GP Mexico 2018: cijfer voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 28 oktober 2018 - 22:25:44

« vorige - volgende »

GP Mexico 2018: cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
2 (15.4%)
8
7 (53.8%)
7
2 (15.4%)
6
2 (15.4%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

gloudiesaurus

Barst los!
Ik ben als Verstappen fan misschien niet geheel objectief maar ik geef een 9  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday


Jozef

Ik geef ook een 8. Geen strijd om de overwinning, maar wel om de plaatsen 2 tot en met 6, en om de laatste plaatsen in de top 10.

Het verschil tussen de top 6 en de rest was wel nóg schrijnender dan we al gewend waren, zeg. Dit is echt niet meer gezond en mijns inziens veruit het grootste probleem waar de F1 zich mee zou moeten bezig houden (veel groter dan het gezeik over kwalificatieformats of bandenregels). Het spektakel wordt er echt wel minder op doordat je weet dat de drie topteams zich alles kunnen permitteren zonder uit de top 6 te vallen.

Sabai

Citaat van: Jozef op 29 oktober 2018 - 01:46:51
Ik geef ook een 8. Geen strijd om de overwinning, maar wel om de plaatsen 2 tot en met 6, en om de laatste plaatsen in de top 10.

Het verschil tussen de top 6 en de rest was wel nóg schrijnender dan we al gewend waren, zeg. Dit is echt niet meer gezond en mijns inziens veruit het grootste probleem waar de F1 zich mee zou moeten bezig houden (veel groter dan het gezeik over kwalificatieformats of bandenregels). Het spektakel wordt er echt wel minder op doordat je weet dat de drie topteams zich alles kunnen permitteren zonder uit de top 6 te vallen.

Is dit ooit anders geweest? Ik ben al blij dat de top 6 dichtbij elkaar zit
Afgelopen jaren w as het de top 2 en de rest.

Breaktest

Een 6je. De voornaamste spanning zat in de vraag: houd die motor van Max het of niet?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Fietser

8. Heb me prima vermaakt. Voortdurend spanning op alle fronten.

Jozef

Citaat van: Sabai op 29 oktober 2018 - 07:17:25
Citaat van: Jozef op 29 oktober 2018 - 01:46:51
Ik geef ook een 8. Geen strijd om de overwinning, maar wel om de plaatsen 2 tot en met 6, en om de laatste plaatsen in de top 10.

Het verschil tussen de top 6 en de rest was wel nóg schrijnender dan we al gewend waren, zeg. Dit is echt niet meer gezond en mijns inziens veruit het grootste probleem waar de F1 zich mee zou moeten bezig houden (veel groter dan het gezeik over kwalificatieformats of bandenregels). Het spektakel wordt er echt wel minder op doordat je weet dat de drie topteams zich alles kunnen permitteren zonder uit de top 6 te vallen.

Is dit ooit anders geweest? Ik ben al blij dat de top 6 dichtbij elkaar zit
Afgelopen jaren w as het de top 2 en de rest.
Zelfs vorig jaar was dit anders. Als iemand dan in de problemen kwam in het begin van de race was het niet zeker dat er nog een zesde plaats in zat. Hamilton in Rusland bijvoorbeeld (misschien was dat in 2016, maar mijn punt blijft overeind). Nu kunnen ze bij wijze van spreken in de eerste ronde hun vleugel eraf rijden, de garage in, uitstappen voor een koffie en nog zeker zijn dat ze zesde worden. Het loopt de spuigaten uit.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 29 oktober 2018 - 11:03:56
Citaat van: Sabai op 29 oktober 2018 - 07:17:25
Citaat van: Jozef op 29 oktober 2018 - 01:46:51
Ik geef ook een 8. Geen strijd om de overwinning, maar wel om de plaatsen 2 tot en met 6, en om de laatste plaatsen in de top 10.

Het verschil tussen de top 6 en de rest was wel nóg schrijnender dan we al gewend waren, zeg. Dit is echt niet meer gezond en mijns inziens veruit het grootste probleem waar de F1 zich mee zou moeten bezig houden (veel groter dan het gezeik over kwalificatieformats of bandenregels). Het spektakel wordt er echt wel minder op doordat je weet dat de drie topteams zich alles kunnen permitteren zonder uit de top 6 te vallen.

Is dit ooit anders geweest? Ik ben al blij dat de top 6 dichtbij elkaar zit
Afgelopen jaren w as het de top 2 en de rest.
Zelfs vorig jaar was dit anders. Als iemand dan in de problemen kwam in het begin van de race was het niet zeker dat er nog een zesde plaats in zat. Hamilton in Rusland bijvoorbeeld (misschien was dat in 2016, maar mijn punt blijft overeind). Nu kunnen ze bij wijze van spreken in de eerste ronde hun vleugel eraf rijden, de garage in, uitstappen voor een koffie en nog zeker zijn dat ze zesde worden. Het loopt de spuigaten uit.
zolang het koffie is zie ik het probleem niet ;) dit weekend was het idd wel schrikbarend. k had toch het idee dat het eerder in het seizoen wat minder was. Grotere teams kunnen langer doorontwikkelen, terwijl de kleinere teams al snel volledig moeten overschakelen op het volgende seizoen.

Van Wijk

Een acht.
Niet alleen om de door jullie aangehaalde redenen.
Ook om: wat reed Vandoorne een leuke race, het leek wel of hij eindelijk plezier in kreeg.
De sfeer daar ......jammer dat het zo ver weg is.