawn? Begin dan eens je eigen ecologisch footprint onder de loep te nemen. Voorbeeldfunctie voor wie overigens? Voor de hypocriete Amerikaanse televisiecultuur? Voor de tere kinderzieltjes op kartbanen en samen met papa sleutelend in garages? Nou daar wordt waarschijnlijk in het kwadraat gevloekt hoor.

En dan dat beetje duwen en trekken dan, volgens Brawn "geen fijn gezicht en niet te rechtvaardigen", met andere woorden, die twee dagen taakstraf zijn meer dan terecht. Heeft die man wel eens een voetbalwedstrijd gekeken? En geldt diezelfde wereldvreemdheid voor de talloze kinderzieltjes die Brawn meent te moeten beschermen?
En hoe zit het met de aanranding door Hamilton van zijn eigen auto na afloop van zijn wedstrijd? Is dat een goed voorbeeld dan?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Wings

Ik vond de commotie ook overdreven. Rijders zijn gewoon mensen als jij en ik. Soms blij, soms boos en ja ook wel eens heel boos.