GP Austin: cijfer voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 21 oktober 2018 - 22:36:14

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race:

10
2 (13.3%)
9
12 (80%)
8
1 (6.7%)
7
0 (0%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Ik geef een 9, spanning voor de overwinning en het kampioenschap tot het eind. Zoals we het willen zien.
Misschien wel de mooiste GP van dit jaar tot nu toe!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JS JTD

Voor mij ook een 9! Veel actie met een enorm spannend einde! En een wel heel verrassend podium!

Mickey

Ik ook een 9!

Deze race bevatte alles wat je wilt zien. En dat voortdurend. Nauwelijks dooie momenten. Onvoorspelbare slotfase. Max gewoon weer buitenaards. Top!

Jozef

Ik spring ook op trein 9.

Heb alleen Ricciardo gemist, als hij nog in de race was dan had ook hij middenin het gevecht om de overwinning gezeten. Met twee Red Bulls, dat zou de dynamiek nog boeiender hebben gemaakt.

Fietser

Ook een 9. Veel meer kun je niet wensen.

Sabai


Van Wijk


Wings

Zonder het topic gelezen te hebben, een 9 ingevuld. Ik zie nu dat we unaniem zijn. ;)

Breaktest

8-je. Don't get carried away vanwege het mooie einde. Het middenstuk viel ik bijna weer in slaap.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

Citaat van: Breaktest op 25 oktober 2018 - 16:35:25
8-je. Don't get carried away vanwege het mooie einde. Het middenstuk viel ik bijna weer in slaap.

Welkom breaktest!

Je kunt hier voorstellen op het forum: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.0.html
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: Breaktest op 25 oktober 2018 - 16:35:25
Het middenstuk viel ik bijna weer in slaap.
Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening, maar waarom was het slaapverwekkend? Hamilton die leidt, maar zijn bandenslijtage niet onder controle kan houden waardoor hij tijd verliest en na zijn stop achter Verstappen zal komen. Verstappen die op zijn beurt het gat naar Raikkonen dichtrijdt. Vettel die na een late stop het gat met alle rijders voor hem probeert te dichten. Kortom: de traagste rijder in de top 5 reed aan kop, de snelste reed op P5, iedereen kwam bij elkaar. De opbouw naar het eindgevecht is toch ook spannend?