Wat moet er met de circuits gebeuren?

Gestart door Breaktest, 25 oktober 2018 - 20:27:17

« vorige - volgende »

Matthijs


Robbert65

Citaat van: Matthijs op 30 oktober 2018 - 19:59:17
Ik denk ook niet hij serieus was.
En als ik serieus ben is het beter mij niet te serieus te nemen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

DeBril

Maar dat nam niet weg dat ik er wel even op moest reageren ;)

Robbert65

Je doet me vermoeden dat je zelf ook orgaandonor bent?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

DeBril


Matthijs

Citaat van: DeBril op 02 november 2018 - 12:47:59
Huh? Orgaandonor?
Motorrijder = orgaandonor  volgens deze logica ;D

Mijn vriendin is operatieassistent en dankzij haar verhalen over puzzels van stukjes mens die na een val van een motor gefileerd zijn door de vangrail heb ik maar niet mijn motorrijbewijs gehaald...

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

DeBril

Citaat van: Matthijs op 02 november 2018 - 12:54:55
Motorrijder = orgaandonor  volgens deze logica ;D

Mijn vriendin is operatieassistent en dankzij haar verhalen over puzzels van stukjes mens die na een val van een motor gefileerd zijn door de vangrail heb ik maar niet mijn motorrijbewijs gehaald...

Ah zo. Dezelfde reden waarom mijn moeder het mij altijd verboden heeft. Maar toch kriebelt het om dat ding toch te gaan halen. Alleen waar ga ik een motor laten, hier in Den Haag.
Dus: Nee, ik heb dat papiertje niet. Al reed ik vroeger toen ik nog in de Achterhoek woonde genoeg motor. Dus misschien ook juist weer wel... Oordeel zelf maar :D
Die goeie oude tijd, toen kon dat nog gewoon (en ja, vaak zat aangehouden op een geleende motor (lampje achter stuk ofzo), maar nog nooit is mij naar mijn rijbewijs gevraagd (dat is pas standaard geworden toen ik al verhuisd was))