GP USA 2018: Austin, TX. Circuit of the America's

Gestart door Robbert65, 17 oktober 2018 - 15:41:35

« vorige - volgende »

Robbert65

Formula 1 Pirelli United States Grand Prix 2018


Bruna Mars en Britney. Joechei! Hamilton in het midden, voor de gelegenheid in het rose. Tsja...


De Grand Prix van de Verenigde Staten staat voor de deur, nog twee nachtjes slapen en je kunt zo uit je werk de vrije trainingen bekijken. De quali is pas als iedereen op bed ligt en de race is 's avonds ná Studio Sport.  :D  Wat zijn jullie toch allemaal mazzelaars.

Ge-wel-dig toffe baan, vind ik. Echt een uitdagende track waar de echte rijders het goed doen. Dus: Hamilton zal 'm wel winnen en Verstappen zal wel op het podium staan. Als -let op hoor- Als Hamilton wint en Vettel eindigt slechter dan de tweede plek, dan is Lewis Hamilton de nieuwe wereldkampioen! Dat kan zondag dus ook nog gebeuren.

Het is een race om naar uit te kijken en ik hoop dat het allemaal nog een beetje spannend blijft zeg, maar ik vrees met grote vreze...

Let's get ready to rumble!!

De tijden:

    Friday - October 19, 2018
    17:00 - 18:30   FORMULA 1   FREE PRACTICE 1
    21:00 - 22:30   FORMULA 1   FREE PRACTICE 2

    Saturday - October 20, 2018
    20:00 - 21:00   FORMULA 1   FREE PRACTICE 3
    23:00 - 00:00   FORMULA 1   QUALIFYING
       
    Sunday - October 21, 2018   
    20:10 - 22:10   FORMULA 1   PIRELLI UNITED STATES GRAND PRIX
    "We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

    robbert

    inderdaad, ik denk ook dat hamilton hem makkelijk wint. Verstappen zal met gemak de 3de plek kunnen nemen. Redbull heeft nu echt ferrari voorbijgestoken qua prestaties. De italianen zullen nog onder een grotere druk staan en opnieuw verkeerde strategieën beslissen.

    gloudiesaurus

    Het weer is ook een factor dit weekend, zie VT1.
    Ik denk dat de kans wel groot is dat Hamilton hier zijn wereldtitel pakt.
    Goed voor de F1 in Amerika...
    GPPits.net: als Formule 1 een passie is

    robbert

    ja idd, en ook hier kan ferrari niet mee met mercedes. Hamilton mag al zijn kampioenentrui aandoen. De titel is dit weekend binnen.

    Sabai

    Wat begint de kwalificatie laat deze keer. Zo kijkt half Europa en heel Azië niet.

    Matthijs

    Ja ik snap dat ook niet. Het lijkt wel een trend te zijn van dit jaar dat de kwalificatie later is dan de race. Ik snap ook niet wat het nut daarvan is.

    FolkertE

    Citaat van: Matthijs op 20 oktober 2018 - 17:12:46
    Ja ik snap dat ook niet. Het lijkt wel een trend te zijn van dit jaar dat de kwalificatie later is dan de race. Ik snap ook niet wat het nut daarvan is.
    Idd, 11 uur. Dat is ca 4 uur lokale tijd.

    Matthijs

    Citaat van: FolkertE op 20 oktober 2018 - 20:12:03
    Citaat van: Matthijs op 20 oktober 2018 - 17:12:46
    Ja ik snap dat ook niet. Het lijkt wel een trend te zijn van dit jaar dat de kwalificatie later is dan de race. Ik snap ook niet wat het nut daarvan is.
    Idd, 11 uur. Dat is ca 4 uur lokale tijd.
    Ja, waarom zou je de kwalificatie zo laat organiseren als je al aan het 'einde' van de tijdzones zit.

    robbert

    heeft dat niet te maken met de het event in miami?
    Ofwel omdat de pole toch niet spannend is met dat hamilton de beste is en vettel weeral dom gereden heeft in de training

    Jozef

    Het was om de kwalificatie beter aan te laten sluiten op het concert van Bruno Mars, zodat meer fans het concert zouden bijwonen. Waarom ze dat concert dan niet gewoon vroeger plannen, is me wel een raadsel.

    Matthijs

    Het was in ieder geval een bewuste keuze

    Tuesday

    Citaat van: robbert op 21 oktober 2018 - 10:19:17
    heeft dat niet te maken met de het event in miami?
    Ofwel omdat de pole toch niet spannend is met dat hamilton de beste is en vettel weeral dom gereden heeft in de training
    ze hebben idd vrijdag na de vrije trainingen het tijdstip van de kwalificatie aangepast  :o Vond het trouwens nog best spannend met Kimi op slechts 0.06

    JS JTD

    Wat een race was dit!! Haha degene die zijn geld gezet heeft op deze top 3 is nu heel erg rijk!
    Het is de Iceman gegund!

    Mickey


    Tuesday

    by far. t is maar goed dat Max een Renault motor heeft, anders zou het wel erg saai worden allemaal. En toch erg gaaf dat Kimi nog weer eens wint, al was het wel lastig kiezen op het einde. Verstappen vanaf P18 was ook een mooie winnaar geweest.